Warhammer Online: Age of Reckoning

Inaktiv

Trevlig recension. 4:an och "Säkert köp" fick mig att lägga en beställning på ett exemplar.

Medlem
Skrivet av noxi:
Skrivet av totte:

Jag tror inte folk gnäller på 10 minuters kö. På Karak Hirn/Destruction var det tydligen också en timme och trettio minuters kö i går kring 22-snåret. Själv loggar jag ofta på såpas tidigt att jag missar köerna.

Köerna är, i mitt tycke, det enda riktigt stora problemet i WAR.

Betyget 4/5 håller jag med om. Normal PvE är helt ok om inte revolutionerande förutom PQ's som är väldigt trevliga. RvR och scenarion är i princip hur kul som helst.

Du vet att Kark Hirn är clonad va? De e ju som tanken med det att ni ska flytta dit om ni vill slippa kö...

Fortfarande är det ju total övervikt av Destruction på den servern, så ta gärna med dig kompisarna och flytta, så det blir lite mer balans

(Orderspelare på Karak Hirn)

Köpte liret för 10 minuter sedan !!

så kommer som en nybakad Witchhunter dit

förresten finns det några forums till detta lir än?:P


signatur

"You got quite a treasure there in the Horadric Cube" - Deckard Cain in Diablo II

Medlem
Skrivet av Illidan:

Köpte liret för 10 minuter sedan !!

så kommer som en nybakad Witchhunter dit

förresten finns det några forums till detta lir än?:P

http://www.war-europe.com/#/fansite/?lang=en

Där har du ett par stycken

Medlem

Hade varit kul om FZ gjort en FZ.tv recension av denna, tycker spelet skulle få förtjäna det. Vem vet... kanske en WaR - Revisited i FZ.tv format :D.

/Steffe

Medlem

4st FZ!!! Hur fasen kan du ge detta spel en fyra!???

Döp om spelet till BUGGHAMMER!

Redaktör

Testa att läsa recensionen, där står varför vi ger en fyra i betyg.


signatur
Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

4st FZ!!! Hur fasen kan du ge detta spel en fyra!???

Döp om spelet till BUGGHAMMER!

Spelet är 2v...?
Det är inte mycket buggigare än vad WoW FORTFARANDE ÄR....

Medlem
Skrivet av noxi:

Du vet att Kark Hirn är clonad va? De e ju som tanken med det att ni ska flytta dit om ni vill slippa kö...

Fortfarande är det ju total övervikt av Destruction på den servern, så ta gärna med dig kompisarna och flytta, så det blir lite mer balans

(Orderspelare på Karak Hirn)

Jodå, det är jag fullt medveten om.
Jag tar dock hellre köerna än att spela på en lowpop server med ännu större obalans mellan sidorna.

Det lär ju knappast vara några Order som flyttar från Karak Hirn med tanke på att de har haft köer på max 10 minuter under prime-time.

Däremot, hatten av för alla som flyttar och ger oss en bättre spelupplevelse.

Fördelen med high pop är ju att sidorna är ungefär lika starka vid prime-time, dvs. Full/Full alternativt High/Full.

Inaktiv

Beställde Collector's Edition häromdagen. Är väldigt förväntansfull över posten de närmaste dagarna

Medlem

då får man väl köpa ny hårdvara då... blir dyrt med ny dator.

Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

4st FZ!!! Hur fasen kan du ge detta spel en fyra!???

Döp om spelet till BUGGHAMMER!

Kan du släppa det hela om Warhammer nu? De flesta på forumet vet att du inte gillar det och att stilla och göra överdrivna nerklankningar på spelet om och om igen bara irriterar folk.

Mer än hälften av dina inlägg sedan du skapade ditt konto är om just hur dåligt Warhammer än eller om hur du har rätt att göra överdrivna klagomål om problem som ibland inte ens existerar medan du samtidigt inte tillåter att folk anmärker dig eller dina inlägg.

Tydligen tycker recensenten (och många andra) att spelet är värt en 4:a. Varför kan du läsa i recensionen. Ett betyg är heller inte något absolut. Ett spel med 5/5 är inte ett spel man måste gilla. Dock så måste man inse att det är trotts allt ett bra spel men inte något som tilltalar en själv.

Jag ser fram emot uppföljningsrecensionen trotts att jag spelar det själv :).


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

WAAAGH! Me dont like stunties

Inaktiv

Lägger in kommentaren lite sent men..jag fick spelet för en och en halv månad sedan och vilket spel!!
Det..måste..vara..det..grymmaste...onlinespelet..
...jag... någonsin...spelat....Så ....jävla....bra....
WAAAAGGHH!!!!

Skriv svar