Steamworld Heist II har utannonserats

Robot
Steamworld Heist II har utannonserats
Medlem

Yaaaaaaay!!! 🤩

Medlem

Var ett tag sedan jag spelade 1:an, men har för mig att det hade ett rikoschettsystem också. Av vad jag ser på trailern så ser det ut som Steam world heist 1, fast i ny miljö. Är dock inget dåligt, gillade första spelet och kommer nog spela detta också.

Gen
Medlem

Saknar originalspelen. Så sjukt mysiga!

Medlem
Skrivet av Piigge:

Var ett tag sedan jag spelade 1:an, men har för mig att det hade ett rikoschettsystem också. Av vad jag ser på trailern så ser det ut som Steam world heist 1, fast i ny miljö. Är dock inget dåligt, gillade första spelet och kommer nog spela detta också.

Ja, det stämmer. Mängden studsar bestämdes av vapnens kategori eller perk, om alls.

Ett av mina absoluta favoritspel med sin knasiga humor, härliga dialoger, välbyggda karaktärer och skön gameplay.

EDIT: Omg Steam-Powered Giraffe gör även detta OST.. ..så underbar musik.

Jh
Medlem

Fina nyheter 😊


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Skribent
Skrivet av Qn1f3:

Ja, det stämmer. Mängden studsar bestämdes av vapnens kategori eller perk, om alls.

Ett av mina absoluta favoritspel med sin knasiga humor, härliga dialoger, välbyggda karaktärer och skön gameplay.

EDIT: Omg Steam-Powered Giraffe gör även detta OST.. ..så underbar musik.

My bad, fick för mig att det var nytt. Dags att lira det första spelet, har ju till och med köpt det till Switchen, märkte jag nu.

Skribent

Älskar Steamworld Heist. Har spelat igenom det rätt många gånger på olika plattformar. En uppföljare är på tiden.

Medlem

Ibland slår önskningar in.

Provade SteamWorld Build och blev lite besviken. Var väl ok, men i det stora hela ganska så mediokert.

Så installerade Steamworld Heist igen för att trösta mig lite då det nog är det bästa spel dom släppt.

Och när man satt där och spelade och hade kul så undrade/önskade man, varför gör dom inte en tvåa på det här??

Tada!

Medlem

Sov inte på ettan , det var ett väldigt annorlunda och roligt spel! 🙂

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

My bad, fick för mig att det var nytt. Dags att lira det första spelet, har ju till och med köpt det till Switchen, märkte jag nu.

Varmaste rekommendationer, det är så att ångar inom en emellanåt när ett skott missas och hela banan är körd.

Skrivet av Joakim Kilman:

Älskar Steamworld Heist. Har spelat igenom det rätt många gånger på olika plattformar. En uppföljare är på tiden.

Min första genomspelning var på Wii U, sedan har det blivit på både iOS, Steam och PS. Synd bara att expansionen aldrig kom till iOS.

Skrivet av Luftman:

Sov inte på ettan , det var ett väldigt annorlunda och roligt spel! 🙂

Instämmer, väl värt att spela igenom ett antal gånger åtminstone.

Medlem

Vad kul kommer att passa jättebra i höst på Switchen.

1
Skriv svar