Saft med smak av energidryck

Medlem
Saft med smak av energidryck

Zeroh! Har släppt nya smaker bland annat en med energidrycksmak, varför har ingen gjort detta tidigare?

Den smakar som de lite billigare energidryckerna, Euroshopper, Kong, de som finns på Dollarstore, men kör man med sodastreamer så blir det som energidryck utan koffein.

Ett väldigt bra alternativ för de som bara vill åt smaken.

Den är limited edition så det stannar väll ifall den säljer bra, jag köpte de 2 sista flaskorna i affären och då hade jag ändå inte sett dom förut fast jag letat.

Zeroh!s smak med mandarin var den godaste saften jag testat, men den försvann. Zeroh! Är sötad med stevia istället för aspartam som de flesta andra är.

Medlem

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Alla vet att den där flaskan är till för kebabsås! 🤤


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Ah de gamla pripps på påse som man blanda själv... Det var tider det. Man kan nog säga att dom var lite före sin tid.


signatur

1# FZ Troll

Releasehästryttare

Bra tips, detta måste man försöka få tag i, min vanliga affär har den inte.

Releasehästryttare

Såg att päronsplit och fizzy candy finnes med!

Releasehästryttare

Mathem är för roliga...

Till bäbisar så rekommenderar de Monster ultra peach!

Måste börja tidigt!

KoP
Medlem

Zeroh energidryck är riktigt god. Dricker den hela tiden på jobbet. Kör med kolsyrat vatten. Synd dock att dom inte gått all-in och adderat koffein/taurin så att det blir som en riktig energidryck.

Fizzy pop smaken var helt ok. Lite kemikalie-eftersmak.

Releasehästryttare

Energidrycks smaken är slutsåld tyvärr, får se om de tillverkar mer.

Beställt de andra två dock, hoppas nu de smakar bra!

Medlem

flask-visar-tråden

Releasehästryttare
Skrivet av BroderTuck:

<Uppladdad bildlänk>

flask-visar-tråden

Är det flaskor med luktring på toppen?

Medlem

De är ju knappast saft de där skräpet😂

Medlem

Och vart köper man dessa Zeroh drycker, har letat länge efter stevia sötade drycker men alla som fans slutade säljas för ca 10år sedan inkl Fun Saft som hade någon stevia variant


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Releasehästryttare
Skrivet av Crank:

Och vart köper man dessa Zeroh drycker, har letat länge efter stevia sötade drycker men alla som fans slutade säljas för ca 10år sedan inkl Fun Saft som hade någon stevia variant

Du borde hitta dem i din närmaste matbutik, ALLA butiker häromkring säljer bas smakerna (de som inte är limited ed)

De flesta smaker är jättegoda!

Smultron kom för ett tag sen och den är inte limited ed, och den träffar smultronsmaken perfekt!

Medlem
Skrivet av Crank:

Och vart köper man dessa Zeroh drycker, har letat länge efter stevia sötade drycker men alla som fans slutade säljas för ca 10år sedan inkl Fun Saft som hade någon stevia variant

Zeroh! finns på vanliga matvaruaffärn, ICA, hemköp osv.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Zero Funkar inte alls för mig, blir en 💩 - bomb 5min efter att jag har druckit den.

Releasehästryttare
Skrivet av jehuty:

Zero Funkar inte alls för mig, blir en 💩 - bomb 5min efter att jag har druckit den.

Du måste blanda den med vatten!

Skrivet av Devan:

Mathem är för roliga...

Till bäbisar så rekommenderar de Monster ultra peach!

Måste börja tidigt!

<Uppladdad bildlänk>

Ahhh, jag visste att det var något jag missat i mitt föräldraskap... 🙈

Medlem

Saft? Med 0% frukt eller bär? Hoppas EU sätter ner foten snart. Det här borde inte få kallas saft. Men de ska en eloge för att de säljer den koncentrerad, till skillnad från Loka eller Ramlösa.

Medlem

Det gör jag, det är all sötningsmedel som min mage inte gillar.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Det gör jag, det är all sötningsmedel som min mage inte gillar.

Nu har jag inte provat det själv, men antar att det smakar sliskigt kemiskt som alla andra light-produkter? 🙈

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Nu har jag inte provat det själv, men antar att det smakar sliskigt kemiskt som alla andra light-produkter? 🙈

Nä. Tycker vanligt sötade smakar värre när man väl vant sig vid light. Slipper ju äckelpäckel placket på tänderna som t ex vanlig cola ger också, bara fördelar mao.

Medlem
Skrivet av Devan:

Du borde hitta dem i din närmaste matbutik, ALLA butiker häromkring säljer bas smakerna (de som inte är limited ed)

De flesta smaker är jättegoda!

https://stdesign.no/media/3319/zeroh-_img_1.jpg

Smultron kom för ett tag sen och den är inte limited ed, och den träffar smultronsmaken perfekt!

https://bilder.kolonial.no/prod/local_products/b062d6f9-c871-...

Lemon-Lime går det åt ungefär en flaska i veckan för mig, riktigt goda! Bäst är de att blanda med Loka/Ramlösa Citron.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av OnParole:

Nä. Tycker vanligt sötade smakar värre när man väl vant sig vid light. Slipper ju äckelpäckel placket på tänderna som t ex vanlig cola ger också, bara fördelar mao.

Tyvärr så innehåller även lightprodukterna citronsyra som fräter på tänderna.

Medlem

Den där med päronglass smak är jag riktigt sugen på att testa. Känns som på förhand kunna vara en hit.

*Springer till ICA.

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Den där med päronglass smak är jag riktigt sugen på att testa. Känns som på förhand kunna vara en hit.

*Springer till ICA.

Har sett prislappen på Willys i några veckor, men hyllan är tom. Inte ens en lapp på Coop eller Ica

Medlem

Då var man hemma, med inte bara en, utan två fick det bli.

Den med päron smakar ungefär som jag trodde, päronisglass, (inte Piggelin). Den är jag nöjd med helt klart.

Den andra är mest söt och inte riktigt så där sur som jag hade hoppats på. Men helt okej smak, den går nog åt men den med päron var bäst.

Jag testade dessa snabbt. Båda kommer med säkerhet smaka ännu bättre med en isbit i, kanske även med kolsyra. Sammanfattningsvis är jag nöjd.

Releasehästryttare
Skrivet av Dajvan:

Då var man hemma, med inte bara en, utan två fick det bli.

Den med päron smakar ungefär som jag trodde, päronisglass, (inte Piggelin). Den är jag nöjd med helt klart.

Den andra är mest söt och inte riktigt så där sur som jag hade hoppats på. Men helt okej smak, den går nog åt men den med päron var bäst.

Jag testade dessa snabbt. Båda kommer med säkerhet smaka ännu bättre med en isbit i, kanske även med kolsyra. Sammanfattningsvis är jag nöjd.
<Uppladdad bildlänk>

Testade de två nu också!

Är väldigt nöjd, de smakar precis som jag förväntade mig av dem!

Medlem
Skrivet av Devan:

Testade de två nu också!

Är väldigt nöjd, de smakar precis som jag förväntade mig av dem!

Tackar för upplysningen @Devan! Kan lätt tänka mig att köpa båda igen. Kanske får bunkra upp då det kanske inte blir fler batcher.

Medlem
Skrivet av Devan:

Är det flaskor med luktring på toppen?

Nja så avancerat är det inte. Bara bandet

12
Skriv svar