Är världens bästa spel The division 2?

Medlem
Skrivet av Cortex:

Nej det är inte världens bästa spel.

Jo, du vet inte vad du pratar om du är förtappad! Kom till oss som vet sanningen!

Borderlands i samma mening ens, vilket skämt. Å då är jag helt allvarlig. Då vet man ju uppenbarligen inte vad man pratar om.
Då har man spelat i max en timme + har riktigt dålig smak. De är inte ens lika spel, inte ens jämförböra. Finns ett som säger sig vara skämtsamt; borderlands. The division är på allvar.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

BTW vad långsamt det här forumet är nuförtiden! Inget svar på en timme fast det var en aning letande för svar så vad kan man säga!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Känns som om man kan säga vad man vill utan att bli motsagd. Trist. Brukade vara ett ganska levande forum med massa olika åsikter.
Fattar de yngre är väl på andra medier som jag knappt vet vad de heter.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Känns som om man kan säga vad man vill utan att bli motsagd. Trist. Brukade vara ett ganska levande forum med massa olika åsikter.
Fattar de yngre är väl på andra medier som jag knappt vet vad de heter.

Jag tror nog snarare att det som andra vill ha sagt har sagts redan, och det känns inte som du har så stor lust att ta till dig det - så att förvänta sig en stor diskussion när utgångsläget är "Division 2 är världens bästa spel, och vad du än säger som ens antyder annat så har du fel" känns väl kanske lite väl ambitiöst och/eller som att du bara vill baita.

Sen skulle det ju kunna vara så att folk har annat för sig en lördagskväll också.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Jag tror nog snarare att det som andra vill ha sagt har sagts redan, och det känns inte som du har så stor lust att ta till dig det - så att förvänta sig en stor diskussion när utgångsläget är "Division 2 är världens bästa spel, och vad du än säger som ens antyder annat så har du fel" känns väl kanske lite väl ambitiöst och/eller som att du bara vill baita.

Sen skulle det ju kunna vara så att folk har annat för sig en lördagskväll också.

Va? Vad kan man ha annat för sig en lördagskväll än att diskutera The Divisisions storhet? Nej kan jag inte tro på.
Omöjligt!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Jag har ju sådan lust att argumentera, har inget bättre för mig. Du har nog rätt PeTTson...lol


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Min älskade har gjort slut, lämnat mig, vad är då viktigare än the divison?


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Hatate alla borderlandsspel, inte ens jämförbart, vilka spel kommer det en DLC för och uppdateras regelbundet? Ni vet inte vad ni missar. Det är som en misslyckad lillebror om ens det.

Haha kände samma med the division, plastigare spel får man leta efter

Tur att smaken är som baken ibland 🐳

Medlem
Skrivet av Dr Evil:

Haha kände samma med the division, plastigare spel får man leta efter

Tur att smaken är som baken ibland 🐳

LOL, tur att du inte har samma utsökta smak som mig då Borderlands, skämtar du?
Men visst de behöver väl sin publik också? Hur många spelar bordelands nu? Division2 är överfullt, aldrig problem att hitta randoms att spela med, tvärtom.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Dr Evil:

plastigare spel får man leta efter

Lite kul att du tog det jag sökte efter där jag inte riktigt visste hur jag skulle uttrycka det. "PLASTIGT" är ordet eller rättare sagt ett riktigt skitspel. Borderlands. Har du någonsin hört talas om "borderlands fans"? LOL Finns det ens någon story eller lore där? Förutom halvdåliga skämt som ingen bryr sig om. För the division finns det så mycket mer. Vill du hur och vad? Jag kan visa dig.
Till exempel, en säsong: (och det bara fortsätter)

https://www.youtube.com/watch?v=E24iniHnkUw


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Lite kul att du tog det jag sökte efter där jag inte riktigt visste hur jag skulle uttrycka det. "PLASTIGT" är ordet eller rättare sagt ett riktigt skitspel. Borderlands. Har du någonsin hört talas om "borderlands fans"? LOL Finns det ens någon story eller lore där? Förutom halvdåliga skämt som ingen bryr sig om. För the division finns det så mycket mer. Vill du hur och vad? Jag kan visa dig.
Till exempel, en säsong: (och det bara fortsätter)

https://www.youtube.com/watch?v=E24iniHnkUw

Gillar humorn, men nä jag spelar inte det särskilt mycket längre då det är ganska daterat men det gav mig ett par månader av sann glädje 🥲

Storyn och humorn knöts ihop väldigt bra och jag tyckte det kändes som en riktigt kul take på looter shooter som helhet. Även cellshading grafiken var riktigt skön

Medlem
Skrivet av Dr Evil:

Gillar humorn, men nä jag spelar inte det särskilt mycket längre då det är ganska daterat men det gav mig ett par månader av sann glädje 🥲

Storyn och humorn knöts ihop väldigt bra och jag tyckte det kändes som en riktigt kul take på looter shooter som helhet. Även cellshading grafiken var riktigt skön

Fattar, förstod aldrig humorn eller det alls ärligt talat. Men det är en smaksak. Vi alla har väl rätt på vårat sätt...


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Gjorde en liten kort video med mina in gamebilder.. https://www.youtube.com/watch?v=igWbRqlSmY8


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Jag föredrar Division 1, bättre loot system och progression IMO.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skriv svar