Tribes 3: Rivals early access har fått ett datum

Robot
Tribes 3: Rivals early access har fått ett datum
Medlem

Mmmm.

Hur glad jag än är att någon försöker ge liv till serien så är jag skeptisk efter att ha lirat det öppna testet ett par tillfällen.
Dessutom en så liten genre idag att jag undrar om det kan bära sig.

Hoppas på det bästa!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Så länge Hi-Rez inte har något med det så har det potential

Medlem
Skrivet av Soulless:

Mmmm.

Hur glad jag än är att någon försöker ge liv till serien så är jag skeptisk efter att ha lirat det öppna testet ett par tillfällen.
Dessutom en så liten genre idag att jag undrar om det kan bära sig.

Hoppas på det bästa!

Det kan inte bära sig, det är svaret. Det är grymt att det kommer ett nytt dock.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Så länge Hi-Rez inte har något med det så har det potential

Tribes Ascend var på väg mot något stort innan de helt slutade lyssna på den feedback spelarna kom med.
Inte för att det även i sin bästa form var i närheten av tidigare spel i serien men det var kul och nådde en tillräckligt stor publik.

Det nya verkar mest vara ett försök att återbygga Ascend fast i sämre kvalite, högre pris och mindre community.
Ser ingen framtid här.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

phi
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det kan inte bära sig, det är svaret. Det är grymt att det kommer ett nytt dock.

Det är som med alla försök att återuppliva arena fps. Spelen i sig kanske är bra och får en väldigt liten men engagerad spelarbas och det dyker upp tävlingar titt som tätt i början men inget spel har lyckats hålla dem vid liv.

Det är väl delvis för att de spelen inkl. nu Tribes har en hög inlärningskurva och det tar tid innan man ens blir medelmåttig på spelen.

Då hoppar man snabbt tillbaka till Warzone eller Fortnite och har en vinst efter en knappt handfull matcher.

Medlem

Ingen bild på spelet hade varit bättre än den där extremt fula bilden, på spelet.

Edit: Trailern såg dock bra ut, kollade upp serien också (tribes 2) och grafiken makes more sense nu.

Skribent
Skrivet av Najkan:

Ingen bild på spelet hade varit bättre än den där extremt fula bilden, på spelet.

Edit: Trailern såg dock bra ut, kollade upp serien också (tribes 2) och grafiken makes more sense nu.

Spelet har alltid haft lite speciell grafik. Redan 1an var annorlunda på sin tid.


signatur

"Writer and Fighter"

Releasehästryttare
1
Skriv svar