Payday 2 mosar Payday 3 – körs av 80 gånger så många Steam-spelare

Robot
Payday 2 mosar Payday 3 – körs av 80 gånger så många Steam-spelare

Tvåan peakar på 37 000. Och trean? Några hundra själar.


Medlem

Körde det via gamepass när det var nytt, spelet krachade konstant.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Siegfried:

Körde det via gamepass när det var nytt, spelet krachade konstant.

"10 out of 10. Would play it again!"


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Är det snart slut med att leva på gamla meriter? Verkar som gamers blivit ganska trötta på girigheten hos spelföretagen och jag blir glad i hjärtat av det.

Medlem

Bra nyheter, dags för Enclave 2 nu då, bara SP.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

När man läser medic-posten så slås jag av att de i princip skriver att de behöver ändra hela spelet totalt på alla plan. Hur kan det han vandrat igenom betatester och early access och sånt utan att man förstått att... ja ta gränssnittet. Det var tydligen svårt att fatta. Hur kan den feedbacken inte redan funnits där från början och om den gjorde det ÄR ju spelet ett medvetet mjölkningsprojekt där man inte hade för avsikt att göra annat än att sminka en gris och sälja den.

Hur är det ens möjligt att man tror sig komma undan med det idag? Vem står till svars i deras företag? Någonstans har ju flertalet personer okej:at och sagt "kör" på massor som inte borde gjorts så.

Nej, jag har inte spelat spelet. Det såg inte ut att leva upp till golvet för mig på spel, än mindre slå i taket. Avstod därför köp och har fortsatt så i takt med att det visat sig vara klokt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Är för mycket i PD3 som saknas jämfört med PD2, och PD3 har tuff konkurrens inte bara från sin föregångare utan andra populära coop-spel som Helldivers 2, Dead by Daylight, Lethal Company, Velheim, Deep Rock Galactic, Vermintide 2 m.fl. Det är inte direkt brist på spel att spela om man är ett gäng på 4 och vill lira ihop. Starbreeze kan antingen överge det eller bita ihop, jobba på som fan och göra som Final Fantasy XIV; göra en ny-release om 6 mån. Det hade varit kul för PD communityt om de valde det senare men för egen del är jag nöjd med att spela andra spel.

Medlem

Ja bra att ett av spelen går bättre än värdelöst i alla fall. Då kanske de klarar sig från att gå under.

Medlem

Varför inte? Ge dem lika många år som Payday 2 och ge bort spelet gratis som de gjorde med tvåan. Då borde det gå.

Medlem

Provade 3an via game pass. Kändes nästan identiskt med 2an så ja fatta inte grejen.. spelade i max 2h.. väldigt mediokert spel.

Medlem

Riktigt weak launch, Trist att det går dåligt för svensk studio.

Medlem

Tog just "Spec Ops" achievementen, dvs klara sista heisten på overkill utan att bli upptäckt och utan att döda några vakter. Fasen vad skönt det kändes. Nu är det inte många kvar. Ska försöka ta alla.

1
Skriv svar