Se Wanteds skruvade action
Trist.
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Har dem inget annat att komma med än att skruva skott? Det är ju det enda de pratar och visar om...
Njae, spelet verkar sakna känsla och djup...
Haha, påminner lite om "Nectar" i Haze eller "Line of Sight" i Assassins Creed och vi vet ju alla hur de spelen slutade. xD
Har dem inget annat att komma med än att skruva skott? Det är ju det enda de pratar och visar om...
Njae, spelet verkar sakna känsla och djup...
Haha, påminner lite om "Nectar" i Haze eller "Line of Sight" i Assassins Creed och vi vet ju alla hur de spelen slutade. xD
Jag tyckte då att assassins creed var ganska kul :). Spelade iofs bara xbox 360 versionen, men jag tycker det fanns en del bra delar i det spelet!
Tycker det såg ganska bra ut, men läser man andra på tråden så märker man hur höga förväntningar på spel är idag, och vilken perfekt spel man måste göra för att intressera folk idag?
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Det sämsta var ju ljudet tycker jag. Helskum ljuddesign. Eko på fiendernas skrik inne i ett flygplan, dålig prioritering av ljudvolymen på ljudeffekterna(varningssignalerna från dörrarna överröstar nästan skottlossningen). Sen var ljudet överlag otroligt tamt och saknade "umph".
Närstridssekvenserna såg inte särskilt tuffa ut.
Jag stör mig också på att detta spel också har tagit efter trenden att stänka blod på skärmen när man blir träffad.
Men sånt hinner man nog fixa innan release. Bortsätt från dessa klagomål så ser spelet ganska underhållande ut. Det ser snyggt ut och jag tror inte att personen som spelar gjorde ett bra jobb med att demonstrera spelet. Tror spelet är som bäst när man håller ett högt tempo.
Tycker det såg ganska bra ut, men läser man andra på tråden så märker man hur höga förväntningar på spel är idag, och vilken perfekt spel man måste göra för att intressera folk idag?
Som sagt i en annan tråd, bandwagon-effekten är oundviklig på FZ
Men visst, each to his own. Lättast blir det nog att bedömma spelet efter man väl spelat det.