Ubisofts multiplayer-shooter Xdefiant släpps den 21 maj

Robot
Ubisofts multiplayer-shooter Xdefiant släpps den 21 maj

Var med när flera Ubisoft-varumärken drabbar samman.

#Ubisoft, #Xdefiant


Medlem

Men blir det bra då? Måste sägas att man är skeptisk mot Ubisoft, samt vad som uppenbarligen är ett "spel" fullproppat med season passes och allt där till.

Medlem

Ointressant när det släpps, få dem att deklarera när det stängs ner istället. Eller åtminstone hur länge det som minst kommer vara spelbart. Ubisoft kan gå <infoga valfritt ordval som normalt sett skulle fått kontot avstängt>.

Quake-konnässsör

Känns lite som de försöker konkurrera med sig själva, ser väldigt Rainbow Siege aktigt ut ?

Lite som Rainbow Siege, totalt ointressant.

Medlem

Dead on Arrival?

Medlem

Dom gånger jag testat det så var det ganska kul

Medlem
Skrivet av tisse:

Dead on Arrival?

Det verkar inte speciellt lovande. Jag har inte sett något stort intresse för spelet. Skulle det vara ett bra spel hittar det säkert en publik med tiden. Ett annat problem är att det är Ubisoft med sin manglande girighet och alla microtransaktioner de kommer ha med redan från start.

Geeks Gaming

Varje gång jag jag läser något om spelet eller ser något om de tänker jag bara "Why?". Och med tanke på att dom ville lägga spelet under Tom Clancy namnet först så är detta verkligen ett försök till Cashgrab.

Medlem

Var med i det öppna stresstestet (av servrarna) för någon helg sedan och spelade ett par timmar. Verkligen inte mitt typ av spel vanligtvis (och landade på en K/D-ratio på typ 0,33), men jag tyckte det var förvånansvärt skoj. Jag tror inte att den vanliga FZ-besökaren har så stort intresse i XDefiant och det är både trångt och hård konkurrens inom genren nu med spel som WarZone, Apex Legends och The Finals. Kan de ta med sig lite momentum från den populära betan så kan de säkert få en OK spelarskara. Lite rädd för Ubisoft- och F2P-formulan för egen del dock, känns som att det kommer att vara nedlusat med season pass i olika tiers, mikrotransaktioner och diverse FOMO-aktiviteter 🥴


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Har också testat, det var inte den CoD-dödaren som de flesta hoppades på, snarare en trög variant på ett FPS-MP där kartorna är små och ofta obalanserade. Tror tyvärr inte det kommer bli så poppis.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar