LittleBigPlanet

Medlem

Nej tack.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av _jozo_:

Återigen så förstörs en bra recension av att ni har betyget högst upp på första sidan...

Hur kan betyget *förstöra* recensionen, tar du inte i lite?;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Verkligen det enda spelet jag vill spela till PS3 :/

Medlem

Ååå vill ha NU NU NU NU NU Det kommer bli en skojig vinter

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Eottt:
Skrivet av floube:

Vad hände med fz.tv?

De har väll tidigare sagt att FZ inte besitter någon utrustning för att spela in film från konsolspel.

Rätta mig om jag har fel.

Har för mig att jag hörde något om att det skulle bli lite mer satsning på just FZ.tv, samt att det nu skulle börja gälla konsolspel också.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av _jozo_:

Återigen så förstörs en bra recension av att ni har betyget högst upp på första sidan...

Hur kan betyget *förstöra* recensionen, tar du inte i lite?;)

Det jag menar är att man tappar lite sug på att läsa hela recensionen... Man vill ju veta betyget absolut sist

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Eottt:
Skrivet av floube:

Vad hände med fz.tv?

De har väll tidigare sagt att FZ inte besitter någon utrustning för att spela in film från konsolspel.

Rätta mig om jag har fel.

Har för mig att jag hörde något om att det skulle bli lite mer satsning på just FZ.tv, samt att det nu skulle börja gälla konsolspel också.

Mmmm, de hade haft så många recensioner innan pga bland annat semestrar och att de inte hade utrustning osv. Men jag tror vi kommer se fler fz.tv recensioner snart.

Medlem
Skrivet av _jozo_:
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av _jozo_:

Återigen så förstörs en bra recension av att ni har betyget högst upp på första sidan...

Hur kan betyget *förstöra* recensionen, tar du inte i lite?;)

Det jag menar är att man tappar lite sug på att läsa hela recensionen... Man vill ju veta betyget absolut sist

Inte för att det har något med själva recensionens innehåll eller med spelet att göra.
Men jag håller med om att det nog hade varit bättre om betyget stod sist i recensionen.
Hoppas att någon från FZ läser detta och tar det till sig.
Men vi vet ju redan att dem inte kollar igenom trådarna alltid.

Inaktiv

Synd att man inte sitter på ett ps3..

Medlem
Skrivet av Gamblor:

Ser ut att bli den här titeln som kommer förknippas med konsolen. Det blir nog en bundle hos många försäljningställen.

Känns som något Playstation 3 saknat innan. De flesta spelen som är bra till PS3 finns på 360n och vad jag vet så har inte spel som Drakes Fortune och MGS4 gjort tillräckligt för maskinen.
Nästan lite förvånande hur snabbt hypen kring MGS4 dog ut trotts att de var ett så bra spel.

Ska nog se till att införskaffa LBP så fort det finns lite pengar i min ficka.

Medlem
Skrivet av joakim_hoog:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Eottt:
Skrivet av floube:

Vad hände med fz.tv?

De har väll tidigare sagt att FZ inte besitter någon utrustning för att spela in film från konsolspel.

Rätta mig om jag har fel.

Har för mig att jag hörde något om att det skulle bli lite mer satsning på just FZ.tv, samt att det nu skulle börja gälla konsolspel också.

Mmmm, de hade haft så många recensioner innan pga bland annat semestrar och att de inte hade utrustning osv. Men jag tror vi kommer se fler fz.tv recensioner snart.

Och jag har för mig att de skulle behöva köpa in dyr hårdvara för att kunna spela in från konsol. Men att de var på väg att köpa något så de kan fånga konsolerna på film.

Medlem

Hm. Nu brukar visserligen FZ och jag aldrig ha samma syn på spel men sån här stor skillnad har det aldrig varit. 5/5? 2/5 är mer vettigt i min bok.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Har testat spelet... men vad är det roliga? xD Ja det var inget för mig iallafall... men syrrans småungar tyckte det var superskoj.

Flakmonkey

LittleBigPlanet är ju inte ett spel som alla kommer gilla... det är ju på tok för annorlunda för det... däremot tycker jag nästan lite synd om de som inte kan se det roliga i det här och tycker att det är för oseriöst och "barnsligt"...

Medlem

Game of the year, no doubt

Medlem

Får bli att försöka få bo hemma hos nån kompis med PS3a ett tag.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Mahone:

Game of the year, no doubt


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ser så himla mycket fram emot det här spelet. Har kollat en hel del på Youtube på banor som andra har skapat i betan och det ser ju riktigt läckert ut


signatur

Spelar på: PC, PS3, PS4
PSN ID: dedday

Redaktör
Skrivet av Boomer:

Hm. Nu brukar visserligen FZ och jag aldrig ha samma syn på spel men sån här stor skillnad har det aldrig varit. 5/5? 2/5 är mer vettigt i min bok.

För att...? Förklara varför du inte gillar spelet, blir bra mycket intressantare att läsa då.


signatur
Medlem

Wow, första intressanta titeln till PS3 (redan....), bra jobbat Sony


signatur
Medlem

LBP....mmmmm


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Mahh, skulle varit så bra för alla om detta släpptes till xbox(för mig iallfall), känns exakt som ett sånt spel man bara kan plocka upp och spela några minuter och sedan lägga ner det igen. Så ska spel vara! Man ska inte behöva spendera timmar för att komma in i spelet och ha kul.

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Nej tack.

halo eller?

Medlem
Skrivet av MKultra:

Wow, första intressanta titeln till PS3 (redan....), bra jobbat Sony

Ehm.. MGS4?

Inaktiv

Damn, blir ett klart köp Kul att det har börjat dyka upp en och annan AAA-titel.

Förövrigt så var det en bra skriven recension.

Medlem
Skrivet av Anzeh:
Skrivet av MKultra:

Wow, första intressanta titeln till PS3 (redan....), bra jobbat Sony

Ehm.. MGS4?

Totalt ointressant imo, har spelat och jag tycker det är nästan lika överhypat som Gears of War till 360'n. Snyggt, bra ljud, men det är allt.


signatur
Inaktiv

Synd att det inte kommer till PC, ser ju rätt kul ut.

Medlem

går LBP att köra i 1080p eller är det 720p ?

Medlem

Kommer den 3:e november på Siba blir att införskaffa det då

Medlem

Jag har väntat på detta spel hur länge som helst <3

123
Skriv svar