Uncharted 3: Drake's Deception

Medlem

Ha ha du sa det du var det cinderella. Nu får vi inte glömma Dark Souls troligen världens bästa spel!!

Medlem
Skrivet av cinderella:

Synd bara att PS3an ska vara så skit :/

Vilken otur att du sitter på en skitigare konsol då, för Xbox 360 är knappast bättre.

Medlem

Nice grymt taggad men får förmodligen ta att vänta till jul

Medlem

stöder det mus+tangentbord? bara undrar.

Medlem

Shut up, and take my money!

Medlem

Hur lång tid tog kampanjen?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Gametrailers gav det högre betyg än "BF3"...

Ja med tanke på att BF3 är ett multiplayer spel med en medioker kampanj. Man går efter omdöme, inte en siffra.

Medlem

Ge mig 2:a november!

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Verkar vara riktigt nice... men inte spela med handkontroll... uscha

<köpe en fragFX så klarar du nog dig

Medlem

Classic FZ, 5/5.


signatur

B lup

Medlem

Tragiskt. Liksom Call of Duty är Uncharted bra som filmer men mediokra som spel.

Vad hände med uppskattningen av riktiga spel? Det är så tokigt när interaktiva filmer i bästa Jerry Bruckheimerstil ger bästa utdelning hos recensenter.


signatur

Memento Mori

Medlem

Detta är nog den bästa 2-veckors perioden inom min spelhistorie. Batman Arkham City var ett jävla mästerverk som bättrade sin föregångare på alla plan och på helt rätt sätt. Battlefield 3 verkar bli det Battlefield som jag ovetandes har väntat på sedan man bet sig in i 1942 för snart 10 år sedan, och sedan Uncharted 3 som man bara undrade om det någonsin skulle kunna överträffa Uncharted 2. Ni som inte spelat Uncharted, spring iväg och köp direkt. Bland det bästa som finns på marknaden.

För övrigt så är jag PC (tangentbord+mus) förespråkare men jag kan verkligen inte tänka mig att det här spelet skulle bli bra utan kontroll. Det är så perfekt synkat med animationer och sikte mot handkontroll att det förmodligen bara skulle upplevas som jobbigt med en snabb mus.

Skrivet av Eottt:

Classic FZ, 5/5.

Vet inte om jag förstod dig rätt men de har inte givit någon av föregångarna 5/5. Uncharted 2 som hade snittbetyg på 96/100 världen över, fick 4/5 av FZ. Sedan så kan jag meddela att IGN gav det 10/10 i alla kategorier de betygsätter. Jag har nog aldrig sett dem göra det tidigare.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Mono:

Hur lång tid tog kampanjen?

Runt 8-10 timmar tror jag. Då ska tilläggas att jag började spela om det med en gång när jag var klar...


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

givet köp, men synd att spkampanjen är så kort....

Redaktör
Ponny
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Jozo:

Bf3 kan gå och gömma sig i ett hörn, det här är GOTY!!

Haha, har en stark känsla av att GOTY-diskussionerna kommer att bli extra livade i år...

Ja, räknar vi in Skyrim, The Witcher 2 och Batman: Arkham City så har vi plötsligt fem förmodat fullvärdiga kandidater, även om jag själv enbart spelar på PC och därmed går miste om Uncharted.

Glöm inte heller bort Gears of War 3, Portal 2 och AC Revelations...

Huga, vilket bra spelår vi har har!

Kort sagt: HERREGUD!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag tror inte på att det är mästerligt. Alla sa att Uncharted 2 var fantastiskt men det var mest mer av samma som ettan fast utan Indiana Jones känslan. Ettan var ett bra spel men inte så mycket mer än så.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Skrivet av Paddington:

Jag tror inte på att det är mästerligt. Alla sa att Uncharted 2 var fantastiskt men det var mest mer av samma som ettan fast utan Indiana Jones känslan. Ettan var ett bra spel men inte så mycket mer än så.

Själv tyckte jag att tvåan var fantastisk, och en klar förbättring mot ettan (fastän även den var riktigt bra). Sen blir ju Nathan Drake bara hetare och hetare för varje del också, så själv ser man fram emot trean!

Medlem
Skrivet av McKinley:
Skrivet av cinderella:

Synd bara att PS3an ska vara så skit :/

Vilken otur att du sitter på en skitigare konsol då, för Xbox 360 är knappast bättre.

Krysslådan är bättre än en PS3a. Sedan sitter jag för resten på PC med en X360 kontroll. Det bästa av två världar i dagsläget

Medlem

2an var BRA!! batman, dark souls och nu detta på en och SAMMA månad det är fan inte dåligt haha :D! Bästa spel året på länge =)?

Medlem

Fast jag inte var klar med 2an köpte jag 1an nyligen och var fast direkt där också.

Jag ska bara:
- hur kommer jag härifrån då?
- vilken cool miljö måste jag utforska lite till
- hur överlistar jag domma här jäpparna då?

och så går det en kväll på direkten.

Så bundle 1an+2an som säljs rekommenderar jag absolut. Rejält mycket spännande speltid.

Och storyn är inte så bärande - egentligen en bisak som jag ser det. Det är alla situationer man hamnar i under resans gång som är hela spelet. Så handling kan man hoppa hur som helst i olika delar i serien som jag ser det.

Till den som inte har pengar till nysläppet köp 2an eller bundle 1an plus 2an.
Och 3an är givet köp framåt jul.

Medlem
Skrivet av cinderella:
Skrivet av McKinley:
Skrivet av cinderella:

Synd bara att PS3an ska vara så skit :/

Vilken otur att du sitter på en skitigare konsol då, för Xbox 360 är knappast bättre.

Krysslådan är bättre än en PS3a. Sedan sitter jag för resten på PC med en X360 kontroll. Det bästa av två världar i dagsläget

Jag vill inte låta detta leda till en Xbox vs PS3 men när du inte kan skriva några argument måste jag tyvärr dra det ur dig.
Kan tänka mig att det är svårt att se hur verkligheten ser ut med blinda ögon.

Medlem

Hm... interaktiv film.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av McKinley:

Jag vill inte låta detta leda till en Xbox vs PS3 men när du inte kan skriva några argument måste jag tyvärr dra det ur dig.
Kan tänka mig att det är svårt att se hur verkligheten ser ut med blinda ögon.

Finns mycket man kan säga om de båda konsolerna. Inget jag ska dra upp här. Jag sa mitt o mina kompisars slutledning av PS3vsX360 bara. Jag vet att vissa tycker PS3an är bättre och det är deras åsikt vilket de har rätt till.

Medlem

Ska verkligen bli kul

Medlem

Så spelet är bra?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Hela Uncharted serien är mästerlig, otur (otur och otur) bara att jag har Deus Ex, Dead Island, Rage, Dark Souls, Portal 2, Enslaved, Dead Rising, Arkham City Snart BF3 och Skyrim. Blir fan för mycket spel

Medlem

Skönt att detta spel dimper ner i brevlådan på releasedagen! Om trean har förbättrats lika mycket som tvåan förbättrades efter ettan kommer det vara helt sjukt bra.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Bf3 kan gå och gömma sig i ett hörn, det här är GOTY!!

Hold on a minute! Skyrim har inte släppts än.

Medlem

Vilka spel denna månad!

Skyrim
Battlefield 3
Dark Souls
Uncharted
Batman

o.s.v.

Helt otroligt betyg för detta dessutom. IGN gav 10.0 på allt.
Heja FZ med massor av bra recensioner också!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Skrivet av mosoloa1:

Vilka spel denna månad!

Skyrim
Battlefield 3
Dark Souls
Uncharted
Batman

o.s.v.

Helt otroligt betyg för detta dessutom. IGN gav 10.0 på allt.
Heja FZ med massor av bra recensioner också!!

Den här spelhösten är helt sinnessjuk.

123
Skriv svar