Medlem
Skrivet av ghoül:

jag sover med min nalle, och en fet dubbel prilla i munnen, gärna med ett glas whiskey vid sängen ifall jag vaknar upp mitt på natten

Allvarligt? =P


signatur

Rawr

Medlem

Jag brukar vända på mig hela tiden så, det är nog mycket variation med hur jag sover :3


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Sover på alla sätt förutom på ryggen. Fast ändå mest på magen.

Medlem

På magen med huvudet åt vänster eller höger, har svårt att somna på rygg.

Medlem

Högljutt.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Inaktiv

Fosterställning ftw. lägg till det i alternativen!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Ligger på sidan vänster eller höger :)...att ligga på ryggen går verkligen inte.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Ryggen får mycket vila om ni ligger på ryggen. Moses du säger att du har rygg problem. Ligg på ryggen så vilar ryggraden till 100 %!

Själv ligger jag alltid på ryggen.

Medlem

Hur vet folk hur dem sover?:S
Ni kanske vet hur ni ligger innan ni somnar, och när ni vaknar. Men inte under sömnen..

Jag vet inte hur jag sover, men jag vet att när jag vaknar ligger kudden på golvet, täcket vid fötterna och lakanet lite var som helst :D.

Medlem

Min drömsätt att sova är tillsaman med 3 blondiner (som har stora boobs) i en stor säng och ingen av oss har kläder.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

På sidan oftast, eller på mage

Medlem

^haha.

Själv sover jag på vänster sida med ena armen under huvudet eller så har jag huvudet på kudden och armen precis under kudden, fast då brukar jag vakna på natten pga. att armen har somnat, dvs jag har stoppat blodflödet, så jag får ta den ena armen och släpa den ut från kudden som om det var en robot arm, känns lite konstigt ibland men tycker det är roligt, små fnissar lite på natten.

Medlem

Det där med armen brukar hända mig också ibland. Lite småjobbigt när man förlorar all känsel och rörelseförmåga för en stund.

Medlem

då jag ligger på mage brukar jag ha händerna under kudden

Medlem

Ansiktet ner i kudden, på mage. :>


signatur

"I like turtles" /ZombieKid

KoP
Medlem
Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av ghoül:

jag sover med min nalle, och en fet dubbel prilla i munnen, gärna med ett glas whiskey vid sängen ifall jag vaknar upp mitt på natten

Allvarligt? =P

haha inte direkt.

prilla i munnen när jag somnar är ganska vanligt faktist

en nalle har jag inte längre

istället för whiskey så har jag egentligen alltid ett glas vatten vid sidan av sängen ifall jag vaknar upp törstig vilket händer ganska ofta

jag rör mig otroligt mycket när jag sover, men jag somnar helst med att jag ligger på sidan eller lite snett med ryggen, gärna med ena armen under en kall kudde

12
Skriv svar