50 Cent i Modern Warfare 2

Medlem

vilken dynga...

Medlem

Snälla det är en röst i spelet och jag tror knappast ni kommer lägga märka till de när ni är inne i spelet.

Och detta med att ni inte kommer köpa spelet för hans röst är med, kom igen väx upp?


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

jahapp du han före

Skrivet av Sebastian Lind:

Hahaha, ni som helt plötsligt bestämt er för att skippa spelet är bara för sköna. Tror ni ens att ni kommer lägga märke till just 50 Cent:s röst utav alla andra? Jag misstänker att han lär låta precis som alla andra.

Håller dock med om att det är lite löjligt, men eftersom det inte lär vara något man märker av så kan jag nog överleva det. Om jag nu hade varit sugen på spelet till att börja med, vill säga.


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem
Medlem

"YO Reloading YO", "YO Watch your fire YO" och "YO I'm down, get me up YO!"

Nej, Bengt Magnusson skulle passa fint istället.

Inaktiv

Vem fan bryr sig? Det är ju inte så att han ska läsa en tre timmars monolog direkt.


signatur

War never changes.

Medlem

Hmmm, jag trodde att 50 bara släppte en ny skiva när han blev skjuten, men han skriker också alltså? Man lär så länge man lever, sanna mina ord!


signatur
Medlem

Då var MW2 mp del förstört


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Då ska väl jag också skriva en idiotisk ignorant åsikt som man kan tro att en 11 åring har skrivit, som 99% av alla andra gjort angående den här nyheten... eller njaa.. pass.

Väx upp.

Medlem

OOOOOOOOOkej...

Medlem

Hoppas de inte slösar en massa pengar på kändisar... Det kan inte vara så dyrt att få någon random person att skrika "Reloading!" och få det att låta lika bra.

tsk
Medlem

Inte för att låta rasistiskt, men hoppas det kommer serverfilter som förjbuder 50-cent chars

tsk
Medlem
Skrivet av zaphiren:

Vem fan bryr sig? Det är ju inte så att han ska läsa en tre timmars monolog direkt.

Nej det e 50-cent så det e ju rakt av omöjligt

Inaktiv

Vad fan är folks jävla problem? Klaga går alltid att göra. Jag kan tänka mig att 80 % av de människor som kommenterar att detta är dåligt aldrig hört hans röst utan att han har sin gangsta slang och skit. Det är väl exakt samma sak som att någon annan har rösten? Det är ju knappast så att han kommer säga "Ey yaooo brooo! Reloading now so please keep tha white-meat away from ze king from tha hood!"

Medlem
Skrivet av korosuu:

Då ska väl jag också skriva en idiotisk ignorant åsikt som man kan tro att en 11 åring har skrivit, som 99% av alla andra gjort angående den här nyheten... eller njaa.. pass.

Väx upp.

hahhahahahahaha

Medlem

Vi får vara glada att de inte tog Bobcat Goldthwait istället

Medlem

anlita 50cent för några kommentarer... vilket jävla waste of money


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

intressant att folk är så upprörda över en nåt som inte spelar nån som helst roll, bara visar på hur lite problem folk måste ha.

Medlem

Men va #¤#¤%&.. irriterande. Ska man måsta lyssna på den där ¤%&¤% muppen.

Medlem

Larvigt. Är jänkarna så jävla billigt köpta.

Medlem

hoppas det är ett dåligt skämt

Medlem
Skrivet av Xay0r:

Är rätt säker på att MW2 kommer bli mycket sämre än MW1.

är RÄTT säker på att MW2 kommer PWNA MW

Medlem

Är inget heligt längre?

Inaktiv

Om inte annat väntar man i vilket fall på promod motsv.

Inaktiv

Nice att höra 50 när man laddar osv

Inaktiv

Btw vad har alla imot honom? han kanske inte är världens bästa rapare but still

Inaktiv

50 cent suger bäverpung


signatur

ToMZoN

Inaktiv

50 cent suger

Inaktiv

Fy fan... Teamkill ftw då !

Medlem

Ärligt? wtf......... vad ska en jävla skitkass rappare tillföra ett spel? Jävla sopa! Bort med honom!

Vad ska han säga igentligen "Oh you motherfucker, I'm reloading" eller "Fuck bitches and hoes, I'm going down"... Vad?

Jävla SOPA! SUCK!!!!!!!!!! Jag vill bara svära mer, mycket mer, skrika högt och grina!!!

EDIT: Till alla er som säger "väx upp", jag kan förstå er, men jag, som starkt ogillar rap och 50 fucking-idiotic-cent så är detta ett starkt slag rakt i själen på mig. Det spelar ingen roll hur mycket eller hur lite han är med ljudmässigt i spelet, bara att han är med så förstör det tillräckligt för mig.
Jag KOMMER dock köpa spelet, så det är ingen fara där. Det är bara klart man blir missnöjd när man hör en sådan här "nyhet"...........

Tydligen vart editen längre än vanliga inlägget, men det får ni leva med. Ni behöver inte läsa allt

Skriv svar