Kommer du att köpa Playstation 4 nu?

Medlem

Jag ska köpa 24 st!!!! Så jag kan rulla runt i allt sony godis!!!!

jkw
Medlem

Hade planerat att ha en på release-dagen, men får åka runt och jaga i slutet på nästa vecka istället och hoppas på att det finns något exemplar någonstans.

Medlem

varför finns inte alternativet nej aldrig ?

Medlem

Läste att man inte ens kan streama filmer som man kan med ps3an det är ju rena skämtet..använder ju min ps3 mer som mediacenter än spelar spel detta är ett måste för mig ska ps4 bara kunna spela spel eller? värdelöst

Medlem

Blir nog inte på nåt år skulle jag tro.
Har faktiskt inte haft PS3 så länge och har kvar spel på den å spela.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Har också kvar min ps3 så blir att spela på båda, har last of us kvar att lira samt att jag inväntar dark souls2.

KoP
Medlem

Blir om ett halvår då det säkerligen dykt upp något som personligen faller mig i smaken i spelväg.

KoP
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Läste att man inte ens kan streama filmer som man kan med ps3an det är ju rena skämtet..använder ju min ps3 mer som mediacenter än spelar spel detta är ett måste för mig ska ps4 bara kunna spela spel eller? värdelöst

Inte på release nej. Men har hört att dom ska ordna upp det där senare med någon uppdatering.

Medlem

Nej, det finns ju inga vettiga spel till PS4 eller Xbone.
BF4 & COD kanske, men dom har man ju redan till Xbox 360/PS3.

Medlem

Jag håller mig till PC:n tills det kommer något intressant spel. Crusader Kings II underhåller mig tillräckligt det här året.


signatur

Have a good time!

Ozo
Medlem

De som väntar på exklusiva titlar till en viss konsol innan de överväger ett köp = De som uppmuntrar modellen för exklusiva titlar. gg!

Hämtade ut mitt exemplar på posten för ca två timmar sedan

Medlem
Skrivet av Ozo:

De som väntar på exklusiva titlar till en viss konsol innan de överväger ett köp = De som uppmuntrar modellen för exklusiva titlar. gg!

Vaför annars skaffa en konsol? En PC utklassar i mitt tycke en konsol på alla plan, det jag kan göra på en konsol kan jag även göra på en PC men inte tvärtom.

Medlem

Utan tvekan. Jag har förvisso en bra dator. Men jag vill kunna köra sportspel. Sen så föredrar jag alltid att köra tredjepersons spel och bilspel på en konsol. Ska ner till webhallen vid midnatt och hämta PS4an.

Medlem

Kanske för att vissa av oss föredrar att spela på konsol framför pc. Jag har både pc och konsol men spelar så gott som alltid på konsolen.

Medlem

Hade tänkt köpa en till julen, men jag väntar helst på toppklassiga, konsolexklusiva titlar istället. Nu blev det en maffig speldator i julklapp till mig själv i stället.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Fanns inget val för "I wish, men det finns inte att få tag på längre"..

Medlem
Skrivet av blackbeatsblue:

Hämtade ut mitt exemplar på posten för ca två timmar sedan

Grattis!!

Medlem

Fick ett mail av webhallen att jag skulle få mitt i december
Så blir inget PS4 i helgen..

Medlem

Kanske köper en PS4 år 2015 när den blivit prisvärd o det finns bra spel. kör vidare på PC o Wii U

Inaktiv
Skrivet av Lolflakes:

Nej. Vi får se till våren om det kommer intressanta spel till ps4/xbone. Annars uppgraderar jag pc:n

Se till att du uppgradera din dator istället!

Medlem
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av Lolflakes:

Nej. Vi får se till våren om det kommer intressanta spel till ps4/xbone. Annars uppgraderar jag pc:n

Se till att du uppgradera din dator istället!

Hehe, lutar mot det faktiskt

Medlem

Ni som är sugna på PS4, kolla på ICA Maxi o andra såna halvrandom ställen, oftast där dom har liggandes.

Medlem

[Obligatory PC MASTER RACE IMAGE]

Medlem

Jag hämtar ut min imorgon men kommer låta den ligga oanvänd tills det kommer något bra spel. Ser inte varför man ska vänta med att köpa om man ändå är säker på att göra det i framtiden. Priset kommer knappast gå ner på ett tag.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Vill så gärna känna ett sug men varför betala en massa pengar för sämre grafik, sämre kontroll än på min PC och spel som inte verkar särskilt kul?

Medlem

Jag hade köpt den om jag hade varit lite snabbare med min bokning =P slut överallt verkar det som

Medlem

Väntar på att Quantum Break och Titanfall kommer till Xbox One. Då köper jag next-gen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag köper nytt TVspel när det verkligen är tal om NEXTGEN
Så jag reser till Karibien över jul istället, 1 månad "schweilnbilligt"

Inaktiv

Kommer invänta releasen på Steammachine och tills vidare köra spel på min PC, tycker inte att det är tillräckligt bra releaser till varken PS4 eller Xbox One i nuläget.

123
Skriv svar