Hetaste spelsläppen i mars -24

Medlem
Skrivet av bjornfobi:

Kul! Ska absolut testa jag med narturligtvis. Nu är plattformarmande inte min favortit genre.

Har inte spelat supermycket på switchen. Används mest som mariokart/youtube spelare🙂

Jag föredrar plattformande som Spyro före 2D, som brukar vara skitsvåra. Ja, Switch används för Mario Kart här också. Och hela sommaren 2023 var tillägnad Tears

Medlem

Måste bara rekommendera Unicorn Overlord till alla och envar.
Finns ett bra, matigt demo ute nu på Playstation, Switch, Xbox... och känns redan 3h in som GOTY-kandidat för min del, fantastiskt underhållande och riktigt snyggt RPG.

Släpps på fredag, finns dock ingen ursäkt för någon att inte testa demot..

Releasehästryttare
Skrivet av Majoren:

finns dock ingen ursäkt för någon att inte testa demot..

Om man inte äger någon av konsolerna i fråga?

Medlem
Skrivet av Devan:

Om man inte äger någon av konsolerna i fråga?

Inte giltig ursäkt.
Köp nån av konsolerna.

Releasehästryttare
Skrivet av Majoren:

Inte giltig ursäkt.
Köp nån av konsolerna.

Swishar du över pengar eller?

Medlem

Ögon, njurar och lungor har du ju dubbletter av, du kan sälja av nått av dem.

Releasehästryttare
Skrivet av Majoren:

Ögon, njurar och lungor har du ju dubbletter av, du kan sälja av nått av dem.

Medlem

Röstade på klassikern av skräckspel. (Alone in the Dark). Har väntat på denna titel länge nu och lär nog shoppa det @Steam eller @PlayStation 5. Förmodligen blir det en Steam version då jag önskar mus & KB då det ska skjutas i spelet. Med handkontroll blir det svårare att hantsre skjutvapen, imo...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skrivet av gundemannen:

Tack för tipset! Slog till direkt, passade en föräldraledigs spelkassa betydligt bättre. Gillar jag det så kan jag ta tvåan om något åt med.

Tänkte samma.

Jag kommer spela genom storyn och ge 2:an en chans sen. Det är lite annorlunda, på ett bra sätt. Hoppas du gillar det också.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Mortaigne:

Hm, inget för min del. Det blir mer Baldur's Gate 3 i stället!

Ändrar mig och lägger The Thaumamatörrg till önskelistan, när det nu dyker upp på konsol.


signatur

Jump in.

12
Skriv svar