Terminator Salvation

Medlem

Roligaste recensionen hittills


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

usch va tråkigt! Hade hoppats på ett bra terminator spel.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Pliskin:

Det var då fasen vad Calles recensioner drar på sig så mycket skit då.
Prisar han ett spel så klagas det, sågar han så klagas det.

Jesus predikningar var inte heller populära överallt, när det begav sig

Förmodligen så slipper du blir korsfäst iallfall

Medlem

Lite väl, kunde iaf fått 2/5 Terminator är ju alltid kul!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Synd, hade planer på inköp för utöka spelförrådet med co-op spel till krysslådan.

Inaktiv
Skrivet av ArtMan:

Varför tycka synd om företag som gör såna skitspel? Synd ska man tycka om företag som gjort bra spel men av nån anledning säljer det riktigt dåligt.

Är det verkligen lönsamt att tillverka så dåliga spel? Köper många spelet bara genom att se en Terminator på förpackningen?

Känns som att alla spel baserade på filmer bör kvalitetskontrolleras av filmbolagen som gjort filmen spelet baserats på. Då skulle man kanske slippa fiasko som detta...

Salvation kommer säkert ligga högt på kommande försäljninslistor.

Ti.
Medlem
Citat:

Producenten Per Juhlén förklarar att utvecklingen sker i nära samarbete med filmteamet. Man har fått tillgång till tidigt filmmaterial och utifrån det kunna anpassa spelet till hur filmen ser ut. Man har också haft ganska fria händer och möjlighet att komma med egna idéer.>> Därtill har man haft gott om tid på sig; exakt hur länge vill Per inte säga, men han låter förstå att de haft tillräckligt med tid för att åstadkomma en produkt de är nöjda med.<< Tidspress är ofta ett stort problem vid filmspelsutveckling; spel tar helt enkelt längre tid att göra än film men bolagen bakom vill ha premiär samtidigt. Att de använder den egenutvecklade spelmotorn Diesel Engine har också bidragit till att saker och ting rullat på i högt tempo.

Ovan är saxat från förhandstitten. LOL

Medlem
Skrivet av flamgorilla:
Skrivet av reconsweden:

Ouch, jag som hoppades på det här. Ajabaja grin

ingan ska anklaga grin de fick så lite tid och göra det plus att de var tvungna att följa film storyn
att göra bra filmlicens spel är verkligen inte en lätt
sak

Vet mycket väl att killarna jobbat häcken av sig med det här och hur duktiga dom är men nånstans är det upp till spelutvecklaren att säga ifrån och se realistiskt på vad man kan åstadkomma innan man åtar sig projekt.

Som sagt inget ont om dom som jobbat dygnet runt med det här, vet hur mycket dom slitit men nånstans har det skitit sig eftersom dom är mycket kapabla till att göra topp spel.

Medlem
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av rudeboystig:

Sluta va så GRINig!

(jobbar brorsan där eller?)

min bror är död,så du behöver inte prata om mina eller andras familjemedlemmar,det är inte det forumet är till för..!
onödig kommentar från dig tycker jag,tack

Ojdå, jag matar visst hela trollfamiljen här.

Medlem
Skrivet av Ti.:
Citat:

Producenten Per Juhlén förklarar att utvecklingen sker i nära samarbete med filmteamet. Man har fått tillgång till tidigt filmmaterial och utifrån det kunna anpassa spelet till hur filmen ser ut. Man har också haft ganska fria händer och möjlighet att komma med egna idéer.>> Därtill har man haft gott om tid på sig; exakt hur länge vill Per inte säga, men han låter förstå att de haft tillräckligt med tid för att åstadkomma en produkt de är nöjda med.<< Tidspress är ofta ett stort problem vid filmspelsutveckling; spel tar helt enkelt längre tid att göra än film men bolagen bakom vill ha premiär samtidigt. Att de använder den egenutvecklade spelmotorn Diesel Engine har också bidragit till att saker och ting rullat på i högt tempo.

Epic Fail

Medlem

Shit jag som såg fram mot det här. Rackarns... (ja jag vet att filmspel default måste suga men ändå...)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pliskin:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Pliskin:

Det var då fasen vad Calles recensioner drar på sig så mycket skit då.
Prisar han ett spel så klagas det, sågar han så klagas det.

Jesus predikningar var inte heller populära överallt, när det begav sig

Förmodligen så slipper du blir korsfäst iallfall

I alla fall IRL


signatur
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fyfan vilket skämt, knappt så spelet ens är värt en etta.. jag fattar inte hur man kan göra ett så ruttet spel och missbruka terminator namnet.. skäms för fan.

Vadå har du undgått Terminator The Sarah Connor Chronicles serien? Blir det mer B än så?

Medlem

"[...]när en karaktär apterar en sprängladdning på en dörr genom att stå en meter därifrån och gnida händerna mot varandra vill jag vända hagelbrakaren mot mig själv."

Up the ante Grin och ge mig ett ordentligt Ghost Recon, jag vet att ni kan!


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Inaktiv
Skrivet av AstroCreep:

Haha bra recension! Underhållande!

Håller med, den var ganska kul:-) negativiteten flödar:up::heart:

Medlem

Men kom igen!! Hur svårt kan det va att knåpa ihop ett gött Terminator spel?:o
Skapa några söndersprängda gator att kriga i. Släng in en stor vapenarsenal och en helvetes massa metalldöingar som skjuter på en från alla håll och inte ens blinkar när de får en raket i käften utan pepprar utav bara helvete. Och fordon. Lägg till en halvbra story med någorlunda substans och så någon episk last-stand i slutet. Klart


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Får man kanske tillägga att styrningen sög? snabb horisontellt och långsam vertikalt, som dessutom inte går att ändra? vilken sörja! Nej stängde av efter 5 minuter. Wanted däremot var underhållande på PC, på konsol sög det lika mkt som detta lir Fast 4 timmars speltid (som det tog för mig att klara av spelet) är inte mycket att hänga i granen.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

Men vad fan, det här är bara någon annans tankar och åsikter, bara för att de tycker att det är betyder inte att spelter är det. Så vänta med att tappa intresset för det. Bäst att testa själv. Jag har beställt spelet, ska testa och säga vad jag tycker.

Medlem

Börjar väl bli dags för Bethesda att göra en remake av Terminator Futureshock.

Pansarknekt
Skrivet av ThinBoi:

Men kom igen!! Hur svårt kan det va att knåpa ihop ett gött Terminator spel?:o
Skapa några söndersprängda gator att kriga i. Släng in en stor vapenarsenal och en helvetes massa metalldöingar som skjuter på en från alla håll och inte ens blinkar när de får en raket i käften utan pepprar utav bara helvete. Och fordon. Lägg till en halvbra story med någorlunda substans och så någon episk last-stand i slutet. Klart

Ord! Låter som en rolig idé jämfört med denna soppan!


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av rudeboystig:

Sluta va så GRINig!

(jobbar brorsan där eller?)

min bror är död,så du behöver inte prata om mina eller andras familjemedlemmar,det är inte det forumet är till för..!
onödig kommentar från dig tycker jag,tack

Ojdå, jag matar visst hela trollfamiljen här.

vad menar du med det...respektera det jag skrev ovan istället

Inaktiv

asså spelet är ju så jävla tråkigt och SÅ KAN MAN INTE SAVA.fyfan vad drygt när man dör och sen för man köra om hela banan...


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

Jag ger visserligen inte mycket för recensioner eftersom vi alla är olika. MEN om det han säger stämmer överens med min upplevelse så får man väl bara tillägga att det verkar som om Skynet är och var det bästa Terminator spelet som finns.

Inaktiv

Ojj. Inte trode jag att det var så illa.. :S Men nog fan blir man lite fundersam över spel baserade på film. haha riktigt kul läsning f.ö

Skriv svar