Medlem

Kanske är värt att prova ialla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av ingen aning:

fable III är 2010's tråkigaste rpg, ingen utmaning alls, man återupplivas på plats, och valen ger nästan inga konsekvenser, sen är moral system lite konstigt.
Spoiler varning:
Man räknas som god om man slösar pengar på saket som gör folk glada istället för att rusta upp försvaret och rädda dem.

om ni vill har riktiga recensioner av spelet bör ni kolla angry joes eller ben yahtzee
(Zero Punctuation) recensioner

Du vet att Ben inte är så överdrivet seriös oftast med sina recensioner? Iallafall inte filmerna och det har han sagt åtaliga gånger.

Sitter han och är sur på ett nytt spel i samma stuk som AVGN är "sur" på gamla spel så betyder det inte att han hatar dom eller liknande utan det är bara en akt.

Att gå efter honom är då "idiotiskt" då han säger vad han vill, inte alltid vad han tycker.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Cane:

Helt ofattbart enligt mig att någon ens kan tycka om det här skitspelet. Sämre spel får man leta länge efter

Gav det två timmar, sen avinstallerade jag skiten och lär aldrig tänka på det igen. Förutom mina bortslösade pengar då.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av Cane:

Helt ofattbart enligt mig att någon ens kan tycka om det här skitspelet. Sämre spel får man leta länge efter

Gav det två timmar, sen avinstallerade jag skiten och lär aldrig tänka på det igen. Förutom mina bortslösade pengar då.

Precis så kände jag efter att jag köpte och spelade Two Worlds 2. Fy helvete.....

Medlem
Skrivet av s3ng:
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av Cane:

Helt ofattbart enligt mig att någon ens kan tycka om det här skitspelet. Sämre spel får man leta länge efter

Gav det två timmar, sen avinstallerade jag skiten och lär aldrig tänka på det igen. Förutom mina bortslösade pengar då.

Precis så kände jag efter att jag köpte och spelade Two Worlds 2. Fy helvete.....

Haha, ja fy fan. Rida runt på en häst med värdelös karta och få stryk av myror. Det spelet fick inte många timmar heller


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

12
Skriv svar