Göra en webbplats för en kunds räkning

Inaktiv
Göra en webbplats för en kunds räkning

Jag går i kursen Webbdesign på John Bauergymnasiet i Örebro. Nu har jag nått till stora slutprojektet.
Det innebär att vi skall utveckla en webbplatts för en kunds räkning. Kunden kan vara en förening, organisation, privatperson, företag, mm.
Vi skall diskutera med kunden och utveckla en kravspecifikation för hur webbplatsen ska vara uppbyggd, allt från konkreta funktioner till färgönskningar, mm.
Arbetet sker på skoltid och kommer att ta ca 30 lektionstimmar att genomföra. Eftersom det är ett skolprojekt så är det inte meningen att vi skall få någonting för det, men det är frivilligt om kunden vill det eller inte.
Vi har inte lärt oss någon avancerad teknik såsom PHP med databaser men vi programmerar i XHTML, CSS samt lite JavaScript och Flash

Så, vet ni någon organisation, företag eller förening som skulle vilja ha en webbplats skapad så skulle det vara jättebra ifall ni kan höra av er. Varje litet tipps är av intresse!
Skriv här i forumet eller skicka ett mail till hampus.idstam[at]ore.johnbauer.nu

/ Hampus Idstam

Medlem

jag ska höra mig för

återkommer


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Har ni gjort nåt innan som man kan titta på? Ge mig en referens lixom.
/Grindah

Inaktiv

http://217.211.93.254/
Min portal i just detta ämne

1
Skriv svar