Vi slaktas av aliens i helgen – vad spelar du?

Medlem

Tveksamt om det blir något i helgen med F1, Allsvenskan och La liga på menyn. Om det blir något blir det förmodligen Fallout 76


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Horizon Zero Dawn
Like a Dragon: Infinite Wealth

Medlem

Fortsätter med Paper Mario så man är redo den 23e! \o/


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

För mig blir det att fortsätta med WoW Classic och förbereda inför Cataclysm.

Medlem

Djupt inne i RPG-träsket nu, så det blir solokampanj i Divinity: Original Sin och växelvis co-op kampanj med kompisar i Baldur's Gate 3. Men ikväll blir det sol, öl och Skräcködlan!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Djupt inne i RPG-träsket nu, så det blir solokampanj i Divinity: Original Sin och växelvis co-op kampanj med kompisar i Baldur's Gate 3. Men ikväll blir det sol, öl och Skräcködlan!

https://open.spotify.com/track/69phXBWW0fOzlCtzuKbble?si=jiGx...
😍😍


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Men vilken bana det är!

Eller hur!
Minns att man kunde vara rätt kreativ när man skulle avsluta vissa individers existens, men inte att man kunde ha så här kul😁

Ändå tills det inte gick så bra...

Denna helgen blir det till att fortsätta i Planescape: Torment. Är i slutet nu, har inte så mycket kvar. Springer runt i Curst.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Denna helgen blir det till att fortsätta i Planescape: Torment. Är i slutet nu, har inte så mycket kvar. Springer runt i Curst.

Önskar att jag kunde spela det för första gången igen. 😍


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Första låten på setlistan igår! <3

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Första låten på setlistan igår! <3

Skulle ljuga om jag påstod att jag inte var lite avis. 😄


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Skrivet av Priapsi:

Önskar att jag kunde spela det för första gången igen. 😍

Ah, vilket spel! Har inte spelat om det sedan release, och då var jag inte så gammal. Så i mångt och mycket är det som att spela för första gången.

12
Skriv svar