Tribes: Ascend blir gratis

Robot
Tribes: Ascend blir gratis

Nystarten för den klassiska actionserien kommer att förlita sig på mikrotransaktioner.

#nyhetstips, #world-of-warcraft, #tribes-ascend, #hi-rez-studios, #league-of-legends, #team-fortress-2


Tribes: Ascend blir gratis

"Unable to load video", ingen fara. Det blir säkert intressant.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Båda filmerna fungerar för mig?


signatur
Medlem

Kan se filmen från FZ men den andra blir bara svart och sedan händer inget T.T
[nerd rage]Bara inte PC versionen får lida något pga konsol. Tribes ska inte spelas på konsol dammit[/nerd rage]
Ser ut att bli göttigt. Fick kolla lite gameplay på youtube istället
http://www.youtube.com/watch?v=oevWde_F-yU

***Det kan säkert bli bra på konsol, men upplevelsen kan knappast bli densamma som PC.***

Medlem

Båda filmerna funkar här... Men när kommer spelet?

Medlem

Nice, missat helt att detta var på väg. Hoppas känslan är som i Tribes 1 bara!

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

Båda filmerna funkar här... Men när kommer spelet?

Står Fall 2011 på youtuben jag titta på. Filmen las upp igår av IGN.

Inaktiv

Ser småintressant ut. Men frågan är F2P med Cashshop verkligen går hem längre?! Nåväl, hoppas att liret lockar många users i alla fall!

Medlem

(nu kommer jag få skäll) Tycker att Tribes ser ut som en sämre variant av Section 8, vet inte hur likt gameplayet blir men spelens båda Artdirectors måste ju vara släkt iaf

Medlem
Skrivet av Typhor:

(nu kommer jag få skäll) Tycker att Tribes ser ut som en sämre variant av Section 8, vet inte hur likt gameplayet blir men spelens båda Artdirectors måste ju vara släkt iaf

Tänker inte skälla på dig, folk har olika smak
Men Section 8 är snarare en sämre variant av tidigare tribes spel.

Detta ser dock ut mer som Tribes Vengeance, vilket ger mig en smått dålig smak i munnen av att säga. Hoppas verkligen detta lyckas bättre dock.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Älskade gamla tribes spelen, och tycker det här såg bra ut, fick lite nostalgi trip där. Hoppas det det blir bra som sagt.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Antar att dom kör samma stil som LoL, dvs man kan låsa upp grejerna efterhand med dom erfarenhetspoäng man tjänar in genom att spela. Visst kan jag tänka mig att betala en del men man vill ju inte känna sig tvingad att alltid köpa det nyaste vapnet eller loadout bara för att ha en chans.
Hursomhelst så är det skiing/glidandet som avgör om detta spelet funkar eller ej, måste ha den rätta känslan!

1
Skriv svar