America's Army 3 släppt

Medlem

Hmm jag försöker göra ett account men när man klickar på "nästa" försvinner bara knappen och inget händer. Kan ngn skicka ett PM om ni har ngn lösning:;P

Medlem

http://login.aa3.americasarmy.com/register

Gör ett account där istället, funkar mycket bättre.

Medlem

Väldigt klumpig release det här... tycker dom borde lärt sig något från hur det blev när första spelet släpptes.

När man väl kommer in i spelet så blir man ännu mer besviken. Det laggar hela tiden, även om pingen till servern är under 20ms.

Känns som det tar minst ett par sekunder för varje skott att träffa, vilket totalt dödar hela spelet. Var likadant i betan, hade hoppats det var fixat men icke. :/

Medlem

Jag var ute igår så jag hann inte med releasen (tur det, från vad jag har hört).

Men sen jag vaknade ca halv 11 idag, så har jag inte kunnat logga in, jag har skapat ett AA3 konto men authentication servrarna verkar vara nere. Dock funkar training och spelet flyter på rätt bra på max för mig

Nån som har en aning om när det kan gå att logga in ?

Medlem

Det lär väll ta ett tag sj har jag försökt hella dagen sen 10.00 och inte kommit in på acc men igår kväll efter det släpptes så kunde jag gå in det är ju som sagt att det är "LITE" överbelastat

Inaktiv

Oj vad spelet var dåligt, till och med för att vara gratis. Stortsett allt är "halv" bra på ett sånt sätt att det nästan direkt blir tråkigt.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av mrsarun:
Skrivet av warh0g:

Ja det är gratis, hela spelet är en enda stor reklammaskin för Amerikanska Armén. Dock är det väldigt bra.

Precis som alla andra krigsspel egentligen
ArmA och spelet om irak osv osv
Sen att det är gratis är en annan fråga

Arma skojjar du eller?
Det är utvecklat av Tjecker..deras main inspiration är iaf Ryssarna.

Inaktiv

RobbazSweC, tycker det är du som är dålig. Du har ju inte ens fått lära dig hur man skriver på korrekt svenska =/
Tillbaka till skolan bums!

Medlem

fail på steam. Har tankat det till 100% men när jag trycker launch så kommer det upp ett dos fönster i 1 sek och sedan försvinner det.

Medlem
Skrivet av Greven87:

RobbazSweC, tycker det är du som är dålig. Du har ju inte ens fått lära dig hur man skriver på korrekt svenska =/
Tillbaka till skolan bums!

lol registrerade du dig enbart för skriva detta? ingen här på FZ är bra på skriva korrekt svensk

on topic: synd att man inte kan logga in, undrar hur länge det kommer vara överbelastad, kanske inte ens är någon ide att försöka tills helgen är slut

har i alla fall testat lite träning, och jag gillar ljuden på vapnet, och känslan av att skjuta, så längtar tills man får testa ''live'' och döda lite opfor

Medlem

Tålamodet börjar sina
men jag står ut ett tag till.

De visste om att 9miljoner~ försparat sitt namn, och ändå har de inte koll på att servrarna inte pallar trycket... minns de stora releaserna och de borde fan ha lärt sig vid det här laget, kan man tycka
Ok det är laggigt som fan att lira WOW i nya instanser på patchdagen, men man kommer för det mesta in, och nertiden varar mest ca 3 timmar numer (i början handlade det om 24 timmar)
Hoppas det löser sig snart, klockan bör väl vara ca 8 - 9 på morgonen där borta nu

Medlem

Fan måste ha nytt grafikkort för att kunna spela detta har bara 128 mb har inte shader model 3.0

Medlem

Dags att gå med i den amerikanska armén, i deras imperalistprojekt ... NAAAAT.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Dags att gå med i den amerikanska armén, i deras imperalistprojekt ... NAAAAT.

Jesus..

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Dags att gå med i den amerikanska armén, i deras imperalistprojekt ... NAAAAT.

Ja för att alla de som spelar går ju med i amerikanska armén - NAAAAT

Medlem
Medlem

Är det bara ja som har problem att skapa acc? När ja har skrivit in username password och email och trycker på next inget händer den laddar inte ens. Om ja trycker på cancel så kommer ja tillbaks där man loggar in. Ja har testat loggat in med mitt acc som ja gjorde på sidan men funkar inte heller.

Medlem

Trodde det va ett nytt spel , fy fan vad dålig grafik.

Medlem
Skrivet av VeltroXDudE:

Trodde det va ett nytt spel , fy fan vad dålig grafik.

Det är ju ett nytt spel
det är ju att det ska vara som på riktigt det är nästan som att säga att dom första monkey island spelen är dåliga pga deras grafik

Medlem

thank you sir!

rejält off-topic men jag har letat efter den där bilden ett bra tag, har du dem andra också så pma mig gärna länkerna ! lol

Medlem

låter som ett najs spel. har alltid trodd att dom andra kostade pengar.

Medlem

Info:

Ja, det ser ut som fan, tänk Christer Pettersson på 5:e dagen av konstant vakenhet med 10g tjack varannan timme.
Minst 8X AA och 8X AF i minst 1600x1200 behöver forceras fram för att det ska bli nått så när att titta på. Problemet är dock att endast Nvidia-ägare kan forcera AA med programmet Nhancer, vi med ATI kan inte för tillfället.

Och nej, du är inte ensam om att inte kunna registrera dig, inte kunna logga in, inte kunns spela eftersom hela skiten ligger nere pga överbelastning!!

Dom jobbar på det men det finns ingen info om när det kan vara fixat.

Här är den officiella irc kanalen med senaste nytt: http://irc.americasarmy.com/

Och tänk på att det är ett gratis spel, grafiken kommer aldrig att vara i klass med dom senaste kommersiella FPS-spelen.
Men det är också ett smart, svårt och taktiskt spel med många 25-30+ åringar som spelat och älskat det sedan 2003!

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av Greven87:

RobbazSweC, tycker det är du som är dålig. Du har ju inte ens fått lära dig hur man skriver på korrekt svenska =/
Tillbaka till skolan bums!

lol registrerade du dig enbart för skriva detta? ingen här på FZ är bra på skriva korrekt svensk

Fel. Det är inte bara så att det finns folk här som är bra på svenska, de allra BÄSTA finns här.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Wie! Jag lyckades logga in och köra ett träningsuppdrag, sen tappades anslutningen mot auth-servern igen!

Medlem
Skrivet av =NFT=Avalanche:

Info:

Ja, det ser ut som fan, tänk Christer Pettersson på 5:e dagen av konstant vakenhet med 10g tjack varannan timme.
Minst 8X AA och 8X AF i minst 1600x1200 behöver forceras fram för att det ska bli nått så när att titta på. Problemet är dock att endast Nvidia-ägare kan forcera AA med programmet Nhancer, vi med ATI kan inte för tillfället.

Och nej, du är inte ensam om att inte kunna registrera dig, inte kunna logga in, inte kunns spela eftersom hela skiten ligger nere pga överbelastning!!

Dom jobbar på det men det finns ingen info om när det kan vara fixat.

Här är den officiella irc kanalen med senaste nytt: http://irc.americasarmy.com/

Och tänk på att det är ett gratis spel, grafiken kommer aldrig att vara i klass med dom senaste kommersiella FPS-spelen.
Men det är också ett smart, svårt och taktiskt spel med många 25-30+ åringar som spelat och älskat det sedan 2003!

Bra skrivet!
Det är inte grafiken som gjort att jag spelat AA i snart 10 år, utan känslan och taktiken som krävs, och att det behövs rätt mycket tid för att bli bra, det finns inga riktiga genvägar!

Medlem
Skrivet av ikinz:

fail på steam. Har tankat det till 100% men när jag trycker launch så kommer det upp ett dos fönster i 1 sek och sedan försvinner det.

Exakt samma här.

Medlem

Jag lyckades spela multiplayer. Jag hade 50 ping på servern men inget funkade, jag kunde inte lägga mig. Skuta eller sikta in, allt är helt cp. Arma2 kommer imorgon aight? hoppas på det...

Inaktiv

Hela serven är ju full... segt! Jag kommer testa spelet senare, när det inte är lika mycket folk.

Medlem

hm jag har grafikproblem:(
när man kör training mission så är karaktärerna svarta skuggor och träden/buskarna är rosa pixlar...

Medlem
Skrivet av Steve_spelburgo:
Skrivet av VeltroXDudE:

Trodde det va ett nytt spel , fy fan vad dålig grafik.

Det är ju ett nytt spel
det är ju att det ska vara som på riktigt det är nästan som att säga att dom första monkey island spelen är dåliga pga deras grafik

Visserligen så var det ju det enda som fanns på den tiden... utvecklingen hade inte kommit så långt.

Men de spelen är fortfarande bra... trots att det är gamla dosspel.

Skriv svar