Dataspel och Föräldrar

Inaktiv

Vad Fair Play vill med att anlita +30/40 gamers är inte att informera gamers om spel; vi kan spel. Det handlar om att informera föräldrar om spel och tillvaron kring spelandet.
Föräldrar informerar föräldrar.. enkelt, lr? Vi är ju trots allt några här på FZ som är föräldrar; [+30], [+40] (C-rex?) och [DWG], till exempel. Så varför inte göra en insats för att sansa debatten kring spel, så som vi gör här på FZ?
Gandalf4i[+30] har väl aldrig hukat för en mörsare hittills?
Go, Fair Play, och ha d kul på DreamHack!

Inaktiv

Jo jag sitter nu här i B-hallen och Maggot har precis förstått vad vi vill.
Så till sommarhacken är det ju självklart att vi hyr caféet här och kör ett föräldrahack för rookies. Så nu efter ett gäng JOLT e re väl dax att åka till hotellet.... man e ju +40 .
TACK för era inlägg. Har betytt mycket för mig som "nybörjare" i den här branchen.


signatur

Robert Stopp

Medlem

Jo, vi finns.
Men ja undrar vad vi skulle kunna göra för nytta egentligen, själv är jag lite motsägelsefull angående mina barns datorspelande.

Själv kan ja sitta både 1,2 eller till och med 3 timmar ibland medans deras tid är begränsad till 1 timme vanliga veckodagar, men det är p.g.a min oro att de ska tappa kompisar irl och liknande.

Givetvis kan jag ge lite extratid emellanåt då de väntar på att levla eller dyligt, då jag förstår hur viktigt det trots allt kan kännas.


signatur

Pappaklanen Dads With Gunz på Quakenet
#dwg

12
Skriv svar