Battlefield får dedikerade servrar

Medlem
Medlem

Låter väl bra, men jag hurrar inte än, dom har fortfarande missat flera viktiga saker som vi klan spelare har frågat efter redan från start.

Medlem
Skrivet av TruB:

Låter väl bra, men jag hurrar inte än, dom har fortfarande missat flera viktiga saker som vi klan spelare har frågat efter redan från start.

Gief info. Vad har dom missat? Aldrig lirat BF i klanspel förr bara Public så du får gärna berätta


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

gud har besvarat mina böner.

Medlem

BF > COD.

Alltid varit, kommer alltid vara!

Speciellt nu när man dessutom kommer kunna spränga MER saker! w00t!

Och jag som tyckte man kunde ha oändligt kul med c4:a jeepar sedan urminnes tider, det blir bara bättre.

Sedan var det ju både snyggt och lät som sex för örat, vilket aldrig är fel!

Visa vad skåpet ska stå!

Medlem
Skrivet av Dissid1a:
Skrivet av TruB:

Låter väl bra, men jag hurrar inte än, dom har fortfarande missat flera viktiga saker som vi klan spelare har frågat efter redan från start.

Gief info. Vad har dom missat? Aldrig lirat BF i klanspel förr bara Public så du får gärna berätta

här är en
http://bf1942.boomtown.net/en_uk/articles/art.view.php?id=683...

KoP
Medlem

Nu hyllas det minsann kring Dice. Men när det rapporterades om senareläggningen av BF1943 till pc så var det snack om bojkott etc etc. Men nu jävlar!

Tur att man bestämt sig för att köpa både mw2 o bfbc2:)


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av KoP:

Nu hyllas det minsann kring Dice. Men när det rapporterades om senareläggningen av BF1943 till pc så var det snack om bojkott etc etc. Men nu jävlar!

folk är lättsinniga.

Medlem

Vad är det här för hitte på säger dom att det ine ska släppas någon dedikerad server variant till Modern warfare 2 eller att Activision / infinityward inte skall tillhnadahålla ngåra dedikerade servrar att spela på?


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av KoP:

Nu hyllas det minsann kring Dice. Men när det rapporterades om senareläggningen av BF1943 till pc så var det snack om bojkott etc etc. Men nu jävlar!

Orly? Jag antar att folk som har något att säga brukar göra det. Vill säga, dom som bojkottade ville göra sig hörda då.

Och nu, vill vi andra som supporters visa vårat stöd. Konstigt va?

Skrivet av SorbP:

Vad är det här för hitte på säger dom att det ine ska släppas någon dedikerad server variant till Modern warfare 2 eller att Activision / infinityward inte skall tillhnadahålla ngåra dedikerade servrar att spela på?

Kolla rubriken under denna.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Jag är lite ledsen i ögat nu känner jag.. Ledsen för att jag är gammal nog att ha spelat en Amiga 500 och haft skitroliga lan med den, att ha fått uppleva alla teknologins under som hänt efter det, fått vara med i en toppenklan och lira DeltaForce, Battlefield 2, Black Hawk Down, och en massa andra spel, men mest är jag ledsen i ögat av att den här trenden med sämre klansupport för onlinespel samt att fler och fler företag börjar focusera på konsoler får PC'n att gå mot en för tidig grav.

Samma här...sitter i precis samma sits :\.. aldrig att jag kommer skaffa konsol och lira "pc-spel" med.


signatur

Retro.

Medlem

DICE :heart: vet i alla fall hur man ska behandla PC spelare och dissar inte sönder de och dödar klanspelandet i sina spel, Infinity Ward kan gå och ta sig.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

<3 Dice

Jag håller med Phobo, BF slår CoD alla dagar.

Medlem

Sjukt härligt att se att PCns MP-del inte är helt död.

Medlem

Bra av Dice


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem
Skrivet av inK:

Haha, tur att man står på BF-sidan, känns som det här kommer göra CoD-spelarna ännu mer frustrerade. :]

Så spelande för din del har med och göra vilken serie spelet tillhör, inte hur kul eller bra det är?

...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av inK:

Haha, tur att man står på BF-sidan, känns som det här kommer göra CoD-spelarna ännu mer frustrerade. :]

Ja vilken tur för dig. Skönt att Dice tar detta beslut iaf. (För oss som gillar mer än 1 spelserie)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Ja det är goda nyheter Dice tack

Medlem

Sveriges stolthet smiskar än en gång allt motstånd till oigenkännlighet


signatur

"Framtidens fascister kommer kalla sig Anti-fascister"
- Winston Churchill

Medlem

Dice stal precis tiotusentals spelare från CoD - bara i Sverige!

Grattis.

Medlem

Det verkar vara poppis för EA att säga motsatsen när Activision säger något kontroversiellt, för det bättrar deras image.

Medlem

nja jag tror dice e ganska självständiga inom ea

dice vet vad pc spelare vill ha och leverar efter bästa förmåga


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

BF BC2=köp kommer välja det här före MW2 battlefield serien har alltid varit bättre en call of duty serien enligt mig

Medlem

Dice ftw


signatur

Metal is best served heavy.

MFZ
Medlem

dice!! dont fail me now!

låt bf:bc2 bli BRA..


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Riktigt nice av DICE!
Hatar konsollportningar. Det är som att få en fet smäll i ansiktet när man köpt ett spel för flera hundra och inser att det bara är en fattig portning från konsoll. Vilket jag tror kommer hända med Modern Warfare 2, det kommer säkert vara en usel portning som Operation Flashpoint 2. (Vilket jag inte för en sekund fattar hur FZ kunde ge 5/5)

Skulle inte bli förvånad om vi måste navigera med tangentbordet i MW2. Jag får vibbar av att det kommer vara en riktigt kass portning. "Press enter" "Find Ranked Match"^^

Medlem
Medlem

Någon som vet om Bad company 2 blir en konsollportning till PC eller om det blir ett riktigt PC-spel?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

123
Skriv svar