Half-Life 3 "bekräftat", två episoder nedlagda

Robot
Half-Life 3 "bekräftat", två episoder nedlagda

En numera borttagen forumpost bekräftar att Half-Life 3 varit under utveckling sedan 2008. Valve tiger och bannar upphovsmannen.

#duke-nukem-forever, #half-life-2-episode-three, #3d-realms, #valve, #half-life-2-episode-two, #half-life-3, #electronic-arts


Medlem
Half-Life 3 "bekräftat", två episoder nedlagda

Nice!!!


signatur

Imperator

Medlem

jayyyy!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Kom i brallan.

Medlem

Spännande. Det var verkligen något speciellt när man spelade Day 1 av Half Life. Undrar om det kommer komma ett sånt spel igen?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv

Hur kan det vara bekräftat om uppgifterna raderades och personen blev bannad.

Medlem

Valve har förnekat detta nu. Men det förvånar mig inte om de håller på med spelet ändå


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Dock var inte Half-Life 2 mö att hänga i granen.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Dock var inte Half-Life 2 mö att hänga i granen.

Är du skön eller? Ett av de bästa spelen någonsin, alla kategorier!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Detta är inget nytt. Alla har vi vetat om att de har hållt på med nytt half-life.
Det här säger oss inte mycket. Förstår inte riktigt varför man ska vara glad?
Men det är då på tiden att ett release datum sätts!

Medlem
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av Håkan:

Dock var inte Half-Life 2 mö att hänga i granen.

Är du skön eller? Ett av de bästa spelen någonsin, alla kategorier!

håller med ^^


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Jag tror ett HL3 kommer snart lika mycket som jag tror på att Gabe ska borta tänderna inom en överskådlig framtid.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag förstår inte allt hemlighetsmakeri, vad tjänar de på det? Är det inte bättre att hålla fansen och folk uppdaterade på vad man gör? Vet många spel som fått för lite hype och det är såhär det går till...


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

De gör en "Van Halen", det kommer en ny skiva, någon gång, kanske, men den kommer, absolut, någon gång, kanske, eller, jo, den kommer, sen någon gång osv...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Första Half-life var väldigt speciellt, ett helt fantastiskt spel. Men är det bara jag som tycker att tvåan var helt mediokert? Jag tycker inte alls att det hade samma WOW-element som ettan hade i miljöerna och storyn.

Medlem

Stör mig väldigt mycket på att före detta anställda alltid ska leaka spelinformation och liknande.

Vill inte spelföretagen att det ska komma ut så ska det inte komma ut.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Detta är tyvärr ett spel som har blivit överhypat och kommer knappast att kunna leva upp till förväntningarna! Men vi kan ju hoppas!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Vad är det alla älskar så mycket i HL då? Bortsett från gravity gun i 2:an är det ju samma som alla andra shooters

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hur kan det vara bekräftat om uppgifterna raderades och personen blev bannad.

Det ser jag som en bekräftelse iaf..

Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av Håkan:

Dock var inte Half-Life 2 mö att hänga i granen.

Är du skön eller? Ett av de bästa spelen någonsin, alla kategorier!

håller med ^^

Kan ju inte påstå att jag fick samma härliga "vill bara ha mer" känsla av 2:an som jag fick av första!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jaså, då kanske vi kan vänta oss en release 2013.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Sernert:

Jag förstår inte allt hemlighetsmakeri, vad tjänar de på det? Är det inte bättre att hålla fansen och folk uppdaterade på vad man gör? Vet många spel som fått för lite hype och det är såhär det går till...

Finns minst lika många spel som har fått för mycket hype för sitt eget bästa.
Dessutom så tar en del spel allt för lång tid på sig att bli klara från det tillfället de uppdagas att det är under utveckling.
Jag tycker att de kan hellre hålla spelen hemliga så länge som möjligt och visa upp dem max 1 år innan release, gärna då med lite konkret information i form av någon gameplay video.
Se bara Duke Nukem Forever som definitivt inte levde upp till den hype som det varit om spelet.
Hoppas bara att det inte bli samma sak med Diablo 3, det har man ju längtat efter bra länge nu också.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av showerguy:

Hur kan det vara bekräftat om uppgifterna raderades och personen blev bannad.

Det ser jag som en bekräftelse iaf..

Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av Håkan:

Dock var inte Half-Life 2 mö att hänga i granen.

Är du skön eller? Ett av de bästa spelen någonsin, alla kategorier!

håller med ^^

Kan ju inte påstå att jag fick samma härliga "vill bara ha mer" känsla av 2:an som jag fick av första!

Håller med!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Skönt att nånting äntligt skett på HL3 fronten. Alla har väl vetat om att det kommer nån gång men nu vet man i alla fall hur det ligger till. (Kanske. ^^) Tänk bara på några follow up's de kan göra såsom Counter-Strike 2 och Day of Defeat 2.

Medlem

Det skulle ha varit intressant att se "HL: Uplink" gjord med dagens grafiska möjligheter.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

bara jag som tänker: -_- ?


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

HL3 Kommer släppas i samband med nya konsolgenerationen. Mark my words. För det kommer vara crossplatform garanterat.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem
Skrivet av sparriskrigaren:

Första Half-life var väldigt speciellt, ett helt fantastiskt spel. Men är det bara jag som tycker att tvåan var helt mediokert? Jag tycker inte alls att det hade samma WOW-element som ettan hade i miljöerna och storyn.

Det är inte bara du. 1 an är mycket bättre men sen så är det nog en av dom bästa spelet någonsin gjorts. 2an var en bra uppföljare.

Jag gissar nog på half-life 3 2013.

123
Skriv svar