Max Payne 3 bekräftat

Medlem

Bara det inte blir en sketen konsoll port så låter ju detta lovande.

Medlem
Skrivet av robineng:

Synd... Blir väl inget för PC annat än en knappt fungerande portning några månader efter release.

precis min tanke. det är ju trots allt rockstar.

Medlem

Detta ser jag fram emot, så bra spel som både 1an och 2an är


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Skrivet av krillelille:

Dags för pcg red att sticka till deras kontor och ta massa bilder med sina flashiga iPhones.

PCG-redaktionen låter hälsa att du har sååå jäkla fel om deras telefonflashande.


signatur
Medlem

Max Payne ftw! Ser sjukt fram emot 3:an.


signatur

tjenare!

Medlem

Jag gråter glädjetårar (på allvar), har sett fram emot detta så mycket.

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Max Payne 1: Underbart
Max Payne 2: Ännu bättre

Zedrix siar Max Payne 3: Dålig portning till PC, eftersom styrning och grafik har utvecklats till konsol. Storyn sjabblas bort och det får ett medelmåttigt 72% i PcGamer. Kom ihåg var ni läste det först!

Undertecknad kan inte göra annat än att hålla med till fullo.

Medlem

Hmmh.. Om inte Remedy utvecklar det och det dessutom utvecklas till konsol i första hand så känns det juh halvdant.. man blir juh inte "Wooh!", har juh ingen koll på vad dom kommer göra med det.

Ser fram emot Alan Wake istället, hoppas det blir minst lika pra som mister Payne 1-2

Medlem

bästaste med max payne 3!

dock tycker jag att filmen var ett skämt och skadade nog ryktet lite.

Hahaha blir glad varenda gång jag ser Tveskägg på bild. 8)


signatur
Medlem

Men.. Vad nu? Inte gjort av Remedy? Bah humbug!

Undrar om dom kommer att ändra Max Payne igen. Fan vad besviken man var när dom förändrade hela honom till 2:an så han skulle se mer Hollywood ut. Men Spelet var fortfarande bra för handlingen höll sig stark.

"It's Paaayyyneeeee" <- Bullet-time

Medlem

Spelade bara första och det var riktigt jävla bra. en klassiker. Max Payne 2 spelade jag aldrig. :evil:


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av krillelille:

Dags för pcg red att sticka till deras kontor och ta massa bilder med sina flashiga iPhones.

PCG-redaktionen låter hälsa att du har sååå jäkla fel om deras telefonflashande.

Oj jädrans, det var illa Dags att be egmont (eller vilka det nu är) om nya mobiler. En HTC touch till redaktören!

Medlem

Utan Sam lake och Remedy är detta dömt att misslyckas. Sedan att det eventuellt inte kommer till PC gör saken knappast bättre. Även om det kommer så lär portningen vara åt helvete och detta är inget spel man spelar på konsol.
Jag kommer invänta ett flertal recensioner innan jag tänker röra denna produkten.
Lite negativ kanske men skall dom leverera samma kvalité som ettan och tvåan, ja då har dom inte en lätt uppgift framför sig.

Medlem

Känner precis som dom flesta andra skrivigt här att det kommer troligtvis ta lång tid att få över till Pc och vara en medelmåttlig portning.
Själva spelet tror jag inte kommer knäcka 2an men jag hoppas jag har fel


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

Fan va tråkiga spel (film) aldrig fattat innehållet=(

Medlem

Tror inte jag vågar hoppas på att det ska bli lika bra som båda föregångarna, skulle ju hellre sett Remedy bakom spakarna och jag är som många andra här lite skeptisk till hur portningen till pc kommer skötas, för detta ska spelas på pc o inget annat

Jaja, får väl hålla tummarna o hoppas på det bästa, Max Payne 1 o 2 var ju grymt bra så hoppas verkligen att trean ska bli det med

Inaktiv
Medlem

Hoppas inte för mycket, de försöker bara mjölka ur serien lagom till jul tror jag. Fullkomligt älskade ettan, och tvåan var inte långt därefter. Vi får hoppas att MP3 blir bra, men jag har extremt låga förväntningar (säkrast så).

Filmen blev en sån flopp att den fick Uwe Boll att kännas som Stanley Kubrick. Det är få filmer jag aktivt hatat så mycket, normalt bara ointresse men blev fan ärligt förbannad när jag såg misären. Castingen var ett skämt, det GÅR inte att faila så mycket ens där. All cred till Mark Wahlberg, gillar honom i många andra filmer men han var helt fel för min mentala bild av Payne iaf, och låt oss inte ens börja diskutera Mona Sax... Eller manuset... katastrof.

Hoppas på det bästa om MP3! Om inte annat så har vi Alan Wake å se fram emot iaf!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Max Payne 1: Underbart
Max Payne 2: Ännu bättre

Zedrix siar Max Payne 3: Dålig portning till PC, eftersom styrning och grafik har utvecklats till konsol. Storyn sjabblas bort och det får ett medelmåttigt 72% i PcGamer. Kom ihåg var ni läste det först!

Jag tror du har så jävla rätt, eller jag tror på lägre än 72%


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Har en känsla av att det här kommer bli ett Deus Ex 2.. hoppas verkligen att jag har fel :\

Medlem

håller tummarna att detta blir bra


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Problemet med halvdana uppföljare är att det varit bättre om de inte varit uppföljare. Deus Ex: IW var, som jag minns det, inget dåligt spel. Det tokbleknade bara i jämförelse med sin mästerliga föregångare. Å andra sidan hade inte sunkiga uppföljare sålt så bra utan sina namn, så... jaja.

(dofilusåkaffe: tack, jag är mig själv bara. Det vill säga inte riktigt som alla andra.
krillelille: det låter som en alldeles utmärkt idé! Maila min chef och säg det, vetja! )


signatur
Medlem

Bilden på Max i nyheten ser ut som Olof Mellberg!

Medlem

jag får fan glädjetårar...


signatur

<3

Medlem

Ni som gillar Max Payne ska nog kolla på Alan Wake i huvudsak. Jag tvivlar så jäkla starkt på att 3:an blir bra. Men jag hoppas såklart att det blir fantastiskt. Max Payne är några av mina favoritspel, men tror det är tack vare att Remedy gjorde dom också.

Medlem

JAA! fy faan så bra, MP är skit bra serie


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Rockstar + PC portar = Bajs.

Sen bygger dom säkert 3an på filmen, demoner och annat tjafs som aldrig haft i Max Payne serien att göra. (om man ska tro det värsta )


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv

Omen, till konsol?!? Vafan nej nu blev jag smått sur.

Medlem

Ibland känns det fan som jag av misstag vandrat in på ett ålderdomshem istället för en spelsajt...

Kuf 1: "Spelen var bättre för!"
Kuf 2: "Konsol, vad är det för jävla påfund? När vi var små nöjde vi oss fan med våra PCs!"
Kuf 3: "Allt nytt är dåligt! Död åt framsteg!"

Det ironiska här är antagligen att till skillnad från kufarna på ålderdomshemmet så är kufarna här antagligen bra mycket yngre än vad man kan tro.

Ständigt denna pessimism mot allt som inte är EXAKT som det gamla var, ständigt detta hat mot förändringar, och ständigt detta patologiska hat mot allt som heter konsol.

Fast konsolen är nog bara ett svepskäl. Innerst inne så är hatet egentligen rädsla. Rädsla för att en hobby som en gång var exklusiv och superinsulativ nu breddar marknaden och lockar in nya grupper med spelare. En cool gamer kan ju fan inte spela spel när det i samma affär säljs spel som är riktade mot KVINNOR?! Jösses.

Nu har jag rantat nog. Max Payne 3 ser jag fram emot med försiktig optimism. Om det är skaparna av Bully så är de inte helt inkompetenta, då Bully är ett helt vansinnigt bra spel. Med dagens konsolkraft under deras fingrar så kan de arbeta fullt ut med bullet-time och förstörbara miljöer. Kan bli hur bra som helst med ett vettigt manus (vilket Rockstar också är jävligt bra på) och ända tills jag ser bevis på motsatsen så tänker jag inte racka ner på ett spel som vi inte vet mer om än premissen.

123
Skriv svar