Steam-spelarna av Suicide Squad nere på Gotham Knights-nivåer

Robot
Steam-spelarna av Suicide Squad nere på Gotham Knights-nivåer
Medlem

En liten livbåt med väldigt positiva fans i ett hav av ointresse räcker nog tyvärr inte för att hålla live i en service...

Medlem

Man får ju verkligen bara hoppas på att utvecklare (eller deras ägare rättare sagt) lär sig något snart.
Ingen kommer lyckas med nya Fortnite, det känns som det är det alla stora bolag vill.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Då kanske man kan återgå och göra spel som är mer lik Arkham serien förhoppningsvis. Jag skulle gärna ta en uppföljare i den serien bara så där


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Man blir ju lite orolig för Rocksteady efter 8-9 års utveckling av en stor studio som utmynnar i detta.

Risken finns att de bli satta på att stressa fram ett Arkham-spel lite fort för att få in lite "säkra" pengar.

Releasehästryttare
Medlem

De borde hålla sig till Singelplayerspel.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Så går det när man släpper mediokra spel.

Medlem

När blir spelet gratis?
Känns som alla som köpt spelet lär få credits att köpa kläder för, om och när dom gör spelet free for all. Väl det enda som kan rädda spelet.

Medlem

Sweet Baby Inc förstör ytterligare ett spel tillsammans med kostymnissar.


signatur

I drank what?

Medlem

Jag hade ju betydligt roligare med Gotham Knights med, det kändes som en bättre fortsättning på Arkham trilogin trots sina brister.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Sweet Baby Inc förstör ytterligare ett spel tillsammans med kostymnissar.

Känns som om Rocksteady också har mycket med det att göra var ju massa med och runt Arkham Knight också förseningar samt bugg och kvalitetssäkringså klockrena var de ju inte då heller. WB verkar inte heller hålla uppe kvaliteten på de de släpper med sina varumärken överlag.

Batman med vänner känns lite jinxad i alla olika medium nu, även om jag gillade Gunns tolkningar här senast.

Medlem
Skrivet av Margy:

Man blir ju lite orolig för Rocksteady efter 8-9 års utveckling av en stor studio som utmynnar i detta.

Risken finns att de bli satta på att stressa fram ett Arkham-spel lite fort för att få in lite "säkra" pengar.

Det är Warner vi pratar om så risken är stor för det. Fast att jag älskar Arkham serien skulle jag ändå vilja se dom göra något annat. Det kan vara ett nytt DC spel men behöver vara singel player.

Medlem

Vilket shock!
Ett spel som ingen hade frågat efter, kostar en förmögenhet att utveckla, gör fans av de gamla spelen förbannade inte säljer väl?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Sony utfärdar refunds till folk som har köpt det digitalt.

Skribent
Skrivet av gundemannen:

Jag hade ju betydligt roligare med Gotham Knights med, det kändes som en bättre fortsättning på Arkham trilogin trots sina brister.

Ska man vara lite konspiratorisk så känns det nästan om Rocksteady började med det projektet och sen fick byta till Suicide Squad. För som du säger så känns Gotham Knights mer som den direkta fortsättningen både i stil och ur det spelas.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Mirage:

Sweet Baby Inc förstör ytterligare ett spel tillsammans med kostymnissar.

Jag har sett många säga samma sak och jag förstår inte riktigt, dom är väl bara inblandade i manuset? Eller har jag missförstått? Det är ju Rocksteady som har gjort ett dåligt spel som inte är kul att spela och det är inte manusets fel, filmsekvenserna har ju istället lyfts som det bästa i spelet.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Sweet Baby Inc förstör ytterligare ett spel tillsammans med kostymnissar.

Tittade precis på Asmonsgolds intervju med killen bakom Sweet Baby Inc detected.
En kommentar i videon sammanfattade det hela rätt bra. ”Pay us millions to make your game worse”
Och när utvecklare använder sig av sådana firmor så får de en högre ESG rating vilket i sin tur gör det enklare att hitta investerare för att utveckla spelet.

Medlem
Skrivet av Bennii:

En liten livbåt med väldigt positiva fans i ett hav av ointresse räcker nog tyvärr inte för att hålla live i en service...

Utvecklarna valde Live Service-skräpet, dags att stå för sin del av affären och bistå med ”service” om så spelartalet blir ensiffrigt.

Medlem
Skrivet av Micke090:

Tittade precis på Asmonsgolds

my condolences

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

my condolences

Han brukar ha rätta vettiga takes när han är seriös. Ofta han spelar allan inför sina anhängare men då brukar han låta överdrivet korkad.

Medlem

Hade nån trott att det skulle bli nått annat än en flopp?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

De är väl insyltade i det där Sweet Baby Inc fadäsen med där PR firmor ser till att storyn är tillräckligt PK och inte kan få någon att känna sig kränkt.

1
Skriv svar