Open world-spelet Terminator: Survivors har utannonserats

Robot
Open world-spelet Terminator: Survivors har utannonserats

Utforska, plundra och bygg en bas för mänskligheten i den Skynet-dominerade världen.

#Nacon, #Terminator-survivors, #nyhetstips


Medlem

Trevligt! Skynet 2.0 😁
Detta låter verkligen intressant. Börjar änna bli lite trött på alla zombie-survivor-spel där ute, så det skulle sitta fint med andra sorts npc-motståndare med olika förmågor 🙂


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

It's not a lake, it's an ocean

Trevligt med ett nytt Terminator. Men upplägget här passar nog inte mig personligen. Jag skulle mycket hellre se en mer begränsad värld. Kort sagt vill jag ha ett Alien Isolation i Terminator-kostym. Terminator: Resistance hade spår av detta i vissa segment och bara där insåg jag hur otroligt bra det skulle kunna bli.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av vbgbasse:

Trevligt! Skynet 2.0 😁
Detta låter verkligen intressant. Börjar änna bli lite trött på alla zombie-survivor-spel där ute, så det skulle sitta fint med andra sorts npc-motståndare med olika förmågor 🙂

Skrivet av Ruffles:

Trevligt med ett nytt Terminator. Men upplägget här passar nog inte mig personligen. Jag skulle mycket hellre se en mer begränsad värld. Kort sagt vill jag ha ett Alien Isolation i Terminator-kostym. Terminator: Resistance hade spår av detta i vissa segment och bara där insåg jag hur otroligt bra det skulle kunna bli.

Jag hoppas att Teyon gör en uppföljare, med tanke på framstegen i Robocop senast.

Skribent
Skrivet av Ruffles:

Trevligt med ett nytt Terminator. Men upplägget här passar nog inte mig personligen. Jag skulle mycket hellre se en mer begränsad värld. Kort sagt vill jag ha ett Alien Isolation i Terminator-kostym. Terminator: Resistance hade spår av detta i vissa segment och bara där insåg jag hur otroligt bra det skulle kunna bli.

This. Hade gärna sett ett nytt Terminator-spel från Teyon med fokus på survival-horror snarare än action.

Medlem

Kan bli intressant, börjar bli lite trött på alla survival spel som släpps till höger och vänster men ett survival spel i Terminator universumet känns på något sätt väldigt intressant

Medlem

Hehe, den där låten fick hela trailern att se så B ut. xD


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

ELF
Medlem

Hoppas inte det blir något mediokert survival spel.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Som stort Terminator fan sen barnsben så hoppas jag man att detta inte floppar, Hade hellre sett Teyon göra detta spel som nån lite högre upp nämnde också.

Medlem

Något jag reagerade på i den korta trailern är att känslan av ”Terminator” är helt bortblåst. Nu utspelar sig trailern i dagsljus, men hoppas bara att känslan är rätt när mörkret faller inpå.

Medlem

Jag upplever att trailern inte säger mycket om något alls faktiskt. Looting, running och inget mer.

Medlem

Bör bli något i stil med Outlast-spelen fast med större ytor.

Kan bli riktigt grymt.

Potentialen finns onekligen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Nice, jag får inte nog av Terminator filmer/spel
Dock hoppas jag (även om det är liten chans) att man kan välja att få spela som Terminator och jaga människor och bygga upp nya fabriker för att producera mer robotar av alla dess slag

Medlem

så länge man inte måste hammra med knytknäven på träd för att samla sina första resurser....

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Nice, jag får inte nog av Terminator filmer/spel
Dock hoppas jag (även om det är liten chans) att man kan välja att få spela som Terminator och jaga människor och bygga upp nya fabriker för att producera mer robotar av alla dess slag

Du kan inte ha sett Terminator: Dark Fate

Medlem

Det här såg inte bra ut alls, men hoppas såklart att jag har fel.

1
Skriv svar