Är världens bästa spel The division 2?

Medlem

Personligen föredrog jag Division 1


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av Nimr0d:

Personligen föredrog jag Division 1

Ja många gör det, du är knappast ensam. Suveränt spel, speciellt stämmningen i vintriga NY city. men Div 2 har så mycket mer som jag inte ens ska gå in på.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Griniga svar till någon som bara ville berätta för oss vilket det bästa spelet är. För övrigt är det rätta svaret Jagged Alliance: Deadly Games. Till och med bättre än JA2. Motivering? Nej, det behövs inte.

Medlem
Skrivet av alias:

Div 2 har så mycket mer som jag inte ens ska gå in på.

Synd, annars hade det kunnat vara en bra början till trådstart.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av bicemacka:

Griniga svar till någon som bara ville berätta för oss vilket det bästa spelet är. För övrigt är det rätta svaret Jagged Alliance: Deadly Games. Till och med bättre än JA2. Motivering? Nej, det behövs inte.

Precis, de bästa spelen behöver ingen förklaring

Skrivet av Broshimitsu:

Synd, annars hade det kunnat vara en bra början till trådstart.

Ok ska tänka på det till nästa gång, inte bara säga självklarheter. Tack för tipset!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Hur som helst har vi nu kommit överens om att The Divison 2 är världens bästa spel efter allt. Tack alla!
Om någon moderator ser detta så kan de låsa tråden då alla övriga svar eller åsikter är överflödiga och inte tillför något. Spelet är utsett.


signatur

7900XTX
7800X3D

Geeks Gaming
Skrivet av alias:

Hur som helst har vi nu kommit överens om att The Divison 2 är världens bästa spel efter allt. Tack alla!
Om någon moderator ser detta så kan de låsa tråden då alla övriga svar eller åsikter är överflödiga och inte tillför något. Spelet är utsett.

Fast nu tramsar du ju bara, lite väl onödigt kan jag tycka.
Varför försöker du piska upp stämningen på det viset? Kan vi inte diskutera spelet istället för att provocera fram en negativ stämning?

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Fast nu tramsar du ju bara, lite väl onödigt kan jag tycka.
Varför försöker du piska upp stämningen på det viset? Kan vi inte diskutera spelet istället för att provocera fram en negativ stämning?

Ok då du har nog rätt, låt oss diskutera saken då. Ska vässa till mina allra skarpaste argument.


signatur

7900XTX
7800X3D

Geeks Gaming
Skrivet av alias:

Ok då du har nog rätt, låt oss diskutera saken då. Ska vässa till mina allra skarpaste argument.

Det är nog bättre att inte argumentera utan istället diskutera, blir trevligare så

Medlem
Skrivet av alias:

Är gammal som gatan och har spelat allt. Det enda som jag kommer tillbaks till hela tiden är The Division 2. Solo, Co-op beror på vad jag vill. Det är mitt spel. Provade Dragons Dogma 2 och undrar bara vad i helvete?? Vilket skitspel .

Oj, själv spydde jag av The Division 2. Får inte mer än 4 av 10 i betyg av mig. Likaså första spelet. De kändes så B och slöa.

Detta är verkligen smaken som baken. För de bästa spelen enligt mig är spel som Resident Evil 2 Remake, Alien Isolation, Dead Space 2 osv.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Det är nog bättre att inte argumentera utan istället diskutera, blir trevligare så

I en diskussion måste man ha argument, allt annat blir lamt. Argument är bara vad man tycker och står för, inget aggresivt.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Oj, själv spydde jag av The Division 2. Får inte mer än 4 av 10 i betyg av mig. Likaså första spelet. De kändes så B och slöa.

Detta är verkligen smaken som baken. För de bästa spelen enligt mig är spel som Resident Evil 2 Remake, Alien Isolation, Dead Space 2 osv.

Slöa och spyor? Ok, ja du har ju bra smak annars.


signatur

7900XTX
7800X3D

Geeks Gaming
Skrivet av alias:

I en diskussion måste man ha argument, allt annat blir lamt. Argument är bara vad man tycker och står för, inget aggresivt.

Ja, så länge man är villig att diskutera saken….

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Ja, så länge man är villig att diskutera saken….

Du såg väl kommntaren ovan? Hur diskuterar man att någon spyr när de spelar mitt favoritspel och att det är slött? Finns inte mycket att säga. Vi som vet vi vet. De som hatar det kommer aldrig att fatta.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Du såg väl kommntaren ovan? Hur diskuterar man att någon spyr när de spelar mitt favoritspel och att det är slött? Finns inte mycket att säga. Vi som vet vi vet. De som hatar det kommer aldrig att fatta.

Sugen på att testa, såg att det är rabatt på PS store. Tips hur man tar sig an det?

Medlem

Jag blev taggad att köra en runda. Men har haft problem med att få igång det på PS5 tidigare? Går att ladda ner och installera men sedan kan jag inte logga in?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Boogie:

Sugen på att testa, såg att det är rabatt på PS store. Tips hur man tar sig an det?

Fint! kan vara overwhelming då det finns så mycket att göra för en ny spelare då spelet har växt på alla kanter och håll sedan släpp. Köp en version där Warlords of New York ingår..Ta det lugnt och metodiskt så kommer det gå bra och du kommer förstå alla mekaniker. YT är din vän t.e.x. (finns hur många guider som helst) :
https://www.youtube.com/watch?v=jC5SvGdWb2E
https://www.youtube.com/watch?v=EXaLWqrJqvA

Är du på PC så tveka inte att adda mig så ska jag hjälpa till så gott det går: retro1236


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag blev taggad att köra en runda. Men har haft problem med att få igång det på PS5 tidigare? Går att ladda ner och installera men sedan kan jag inte logga in?

Senaste "uppdateringen" i tisdags gjorde det ospelbart på Ps..Skäms nästan att säga det men skulle ha fixats idag men emergency patch, spelar själv på PC så vet inte hur det gick ska kolla. Återkommer.

Edit: verkar vara fixat nu?
https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/1c1hgsg/the_div...


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Fint! kan vara overwhelming då det finns så mycket att göra för en ny spelare då spelet har växt på alla kanter och håll sedan släpp. Köp en version där Warlords of New York ingår..Ta det lugnt och metodiskt så kommer det gå bra och du kommer förstå alla mekaniker. YT är din vän t.e.x. (finns hur många guider som helst) :
https://www.youtube.com/watch?v=jC5SvGdWb2E
https://www.youtube.com/watch?v=EXaLWqrJqvA

Är du på PC så tveka inte att adda mig så ska jag hjälpa till så gott det går: retro1236

Det är det fina med det hela du kan spela allt själv eller välja att teama up med randoms eller någon vän. Allt upp till dig. Har allt skitit sig och du ligger där halvdöd så kan du "call for backup"...Brukar alltid dyka upp någon med första hjälpen..


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Fint! kan vara overwhelming då det finns så mycket att göra för en ny spelare då spelet har växt på alla kanter och håll sedan släpp. Köp en version där Warlords of New York ingår..Ta det lugnt och metodiskt så kommer det gå bra och du kommer förstå alla mekaniker. YT är din vän t.e.x. (finns hur många guider som helst) :
https://www.youtube.com/watch?v=jC5SvGdWb2E
https://www.youtube.com/watch?v=EXaLWqrJqvA

Är du på PC så tveka inte att adda mig så ska jag hjälpa till så gott det går: retro1236

Tack! Håller på att ladda ner nu, ska värma upp med dina YT-tips.

Medlem
Skrivet av Boogie:

Tack! Håller på att ladda ner nu, ska värma upp med dina YT-tips.

Bara jag får en spelare till att fastna för spelet som jag har gjort så är det värt det. Hoppas du gillar det.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Är väl inte tecken på friskhet direkt men har spelat 3400 timmar totalt. Å då spelar jag kanske bara ett par timmar i veckan nuförtiden. Inget jag kan rekomendera men inte heller skulle vilja avstått från.;)


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

The Division 2 är absolut ett av de bästa spelen jag spelat någonsin.

Jag spelar sporadiskt numera, men återkommer alltid till det ibland. Utöver det så är Elite Dangerous ett till spel jag också håller väldigt högt.

Medlem

Nej det är inte världens bästa spel.

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Bästa looter shooter by miles and miles åtminstone. Enligt mig.

Kontrar med Borderlands 1 o 2

Medlem
Skrivet av Dr Evil:

Kontrar med Borderlands 1 o 2

Ja BL2 var riktigt skoj.
Men jag är extremt svag för cover-shooters.

Avstängd

Världens bästa spel är NHL07

Medlem
Skrivet av Dr Evil:

Kontrar med Borderlands 1 o 2

Hatate alla borderlandsspel, inte ens jämförbart, vilka spel kommer det en DLC för och uppdateras regelbundet? Ni vet inte vad ni missar. Det är som en misslyckad lillebror om ens det.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Kanske kan några bilder från photomode locka någon? Vill ni ha en boost som börjar så är jag retro1236 (På PC, tyvärr inte crossplay).


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag blev taggad att köra en runda. Men har haft problem med att få igång det på PS5 tidigare? Går att ladda ner och installera men sedan kan jag inte logga in?

Freakon, så synd att det aldrig implementerade crossplay. Någon annan som spelar på PC och skulle uppskatta en boost eller lite hjälp så är jag retro1236. adda mig i så fall.


signatur

7900XTX
7800X3D

Skriv svar