Gabe Newell snackar Half-Life 3

Robot
Gabe Newell snackar Half-Life 3

Valve-bossen om HL3-tystnaden – "Problemet är att vi tror att de olika vändningarna vi går igenom antagligen skulle driva folk ännu mer galna än om vi bara håller tyst om det".

#valve, #half-life-3


Medlem
Gabe Newell snackar Half-Life 3

Half-Life 3: Forever


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

"Pray Half-Life 3 Forever will be with us"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

half-life 3 kommer inte bli lika bra ,eftersom det aldrig kan va lika nyskapande som 1 eller 2. alla spel är redan gjorda.

Moderator | Testpilot
Skrivet av riktigninja:

half-life 3 kommer inte bli lika bra ,eftersom det aldrig kan va lika nyskapande som 1 eller 2. alla spel är redan gjorda.

Yes för det kan aldrig komma fler spel som är nyskapande.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Tror nog det blir bra och intressant på sitt vis, men Gordon måste öppna käften.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Whiners, pick your weapon:
"Gabe Newell promised me a pony."
"Gabe Newell didn't promise me a pony."
"Gabe Newell never talks about ponies."
"Gabe Newell always talks about ponies"
"Gabe Newell gave me a pony but I hated the tail."
"Gabe Newell gave me the same pony as the console kids."
"Gabe Newell gave me a pony but sold the sparkles seperatly."
"Gabe Newell promised me a pony, but I wanted a unicorn."
"Gabe Newell only sell ponies to make money."

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Tror nog det blir bra och intressant på sitt vis, men Gordon måste öppna käften.

Har du inte hört? Han är stum, använder teckenspråk som spelaren inte ser.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Tycker det är bättre med tystnaden än att få höra om spelet konstant i flera år, är så trist då man blivit hypad i flera år och slutligen visar det sig att spelen/spelet floppar som tex Duke Nukem.

Är en fanboi av Valve desutom

Medlem

Är det något spel jag verkligen ser fram emot så är det Half Life 3, när det väl kommer...

Jag vill på riktigt spela Ricochet 2. Ettan var ju störtskön.


signatur

Wolf - nu även med bloggsmak. www.pcgamer.se/bloggar/vargyl

Medlem
Medlem

Hjärtat satte sig fan i halsgropen när jag läste rubriken.

Medlem

SHUT UP AND TAKE MY MONEY!

Medlem

Jag läser detta "uttalande" om och om igen, på engelska även, hur jag än vrider och vänder på det får jag det att låta som Half-Life 3 är väldigt långt borta... +2 år minst.


signatur

Nämen!

Medlem

om man håller käft så här länge och inte släpper spelet efter typ 3 år så kommer det aldrig nå upp till förväntningarna

Medlem

Så jävla taggad som man kan va bara dom inte gör det som många spel gör.... Att göra ett Pc spel till ett konsol spel som tex elder scrolls serien

Medlem

Och medan vi väntar kan vi alltid ta och spela en vända Call of Duty eller två...

Medlem

HAHA, sjukt jävla rolig bild, danke schön shiningboy

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Tror nog det blir bra och intressant på sitt vis, men Gordon måste öppna käften.

Han kanske är genuint stum?

Inaktiv

Jag vill ha mitt slut på HL2...! KOM IGEN!!! GE MIG DET NU!!!

Inaktiv

Det är i stort sätt bara ett annat sätt att försöka slingra sig undan frågan.
De flesta vet om att Valve inte kan räkna till 3, har aldrig gjort det, kommer aldrig kunna göra det heller.


signatur

The Year was 2027..

Medlem

Jag skulle kunna ha tålamod om det inte vore för hur äckligt usel fps genren varit dem senaste åren. Skit efter skit efter skit som släpps. Överhypade, uttjatade titlar som bäst oftast är mediokert sömnpiller. BLÄ! USCH! Och fy fan säger jag bara! Gabe.... ge mig Half-Life 3 nu. Seriöst jag vill ha Half-Life 3 nu! Wäh wäh wääääääääääh! Vill ha! Vill ha! Vill ha! WÄH! GE MIG HALF-LIFE 3 NU! AAAAAAAAAAAAAAAARHG JAG VI HA NATT RADIO... eh... jag menar JAG VILL HA HALF-LIFE 3 NUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Just det! HALF-LIFE TRE NU! WÄH! ARGH! VOV, MJAU och MUU! osv....

Ò_Ó

Medlem
Skrivet av riktigninja:

half-life 3 kommer inte bli lika bra ,eftersom det aldrig kan va lika nyskapande som 1 eller 2. alla spel är redan gjorda.

Haha, inte värst fantasifulla är vi? ^^ Det finns mycket, väldigt mycket man skulle kunna göra.

Medlem

Absolut så ska dom INTE berätta för en de är redo. Själv föredrar jag när de utannonserar ett spel som släpps inom ca 6-8 månader.

Medlem
Skrivet av Struggle:

Jag läser detta "uttalande" om och om igen, på engelska även, hur jag än vrider och vänder på det får jag det att låta som Half-Life 3 är väldigt långt borta... +2 år minst.

Min känsla är att de arbetar på det, har gjort det ett tag, och har gått fram och tillbaka med spelet ett par ggr. +2 år vore katastrof, inte bara för oss, Valve själva. Har själv varit inriktad på att få se något E3 2012 och möjligen ett släpp 2013. Förra året var jag inne på samma sak fast 2011/2012. Jag har börjat tro att Gabe Newell är rätt lat. Ett spel kan ta tid att göra, men med Valves kompetens och resurser så borde de vara klara nu. Half-life 3 är inte så lockande längre. och Valve som spelföretag är sämst just nu.

Att inte berätta något är det bästa sättet, men nu har det gått tok för länge. Påminner mig om Rage, som presenterades 2007 och som sades att det är klart när det är klart. Det släpptes oktober 2011 och var en besvikelse.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Struggle:

Jag läser detta "uttalande" om och om igen, på engelska även, hur jag än vrider och vänder på det får jag det att låta som Half-Life 3 är väldigt långt borta... +2 år minst.

Min känsla är att de arbetar på det, har gjort det ett tag, och har gått fram och tillbaka med spelet ett par ggr. +2 år vore katastrof, inte bara för oss, Valve själva. Har själv varit inriktad på att få se något E3 2012 och möjligen ett släpp 2013. Förra året var jag inne på samma sak fast 2011/2012. Jag har börjat tro att Gabe Newell är rätt lat. Ett spel kan ta tid att göra, men med Valves kompetens och resurser så borde de vara klara nu. Half-life 3 är inte så lockande längre. och Valve som spelföretag är sämst just nu.

Sämst? De släppte ju för fan Portal 2 förra året. Nu i år släpper de CS:GO och Dota 2. Det är inte vad jag kallar lathet.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av nils45:
Skrivet av Struggle:

Jag läser detta "uttalande" om och om igen, på engelska även, hur jag än vrider och vänder på det får jag det att låta som Half-Life 3 är väldigt långt borta... +2 år minst.

Min känsla är att de arbetar på det, har gjort det ett tag, och har gått fram och tillbaka med spelet ett par ggr. +2 år vore katastrof, inte bara för oss, Valve själva. Har själv varit inriktad på att få se något E3 2012 och möjligen ett släpp 2013. Förra året var jag inne på samma sak fast 2011/2012. Jag har börjat tro att Gabe Newell är rätt lat. Ett spel kan ta tid att göra, men med Valves kompetens och resurser så borde de vara klara nu. Half-life 3 är inte så lockande längre. och Valve som spelföretag är sämst just nu.

Sämst? De släppte ju för fan Portal 2 förra året. Nu i år släpper de CS:GO och Dota 2. Det är inte vad jag kallar lathet.

CS:GO? Allvarligt, ska du ta med det på listan :P=?

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av nils45:
Skrivet av Struggle:

Jag läser detta "uttalande" om och om igen, på engelska även, hur jag än vrider och vänder på det får jag det att låta som Half-Life 3 är väldigt långt borta... +2 år minst.

Min känsla är att de arbetar på det, har gjort det ett tag, och har gått fram och tillbaka med spelet ett par ggr. +2 år vore katastrof, inte bara för oss, Valve själva. Har själv varit inriktad på att få se något E3 2012 och möjligen ett släpp 2013. Förra året var jag inne på samma sak fast 2011/2012. Jag har börjat tro att Gabe Newell är rätt lat. Ett spel kan ta tid att göra, men med Valves kompetens och resurser så borde de vara klara nu. Half-life 3 är inte så lockande längre. och Valve som spelföretag är sämst just nu.

Sämst? De släppte ju för fan Portal 2 förra året. Nu i år släpper de CS:GO och Dota 2. Det är inte vad jag kallar lathet.

CS:GO? Allvarligt, ska du ta med det på listan :P=?

Ja, varför skulle jag inte?

12
Skriv svar