Medlem
K: Tresspasser

Hoj hoj,

Någon som har kvar Tresspasser till PC?
Har letat som en tok men inte hittat någon som säljer det.
Någon som hade velat säja sitt ex? Inga fantasipriser.

PM:a eller maila på hadirajan@hotmail.com


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Fick med det när jag köpte Tiberian Sun på GAME. Har inte kvar det dock. Det var det sämsta skräpspelet ändå. Varför är du intresserad av det?

Inaktiv

kommer ihåg att jag försökte spela demot när det kom för längesedan, men jag kom aldrig ner från plattformen där man började utan att slå ihjäl mig.

någon som vet hur man gör? ^^


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

AHaha Trespasser var jue jätteroligt med den abnormala användningen av ens arm. Banka ihjäl en raptor med baseboll trä var bland de roligaste jag gjort. Det gillade att bugga sig och hålla på men det var roligt med "naturlig" fysik. Sprang igenom kanske 8 banor(?) med hela följen av dinosaurier bakom mig då de aldrig hann ikapp + att man regenererade liv hela tiden (liv mätaren satt på ens bröst som man såg när man tittade ner ).

Har tyvärr inte det kvar heller men jag tror ändå inte att det funkar på XP.

Medlem

De funakr om man kör kompitablitetsläge, Och i början på demon skulle man skjuta på ett hus eller något som stod ovanför en så det ramlade ner så man kunde hoppa ner på det. Det moddas ju för fullt till det än. Men mycket svårt att få tag i tyvärr


signatur

Videomupp

Inaktiv

tack.
ska ladda ner demot igen, vid nått tillfälle...


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Vila i frid

Använd K: och S:
Editerat topic.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Tackar för att du ändrade topicen. Har gift mig så jag har inte varit så aktiv på nätet de senaste veckorna.

söker spelet pga nostalgivärde. Kom ihåg att jag hade det för länge länge sedan men hade inte tillräckligt bra dator till det. Försökte dock lira lite ändå..
Så det är mer att jag vill spela igenom det för gamla minnesskull


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Hmm, har det nånstans, kan se efter i slutet på veckan om det ligger hos föräldrarna, men jag lovar inget. Annars är det som sagt ett riktigt skitspel


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

grattis.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem
Skrivet av nolimitsoya.:

grattis.

Tackar så mycket

Skrivet av Hwergelmer:

Hmm, har det nånstans, kan se efter i slutet på veckan om det ligger hos föräldrarna, men jag lovar inget. Annars är det som sagt ett riktigt skitspel

Oiii!
Hör av dig om du hittar det.
SKa iväg på kryssning i Karibien imorgon så jag vet inte hur min online status kommer att vara. Men jag hör av mig om du skickar


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem
Medlem

Där ser man. slipper jag leta då


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av mullins:

Har provat att maila hit, men inget svar tillbaka efter 3 veckor...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

gratulerar

här har vi en person som vill sälja massa olika spel i ett paket, men du kan ju alltid fråga om det går bra att köpa det separat
http://www.blocket.se/vi/8318423.htm?ca=11_s

edit: Köpte precis hennes Duke Nukem och passade också på att fråga om Trespasser. Spelet finns kvar
Om skivan är i gott skick vet jag inte.

Medlem

kan passa på att säga att jag tyvärr inte hittade mitt tresspasser


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

gratulerar

här har vi en person som vill sälja massa olika spel i ett paket, men du kan ju alltid fråga om det går bra att köpa det separat
http://www.blocket.se/vi/8318423.htm?ca=11_s

edit: Köpte precis hennes Duke Nukem och passade också på att fråga om Trespasser. Spelet finns kvar
Om skivan är i gott skick vet jag inte.

Tack för tipset Ostmjuk.. tyvärr så har jag mailat henne två gånger och inte fått något svar ännu.
Har du kvar hennes mail???


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Np
Ring henne istället (jag gjorde det). Kan hända att hon inte kollar sin mail så ofta.

1
Skriv svar