Slutet för Infinity Ward?

Medlem

HA! Där fick de för sin girighet.....

Medlem

Activison är rädda? Nej du, Bobby ligger hemma och är skitnöjd i sin jacuzzi as we speak.
Tråkigt att IW dör, men knappast förvånande - och troligtvis så är det ändå för det bästa.

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Hipshot:

Treyarch>IW

nej.

Cod5 är ju helt klart ett bättre spel än MW2...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Även om jag aldrig gillat deras spel, så måste det suga att få sin studio uppköpt och sedan totalt köttad av pengahungriga idioter.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Dom klarar sig säkert...jag vill iallafall se ett mw3 av IW!

Medlem
Skrivet av miffot:

slipepr vi mera spel som cod:mw2 så är jag nöjd...
cod:mw var grymt i sp,och mp! cod:waw vae ju bara ännu bättre! sen har vi ju cod:mw2... enda som var bra var ju SP men mp var det värsta jag kört,säger som ajg säger till alla kompisar "cod:mw2 är cs,men med bättre grafik"

Skämtar du lr ? Om de hade varit CS med bättre grafik hade det gått till historien inom competetive gaming.

Spelet saknar ju fan allt som PC lirare vill ha..

Medlem

fattar inte vad folk klagar på mw2, gillade singelplayer delen på spelet. och hade gärna sett en fortsättning.. Captain Price = <3

Medlem

skit bra!!! dö åt IW


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Själva spelet MW2 är grymt bra. Dock multiplayerdelen som suger. Då menar jag inte själva spelandet utan att man inte kan köra egna servrar och modda det.


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem

Kommer antagligen gå åt helvette. Om stämningen på jobbet är dåligt så kommer inte teamet fungera något bra alls.

Medlem

Dom tänkte bara på pengar när dom gjorde MW2.. Dom sa att det nya steam systemet av MW2 skulle göra så det fanns mindre cheaters och sånt men jag tycker det är mer än någonsin, så.. jag vet inte, men kanske det är bra att dom lämnade så kommer dom nya designarna vilka det nya det nu är att göra MW3 bättre än någonsin?

Moderator | Testpilot

R.I.P Infinity Ward!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Infinity Fail


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Treyarch>IW

Nej. Respawn(YES)>IW>Treyarch>Actvision

Treyarch har bara gjort skit spel.

Medlem
Skrivet av wsod:

KARMA! Hell yeah! DÖ INFINITY WARD, DÖ!

Här har vi en som verkar kunna mycket om hur det fungerar i spel världen, eller inte. Det ska vara KARMA! Hell yeah! DÖ ACTIVISION, DÖ!

Allt är Activisions fel och ni som inte förstår att det i slutändan är utgivaren som har makten och gör de dåliga besluten så är ni är väldigt trångsynta.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Dem har ju bara sig själva att skylla på om MW3 blir dåligt. Trodde de verkligen att de skulle lyckas stämma hjärnorna bakom företaget och komma undan? Det är människor vi snackar om, folk har inflytande på varandra. Jag skulle nog också sluta om mina vänner stack.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Bort med skiten ^^

Medlem

Ner med IW, länge leve Treyarch!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Activision kommer ändå att släppa ett MW3 från någon random-studio bara för att sälja på namnet. Resterna av IW hoppar till Respawn och börjar om med att göra bra spel igen, nu när Activision inte längre styr dem. Treyarch kommer att måste fylla rollen som wannabe-MW" så deras spel lär också bli klart sämre framöver (tack vare Activision).
CoD är död, länge leve CoD!

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Tvivlar på att MW3 skulle kunna bli sämre än MW2

CoD 4: Modern Warfare är dubbelt så bra som MW2

Sant, jag vill verkligen se vad Respawn entertainment får ur sig, Kommer blir verkligt intressant.

Kommer inte köpa IW's nästa, orkar inte med ett till lika pissigt PC spel.

Medlem

PCn är DÖD, konsollerna kommer slå ut alla surfburkar och leksaksmaskiner.

5000 kr för ett grafikkort som kostar 250kr att tillverka, undrar vem det är som blir rövknullade?

Snart sitter ni i knät på megacorparna när enda möjligheten att spela är via månatliga prenumerationer och bredband.

Oavsett COD 4, MW2 så är dem helt ok, iaf minst lika bra om inte bättre än BF BFC2, men smaken är som baken.

PC folket får betala notan för att vi konsollers skall få bättre spel och hårdvara, tack så mkt!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Om IW går under innebär det slutet på Mulitplayer till MW2 då? :D. Eller är det Activision som har hand om IW.net ?

Medlem

Spela roll, mw2 var en besvikelse, dom lämnade med god anledning.

Medlem
Skrivet av 7an:

PCn är DÖD, konsollerna kommer slå ut alla surfburkar och leksaksmaskiner.

5000 kr för ett grafikkort som kostar 250kr att tillverka, undrar vem det är som blir rövknullade?

Snart sitter ni i knät på megacorparna när enda möjligheten att spela är via månatliga prenumerationer och bredband.

Oavsett COD 4, MW2 så är dem helt ok, iaf minst lika bra om inte bättre än BF BFC2, men smaken är som baken.

PC folket får betala notan för att vi konsollers skall få bättre spel och hårdvara, tack så mkt!

Fan vad sorglig du är säger jag bara..
250kr att producera grafikkort var det också årets skämt eller? Plus den enorma summan det kostar att utveckla teknologin bakom varje nytt kort.

Ang Prenumerationer m.m sist jag kollade kräver Xbox , Ps3 både en uppkoppling för nätlirande..., och ja 360 t.o.m en prenumerations avgift.

Så vad vare det du sa nu igen?
Just det tyst..

Medlem

Tror inte att respawn entertainment kommer svika pc spelarna faktiskt. Både gundarna, Zampella och den andra, är ju gamla pc veteraner. Tror de blev tillbakahållna utav Activision som skiter fan i PC. Bra gjort! Ned med IW, upp med Respawn!

Medlem

Bra att lämna, känns som riktiga spel utvecklare som tänker på kvalitet och känsla istället för att vara giriga och släppa crap spel.

Inaktiv
Skrivet av zhrooms:

Tvivlar på att MW3 skulle kunna bli sämre än MW2

CoD 4: Modern Warfare är dubbelt så bra som MW2

Håller med, lessnade bra mycket snabbare på tvåan än ettan.

Medlem

Underbart. Dö, IW, dö. MW2 förtjänar inte ens att kallas ett spel.

Medlem

Låt oss leka med tanken att dom går i kk nu (inte troligt men i alla fall), vad händer med serverna till mw2? ;o

edit: 7an överdriv inte.... köpte mitt grafikkort för ~1000kr kan spela alla nya spel på yum-grafiken..


signatur

woop woop

Inaktiv
Skriv svar