Boka en Champions Online-nyckel

Medlem

Drunken monkey det är ett beta test utav spelet och inte websidan.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Lugna ner er för fan, det går ju inte ens igång från på måndag och det är ju faktiskt en beta. Så allt strul är ju helt normalt för att testa server etc.

Jag tror dom flesta är lugna det är bara att många kanske vill ha clienten nerladdad innan själva betan startar.

Medlem
Skrivet av Plimp:

Jag tror dom flesta är lugna det är bara att många kanske vill ha clienten nerladdad innan själva betan startar.

Ungefär min tanke runt det hela
Ännu ingen förändring på sidan, något verkar riktigt galet. Trist att behöva spendera måndagen med att tanka spelet från en överbelastad lina då alla kommer försöka slita den.


signatur

"Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power."

Medlem

"Just a quick heads up: As we move into open beta, the Champions Online Preview site will redirect to the regular official site. Beginning Sunday, visiting preview.champions-online.com will automatically deliver you to www.champions-online.com. We'll still be gathering feedback there, so keep your suggestions and bug reports coming!"

Nu funkar det + att det går att tanka clienten!


signatur

"Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power."

Medlem

Jag har precis testat att logga in på länken jag fick via mejl av FZ och det verkar funka att börja ladda hem klienten därifrån nu.

Medlem

Vart tankar man betan ??? hittar det inte på deras sida


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av LeeWander:

Drunken monkey det är ett beta test utav spelet och inte websidan.

*facepalm* Såklart dom testar belastning på sin reg sida också nu när dom har chansen.

Medlem

får "invalid key" hela tiden så nu skiter jag i det här spelet och gör nåt annat produktivt som att plocka ludd från naveln

Medlem

signatur

"Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power."

Inaktiv

Funkar inte o tanka hem klienten från länken ovan

Inaktiv

Efter en del sökande runt forumen så hittade jag länken oså, men jag hittade oxå en hemsida som folk på forumet tipsade om

http://www.canardpc.com/concours/champions/

Välj det andra svaret: L'univers des supers héros
och skriv in din email sen skickade det en beta key. Jag har ingen aning hur säkert det är men jag testade det själv en gång o fick de o funka, håller på o laddar ner det.
Men som sagt, testa det på egen risk.

Medlem

Nu står det på launchern att open beta är igång men när jag försöker logga in står det "You dont have the rights to do this yet". Så det måste buggat när jag la in min CD key eller ngt för den är använd men verkar inte som den blev mergat med mitt acc.

Medlem

betan startar 19.00 hos oss


signatur

I got an offer you cant refuse!

Inaktiv

Jag hittar inget ställe att ladda ner klienten på officiella sidan. Genom Fileplanet verkar det som om man måste regga sig som betalkund för att ladda ner den.

Inaktiv

Själv har jag funderingar om jag överhuvudtaget kommer kunna få spela betan. Jag reggade ju mig häromdan och som så många andra så krashade skiten. Jag har provat att skriva in nyckeln på både officiella hemsidan och på FilePlanet och jag får bara upp en röd text där det står att nyckeln är fel eller använd. Har skickat två mails till supporten men dom har typ ignorerat mig så jag antar att jag får vänta tills 4:e september eller när nu retail släpps.

Edit: Enda positiva är att jag har fått hem klienten och patchat upp den till senaste versionen

Medlem

Ingen aning varför men får detta meddelande när jag skriver in betanyckeln på champinonlines egna hemsida:

"This key does not activate any known products"

Någon som lyckats lösa de problemet?, eller kanske vet varför jag får det?

Självklart har jag skrivit in för hand och copypaste.

Inaktiv

Lyckades få en till Beta Key på http://www.canardpc.com/concours/champions/ Visserligen så är sidan Fransk men klicka bara på den raden där det står nåt med Heroes och sen din email så får man en ny nyckel. Reggade den nu på officiella hemsidan och äntligen står det att jag har betan under My Account. Frågan är om fortfarande måste regga sig på FilePlanet... Tack ändå för en spännande tripp FZ

Medlem

Då får man skynda hem från jobbet. Är grymt spänd på detta.

Skrivet av Freywiind:

betan startar 19.00 hos oss

Medlem

Jag fick tag i en ny nyckel, men på fileplanet är det bara tillför dem som betalar.. så hmm.

Edit(Dubbel post):

Okej fixade det!:

1. Fixa ett FreeAcc på Fileplanet(det finns)
2. Väl inloggad, Tryck så att du kommer fram till Champions Online beta sidan.
3. På den sidan trycker du på PreOrder "Customers" Knappen.
4. Skriv in din Beta-Nyckel där och följ instruktionerna.

Lycka till!

Inaktiv

När drar betan i gång idag (svensk tid)???

Medlem

Den drar igång 10 a.m. PDT i USA, alltså ca kl. 19.00 här i Sverige om jag har räknat rätt.

Inaktiv

Så vid 19.00 så kan man ladda ner Champions Online från download manager??

Medlem

Krånglar nycklarna fortfarande? Isåfall har jag en nyckel över till Open Beta som jag kan ge till någon i nöd. Den första som skickar ett PM får nyckeln.

Medlem
Skrivet av BlackHeart85:

Så vid 19.00 så kan man ladda ner Champions Online från download manager??

Nej, jag gjorde det igår. För det var första gången sen i fredags som jag kom in på preview sidan, och det är där man laddar ner klienten. Det är servrarna som går igång kl. 19.00 svensk tid. Alltså Open Beta öppnar för oss.

Fast inatt så satte dom ihop preview sidan med den vanliga champions online sidan, och jag vet inte hur man laddar ner klienten därifrån... tyvärr.

Inaktiv

Någon som har lyckas få ner clienten från fileplanet download manager??

Medlem

Jag kunde tanka beta klienten från champions-online.com. Titta där,

Inaktiv

Jag kan då inte regga min nyckel på Fileplanet som beskrivet ovan.
Verkar på fileplanet som om man måste vara en betald subscriber för att få ladda ner skiten.

Inaktiv
Skrivet av Krattan87:

Jag kan då inte regga min nyckel på Fileplanet som beskrivet ovan.
Verkar på fileplanet som om man måste vara en betald subscriber för att få ladda ner skiten.

Om du försökte regga dig i fredags då servrarna krashade så får du leta efter en ny nyckel. Sad but true, som jag skrev i mitt förra inlägg så ignorerade supporten mig när jag frågade vad som hände med min nyckel. Om det finns några nycklar kvar på den där kanadensiska sidan så kolla där.

Medlem

Guzilla jag reggade också när jag fick nyckeln här på FZ men det fungerar. Det står att det inte fungerar men det gör det ändå. Jag kunde logga in på spelet nu kl 18.00 idag. Men 1 minut senare blev jag kickad och nu kan jag inte logga in längre. Men vi ska inte kunna logga in föränn kl 19 så...

Medlem

Jag kunde också logga in kl 18, dock blev inte jag kickad utan launchern började patcha spelet. Verkar inte gå speciellt snabbt då den bara har kommit 2% på drygt 20 min (85mb/3623mb patched)


signatur

Who Dares, Wins

Skriv svar