Beta-explosion – vad ska du spela i helgen?

Medlem

Det blir D3 och TERA för min del. Eftersom att D3 betan är ganska kort, som jag uppfattat det i alla fall, så känns det som att TERA kommer vara igång mest i helgen.

Medlem

Ska spela Tribes : Ascend, men kan tänka mig att testa D3-betan

Medlem

Jag skall spela allsvensk bowling denna helgen


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Cyberz:

Jag ska spela Diablo 3 betan den här helgen och GW2 beta nästa helg.
Dåligt upplägg på omröstningen.

Omröstningen handlar om den här helgen. Om du svarar Diablo 3 utesluter det inte att du ska spela Guild Wars 2 nästa helg.

om det bara handlar om den här helgen ska inte frågan om GW2 vara med, tycker jag.

Medlem

Diablo 3 såklart

Medlem

Hur fan laddar man ner Diablo 3 betan?

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Hur fan laddar man ner Diablo 3 betan?

Loggar in på ditt Battle.net konto (har du inget kan du göra ett) går in på Account/ Games&Codes/ Download Game Clients. Scrolla ner till Diablo 3 Beta, klicka på Win/Mac beroende på vad du har. Låt klienten starta upp och göra sitt jobb. Vänta tills klockan slår 21:01 och försök logga in tills du kommer in (Kan ta ett tag då väldigt många vill in samtidigt )

Sen är det bara spela o ha kul, gör en battletag när du ändå är inne i det Bnet konto, finns i spalten till vänster!'

Enjoy

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av Lolflakes:

Hur fan laddar man ner Diablo 3 betan?

Loggar in på ditt Battle.net konto (har du inget kan du göra ett) går in på Account/ Games&Codes/ Download Game Clients. Scrolla ner till Diablo 3 Beta, klicka på Win/Mac beroende på vad du har. Låt klienten starta upp och göra sitt jobb. Vänta tills klockan slår 21:01 och försök logga in tills du kommer in (Kan ta ett tag då väldigt många vill in samtidigt )

Sen är det bara spela o ha kul, gör en battletag när du ändå är inne i det Bnet konto, finns i spalten till vänster!'

Enjoy

Tack så mycket

Medlem

D3 beta har redan kört Tera och Swtor.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

diablo 3 lär jag testa. fattar inte hur man får igång tera betan, annars hade jag gärna testat den oxå.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Hanga:
Skrivet av Amilo:

Det gör ont i hjärtat när jag säger att Diablo 3 inte verkar vara så bra som jag trodde det skulle vara. Betan rent av sög. Fast det fulla spelet kommer helt klart vara bättre än betan, men ändå. Det var en besvikelse.

Glad att fler inte är helt hjärntvättade av 'Blizzard' och 'Diablo' och att du kan ha en egen uppfattning om spelet.

Så han har en bra och egen uppfattning för han inte gillar betan?
Har jag en dålig uppfattning och är en idiot för jag gillar spelet?

Bra logic.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det blir d3 för min del, dock sugen på star wars. Vi får se!

Medlem

Blir till å testa TERA mest som tidsfördriv till GW2betan.

Medlem

D3 betan kommer krascha med en gång. Dat stresstest kommer stresstesta som in i helvete. *ba-dum-pssh*


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

DIABLO 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OFC :DD:D

Medlem

Vad är diablo 3?
Tera förstås!
(incoming rage )

Medlem

Stackars TOR, hahahaha

Medlem

Testar PSO2 istället

Medlem

Word of tanks och Fallout 3. sen får man se


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Diablo3 men ni som testar Tera får gärna berätta hur den är

Medlem

Kört Tera ett tag nu, var tvungen att sluta, höll på att kräkas...

Medlem

Efter att ha spelat samma del av act 1 i drygt sju månader känner jag inget större sug efter att göra det igen. Suget efter resterade delar av spelet är dock enorm! Får bli lite tera i väntan på GW2 betan och D3 release.

Medlem

Det blir Path of Exile! Gillar det betydligt battre an D3 an sa lange.

Medlem

Väntar på GW2.
Underhåller mig med Legend of Grimrock ikväll.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag spelar TERA, det var sexiga pixel-tjejer som lockade först men spelet är ganska kul och vansinnigt snyggt i allmänhet.

Medlem

Ohh Yabba vad hände e den så dålig?
Kinne joo har spelat path of Exile ett tag och gillar den

Medlem

Ahris ahh sexiga tjejer e inget för mig då jag tänder på killar ( är tjej Irl) men hur vad den förutom tjejerna ? xD

Medlem

Lätt val, i helgen blir det World of Tanks och Tribes: Ascend. Plus en sväng Sniper Elite V2-demo.

Det räcker gott mellan löpträningspassen, mm.

Medlem

Haha, det finns en del sexiga killar i det också.
Det jag gillar i spelet är att det inte är så passivt och visuellt är spelet helt fantastiskt, ALLT är vackert och de spelbara raserna har en för mig lite annorlunda design.
Med att det inte är passivt menar jag att man måste fajtas aktivt lite som i ett FPS, man har ett sikte och träffar helt enkelt det man siktar på när man slåss. Inte särskilt svårt men kräver att man är alert så det blir aldrig särskilt tråkigt.
När det gäller quests är det ganska enkelt upplagt, liknar de flesta andra onlinerollspel.
Så jag gillar striderna, enkelheten och att det har en vacker och lite annorlunda design.

Medlem

Är det någon som kommer in på Diablo betan atm? Jag får det inte att funka..


signatur

Lille karmen

Skriv svar