Battlefield 2 patchas nästa vecka

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Edit: Finns det nån här som laddade ner Beta patchen och testade? I sådant fall skriv tillbaka hur just du tyckte att Hitboxen var!

Inte testat själv, men detta ser ju bra ut:
http://www.youtube.com/watch?v=596yIlElf8I

Medlem

Helt underbart. Då blir det att boka in en Bf2 kväll på tisdag då


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Får säga att det här är en mycket positiv nyhet. Har haft spelet installerat hela tiden sedan jag köpte det vid release och det har varit underhållande, så "ja tack" till mer innehåll.

Jag förstår de som säger att det är dåligt med att de ger något som folk betalat för gratis, men det är ju inget ovanligt. Kommer helt klart att köra igång igen, förutsatt att det inte är något nya otrevliga buggar inkluderade i den där patchen.

Medlem

Det betyder PR 0.90!

Medlem

Euro Force och Armored Fury!?!?! Detta är en jävligt bra anledning till att börja lira bf2 igen

Medlem

AF & EF, är väl roligt att det blir gratis trots att jag haft dem ett tag och inte tyckt dom var något speciellt. Dock är det ju bara booster packs och enda anledningen till att skaffa SF är för att få låsa upp fler vapen i orginalet.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Toomsie:

Edit: Finns det nån här som laddade ner Beta patchen och testade? I sådant fall skriv tillbaka hur just du tyckte att Hitboxen var!

Inte testat själv, men detta ser ju bra ut:
http://www.youtube.com/watch?v=596yIlElf8I

har testat både beta patch 1, 2 och 3

spelet har fungerat bättre för varje patch för mig8)


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Är inte så värst brydd om vanilla bf2, där emot Project reality! Mums fillibaba!

Widescreen är den sak jag mest längtat efter


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Inaktiv

börja spela bf2 igen då:)

Inaktiv

När jag skjuter med snipern så träffar jag aldrig där jag siktar, nån me samma problem?:s

Medlem

NICE! Det blir till att spela igen då.

För er som inte har köpt spelet så kan du köpa Complete Edition för 129kr då får du BF2+ ALLA expansioner ett riktigt kap.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av johan.zzz:

När jag skjuter med snipern så träffar jag aldrig där jag siktar, nån me samma problem?:s

Ja som sagt bf2s hitbox är katastrof.:down:

Medlem

Najs! Älska DICE!

Medlem

blir till att installera BF2 igen. har kommit 92% till nästa level. att Booster Packen ingår är ju bra, men jag äger redan alla delar av BF2. om inte annat blir det väl lättare att få igång den

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:

DICE gör det igen, släpper värdelös patch som förstör mer än vad den rättar till.

skaru inte dra och klaga lite på bfhq också ;P


signatur

I Feel The Need... The Need For Speed

Medlem

shit! sjuk att dom patchar ett så gammalt spel.

Medlem

Fint! Då ska jag gräva fram det ur hyllan.

Medlem

Nice att tilläggspaketen ingår. Aldrig testat dem så nu blir det att installera BF2 igen. Good ol times.

Medlem

Jättebra det här ju!

Medlem

Snubben har ju verkligen åstadkommit mkt på 14 månader... Aja glad att den kom till slut iaf:)

Äntligen ska man få njuta av FAMAS! Fast det är väl så att de vapen du låser upp i booster packen kan du inte använda på bf2 banorna och special forces?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Medlem
Skrivet av Geetcher:

Det betyder PR 0.90!

0.87 blir det först och främst.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

jag började skratta vid "I juni förra sommaren" och skrattar än

Medlem

Bra att dom håller det vid liv. Fortfarande ett roligt spel. Jag köpte båda expansionerna och att dom släpps med patchen stör inte mig. Det var knappt folk som lirade ändå. Nu kanske det blir fart på dom igen...

Inaktiv
Skrivet av Bazooka:
Citat:

- Players can now pass claymores by going prone

Tammefan det bästa med hela patchen tror jag! Äntligen kan man smyga sig förbi minorna och kniva det lilla missfostret i röven utan att i onödan riskera att få sitt eget arsle bortsprängt

...Som om du hinner prona vid stege, runt ett hörn osv... kommer vara OP ändå med andra ord, och helt gameplay dödande...

Dom kan iofs göra det snyggare om dom vill, efter patchen 1,2 drog dom NER grafiken, så om man går o lirar moden Project Reality, får man se spelet maxat.

Medlem
Skrivet av Katana:

jag började skratta vid "I juni förra sommaren" och skrattar än

Du vet väl hur Dice är med datum....dom borde bara hålla kakhålet tills dom vet nåt konkret.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

Redan dags att fixa hitboxarna!
Här jobbas det snabbt!

Medlem

Hoppas de fixar till allt ordentligt nu. ÄKTA widescreen (16:9/16:10), fixar granatspammandet, fixar rankbuggar, nerfar G36E osv osv.

"- Players can now pass claymores by going prone"
Bra men det räcker inte. Ta bort claymores helt, de förstör.

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Toomsie:

Edit: Finns det nån här som laddade ner Beta patchen och testade? I sådant fall skriv tillbaka hur just du tyckte att Hitboxen var!

Inte testat själv, men detta ser ju bra ut:
http://www.youtube.com/watch?v=596yIlElf8I

Nice! Jag ser fram emot patchen nu. Fnittrar som en liten flicka.

Medlem

Sweet!
Blir till att damma av BFHQ's loginuppgifter och ladda bössan för en härlig vinter!


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

123
Skriv svar