Datorbutiken.com har gått i konkurs.....

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Fairfax:

Dustin har jag handlat hos en gång. Det krånglade med leverans och annat och supporten jag fick var urusel. Kanske hade jag bara otur och det var en engångshändelse men efter det har jag undvikit dem.

Dustin har jag skickat saker i retur jag inte var nöjd med utan problem - det enda dåliga man kan säga är att de anlitar infocare, tror jag de hette - sämre företag får man leta efter.

Infocare kan det säkert vara. Jag jobbade för övrigt på det företaget för några år sedan.

Vad det gäller Dustin så kan jag som sagt ha haft otur. Det var under en sommar också så kanske var det inte ordinarie personal.

Medlem

JME & Datorbutiken är inget som jag kommer sakna då de hade undermåliga säljare, dålig service och höga priser. Om man ska vara med och spela med de stora grabbarna får man anstränga sig rejält. R.I.P.

Medlem

de var ju stora när de körde igång sin butik nån gång i början av 2000 (om inte tidigare), konkurrensen och problemen har kommit i efterhand. Jag tror t om att de fanns innan komplett.
Mycom var också stora och väldigt populära, tills de flyttade till sveavägen, dit webbhallen flyttade några månader senare.. så konkade dom också.. men har nu återuppståt, fast på en annan lokation.


signatur

thank you, come again

Medlem
Medlem

Aww.
Köpt två stycken kompletta datorer därifrån, inte haft någonting att klaga på.

12
Skriv svar