Spela Battlefield 3-betan med FZ

Medlem
Skrivet av SystemIDentifier:

Någon annan som får blackscreen när ni startar upp BF3.exe klienten? Jag har installerat senaste NVIDIA drivisarna (Nvidia 470-kort). Quick match -> Join server -> Klienten startar upp, men hänger sig sedan i svartskärm i icke maximerat fönster. Någon som upplever det samma? Håller på att testa att installera om betan igen.

Man ska tydligen bara vänta när man får svarta skärmen, tillslut börjar man höra ljudet från vapen som avfyras och tillslut kommer bilden upp och man får börja avnjuta liret

Medlem
Skrivet av BigWorm424:

Finns det något sätt ja kan spela early-acces utan att behöva MOH ? typ om man skriva in någon key på ps3? är det någon som har isåfall som kan vara snäll o ge ut om de nu inte kan spela?? vore skit sjysst fan e helt desperat

fan orkar inte vänta tills på torsdag... vet ni vilken tid den kmr isåfall

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Jag skönjer en trend. När något är bra/lovande så är det DICE som är ansvariga. När något är dåligt så är det EA som står bakom det.

Origin och Battle log verkar vara det enda negativa och ja jag tror knappast Dice ligger bakom detta då det luktar EA lång väg.

Medlem
Medlem

Har spelat i ca 20min idag och förstår att det är en beta men med betydligt mer flyt än alphan.... Det enda som man blir lite irriterad på är att keybinding inte funkar mot musen! Hoppas att det kommer en patch inom kort. Hav tålamod. Det blir inge bättre av att gnälla här! Gör det istället på det forum där de tacksamt tar emot detta för att spelet ska bli så bra som möjligt!

Ikväll blir det att kriga för fullt!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Ghostknight:

Med lite tur så blir RE2 snart spelbart också, vilket betyder mer att spela.

Antar att du menar RO 2? Verkar som det blir mer och mer spelbart för var dag som går, till skillnad från EA så lyssnar iaf Tripwire på sina kunder.

Just precis, det var orkestern som jag syftade på. Jobbiga ungar på jobbet + parkeringsböter blir man trött av. TWI håller på att patcha med föredömlig hastighet, men jag väntar med att spela tills man fått ordning på stats och achievements. Det är roligare att spela när man kämpar med något långsiktigt mål, som att öka sin färdighet med ett vapen eller få högre rang.

Medlem

Som vanligt kan DICE inte göra en server browser, den är dåligt gjord, buggad & alla servers är fulla mer eller mindre. Man startar spelet genom webläsaren som på Bf play 4 free. Prestandan in game är väldigt dålig också, får extremt lite fps oavsett settings, tror jag får mer FPS av ultra settings än lowest.

Ne usch denna betan fick mig att avbeställa min preorder, fan heller att jag skaffar ett till buggit spel från DICE

Medlem

inte fått min key än dom sa man skulle kontakta supporten yay 2400 pers i kö 50 min wait time

Medlem
Skrivet av Kuci:

Som vanligt kan DICE inte göra en server browser, den är dåligt gjord, buggad & alla servers är fulla mer eller mindre. Man startar spelet genom webläsaren som på Bf play 4 free. Prestandan in game är väldigt dålig också, får extremt lite fps oavsett settings, tror jag får mer FPS av ultra settings än lowest.

Ne usch denna betan fick mig att avbeställa min preorder, fan heller att jag skaffar ett till buggit spel från DICE

Vet du varför betan finns? Jo, det ska jag säga dig.
Den finns för att hitta och fixa buggar.

Inaktiv

Skulle inte betan som började idag bara vara för MoH pre-orders? Inte för att jag klagar över att ha fått tidigare access också. Ska bli kul att se hur långt det kommit sen alphan.

Medlem

WTF - bara för att jag kör ett Nvidia Geforce GTX 295 så har Nvidia inte släppt de senaste 285 drivrutinerna till mitt kort - så fram tills dess - No BF3 beta testing =(

Medlem

Påpekas att jag bokat spelet och inte fått en key, brorsan har inte bokat och fått en key.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Är jag den enda som tycker att Bf3 är Medal of honor 2.0?
Ingen rekyl nånstans, insta meele och inge commander :/
Nä, blir Ro2 istället


signatur

Nothing is like caffein, Drink and get fast
Then your ustoppable

Inaktiv
Skrivet av AliasMaya:

WTF - bara för att jag kör ett Nvidia Geforce GTX 295 så har Nvidia inte släppt de senaste 285 drivrutinerna till mitt kort - så fram tills dess - No BF3 beta testing =(

285.38 är bara beta drivisar fortfarande, men dom finns för ditt kort också.
http://www.geforce.com/Drivers/Results/38108

Medlem

bf3 är lika grovt som det ser ut, har du inte köpt det än är du inte värd att ens tänka dig själv som äkta gamer


signatur

//monster

Medlem

Anledningen till att ni får "You're not allowed to log in" är för att ni antagligen inte har early access. Prova igen den 29

Medlem

Fortfarande inte fått någon nyckel

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av AliasMaya:

WTF - bara för att jag kör ett Nvidia Geforce GTX 295 så har Nvidia inte släppt de senaste 285 drivrutinerna till mitt kort - så fram tills dess - No BF3 beta testing =(

285.38 är bara beta drivisar fortfarande, men dom finns för ditt kort också.
http://www.geforce.com/Drivers/Results/38108

Haha glömde helt bort att kolla den sidan med Tack robin

Medlem

Jag spelade Alphan och allting gick kanon förutom slumpmässiga frysningar som alla med Nvidia kort fick erfara.

Måste säga att jag sitter och ler just nu. Enda glädjen är skadeglädjen.

Hoppas det löst sig till Torsdagen! Mouhahaha!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Fick som tidigare sagt svart skärm i window mode. Såg sen i battleloggen att den höll på att connecta men det tog sig en evighet. valde istället en server där det var en kö (bara för att de andra verkade ha svårt att connecta) och när det var min tur så blev det samma sak, men som en annan lite högre upp skrev så är det svart fram tills man blivit connectad.

Det dåliga är ju att man, nu i betan, inte kunde ändra inställningar på grafik och bindings innan man måste börja spela. Fick göra några gfx inställningar och bindings men varje gång jag går ur "Options" så ändras mitt spel till window mode. Tur som det är så buggar inte spelet av att man trycker alt+tab eller alt+enter. Däremot så låste sig hela min burk (ctrl+alt+del funkade inte ens) när jag högg i en träplanka med kniven o.O Blev till att "strypa" datorn.

Även pratat med EA supporten om namnbyte och vad de har fått höra så ska man kunna ha fler soldater och andra namn i fulla versionen.

Medlem

Känns inte som jag missar nåt när man läser era positiva kommentarer


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

You are currently number 2270 in the queue. You should be connected to an advisor in about 50 minutes. The average amount of time a customer has to wait is 50 minutes.

Oj då. EA failar big time, men detta är ju inte första gången

Medlem

Jag har fortfarande inte fått min key, har köpt på origin för någon månad sen... så jävla surt.. var kontaktar du EA till den där kön?

Medlem
Skrivet av xLas:
Skrivet av Kuci:

Som vanligt kan DICE inte göra en server browser, den är dåligt gjord, buggad & alla servers är fulla mer eller mindre. Man startar spelet genom webläsaren som på Bf play 4 free. Prestandan in game är väldigt dålig också, får extremt lite fps oavsett settings, tror jag får mer FPS av ultra settings än lowest.

Ne usch denna betan fick mig att avbeställa min preorder, fan heller att jag skaffar ett till buggit spel från DICE

Vet du varför betan finns? Jo, det ska jag säga dig.
Den finns för att hitta och fixa buggar.

Allt jag säger är: Bf 2142.

Medlem

De kommer att låsa upp caspian border vilken dag som helst, jag känner det på mig!


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Varför valde dem inte bara Steam!?! Jisses....

Medlem

rank 6 snart ^^)

men fan va man dc,ar hela tiden -.-" dock så kan jag maxa spelet iallafall

Medlem

Efter 50 min i kö "there is no advisors at this time please try again later"

Medlem
Skrivet av Arnoldo:

Efter 50 min i kö "there is no advisors at this time please try again later"

var hittar du denna kön? jag ska fanemig det å ragea

Medlem

Sluta gråt gott folk.. Det är en beta.
Sen så tycker jag det är ganska kul med folk som säger att dom har/ska avboka sitt spel. Sen så att man tänker bojkotta ett lovande spel för att det kommer från EA = wtf??
Tog någon från EA godis från er när ni var små eller?

Skriv svar