Suicide Squad: Kill the Justice League "infriade inte förväntningarna"

Medlem
Skrivet av Grävling:

Ja, i princip all hud/overlay är valbar

Det är schysst. Jag väntar nog ändå lite grann eftersom superhjältar inte är ett jättedrag för mig, tack så mycket

Medlem

Gick väl precis som förväntat när man har så lite respekt för karaktärerna.
Dummaste storyn jag sett på länge.
Dialogerna är så ledsamt tråkiga och barnsliga.
Boss fighterna är det mest oinspirerande jag sett i ett spel någonsin.

Golum är ett vättre spel

Medlem
Skrivet av Karmak:

Slut sprida lögner. Inga recensioner har tagits bort.
Du kan säga att du inte gillar spelet men att sprida lögner är bara lågt

Jaha så alla som rapporterat att de lämnat negativa recensioner som sedan har tagits bort har fel? Ja ja det är bara lögner.... *facepalm*


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Jaha så alla som rapporterat att de lämnat negativa recensioner som sedan har tagits bort har fel? Ja ja det är bara lögner.... *facepalm*

Visa mig ett enda bevis på det.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Visa mig ett enda bevis på det.

Man kan dra slutsatser om att recensioner tagits bort genomm att kolla på aggregerande recensionssidor såsom exempelvis metacritic.
När i stort sett alla andra ställen än Steam har avsevärt lägre betyg för spelet är det något som inte stämmer.

Klart som korvspad recensioner tagits bort men det är inte bara från Steam. Är det tydligt att recensioner är där enbart för att recensionsbomba så kan dem tas bort (med all rätta). Så kan skillnaden förklaras på recensionsbombning? Kanske, svårt att säga utan bevis men också ganska troligt.

Däremot är det tydligt att många positiva recensioner är av ytterst tveksam kvalitet då många av dem nämner att man bör vänta tills spelet är billigare innan köp och bara den informationen typ.

Steam borde vara mer transparenta så att vi inte behöver spekulera. Det är inget fel att ta bort recensioner där syftet enbart är recensionsbombning. Låt oss se det och själva göra en bedömning.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Man kan dra slutsatser om att recensioner tagits bort genomm att kolla på aggregerande recensionssidor såsom exempelvis metacritic.
När i stort sett alla andra ställen än Steam har avsevärt lägre betyg för spelet är det något som inte stämmer.

Klart som korvspad recensioner tagits bort men det är inte bara från Steam. Är det tydligt att recensioner är där enbart för att recensionsbomba så kan dem tas bort (med all rätta). Så kan skillnaden förklaras på recensionsbombning? Kanske, svårt att säga utan bevis men också ganska troligt.

Däremot är det tydligt att många positiva recensioner är av ytterst tveksam kvalitet då många av dem nämner att man bör vänta tills spelet är billigare innan köp och bara den informationen typ.

Steam borde vara mer transparenta så att vi inte behöver spekulera. Det är inget fel att ta bort recensioner där syftet enbart är recensionsbombning. Låt oss se det och själva göra en bedömning.

bara de som köpt spelet kan recensera på steam. Inga recensioner har tagits bort, de flesta som köpt spelet gillar spelet bara så enkelt är det

Du kan inte jämnföra vad recensions siter säger och vad spelarna som spelat det säger och säga det är fel.
Recensions siterna är inte gud och slutgiltiga om vad alla ska tycka om ett specifikt spel.
Eller du tycker starfield har fel omdöma också och det stämmer inte? Steam har tagit bort positiva recensioner?

du kan kolla changeloggen på steamdb och se att recension procenten inte ökat eller minska något avsevärt någonstans

Så ge mig bevis att steam har tagit bort massa negativa recensioner

Medlem
Skrivet av Karmak:

bara de som köpt spelet kan recensera på steam. Inga recensioner har tagits bort, de flesta som köpt spelet gillar spelet bara så enkelt är det

Du kan inte jämnföra vad recensions siter säger och vad spelarna som spelat det säger och säga det är fel.
Recensions siterna är inte gud och slutgiltiga om vad alla ska tycka om ett specifikt spel.
Eller du tycker starfield har fel omdöma också och det stämmer inte? Steam har tagit bort positiva recensioner?

du kan kolla changeloggen på steamdb och se att recension procenten inte ökat eller minska något avsevärt någonstans

Så ge mig bevis att steam har tagit bort massa negativa recensioner

Jag vill inte riskera mitt konto men hur svårt skulle det vara att köpa spelet, lämna en recension och begära pengarna tillbaka?

Att det inte skulle finnas någon form av borttagning av recensioner är bullshit då det skulle kunna vara olagligt att ha kvar recensioner med olagligt innehåll.

Du säger ju själv att "recension procenten inte ökat eller minska något avsevärt någonstans". Alltså har den gjort det och det är beviset för att recensioner blivit borttagna. Klart det kan påverka snittbetyget om än så en liten del recensioner med bara 0 tas bort.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Jag vill inte riskera mitt konto men hur svårt skulle det vara att köpa spelet, lämna en recension och begära pengarna tillbaka?

Att det inte skulle finnas någon form av borttagning av recensioner är bullshit då det skulle kunna vara olagligt att ha kvar recensioner med olagligt innehåll.

Du säger ju själv att "recension procenten inte ökat eller minska något avsevärt någonstans". Alltså har den gjort det och det är beviset för att recensioner blivit borttagna.

Recension tas inte bort om man kräver återbetalning på ett spel. Komme bara stå på din recension "Product refunded"

Procenten betyder hur många ger tummen upp jämnfört med tummen ner. Jo mer recenserar ändras de procenten

Klart steam kan ta bort innehåll som strider mot regler
Men de har inte tagit bort tusentals negativa recensioner här bara för att de är negativa

Medlem
Skrivet av Karmak:

Slut sprida lögner. Inga recensioner har tagits bort.
Du kan säga att du inte gillar spelet men att sprida lögner är bara lågt

4267 reviews i skrivande stund, 79% positivt o det va som mest 13k spelare när spelet släpptes. Det är inte alls konstigt att det BARA är 4k reviews då? Och nånting som är ÄNNU mer konstigt är om du scrollar ned till att kolla på ALLA reviews så är det 6729 reviews? KONSTIGT va?

Medlem
Skrivet av Karmak:

Recension tas inte bort om man kräver återbetalning på ett spel. Komme bara stå på din recension "Product refunded"

Procenten betyder hur många ger tummen upp jämnfört med tummen ner. Jo mer recenserar ändras de procenten

Klart steam kan ta bort innehåll som strider mot regler
Men de har inte tagit bort tusentals negativa recensioner här bara för att de är negativa

Fint att vi kunde komma överens om att negativa recensioner tagits bort om än så bara få till antalet.

Det var bara uttalandet om att Steam inte tagit bort negativa recensioner jag reagerade på i tidigare inlägg.

Medlem
Skrivet av orkamera:

4267 reviews i skrivande stund, 79% positivt o det va som mest 13k spelare när spelet släpptes. Det är inte alls konstigt att det BARA är 4k reviews då? Och nånting som är ÄNNU mer konstigt är om du scrollar ned till att kolla på ALLA reviews så är det 6729 reviews? KONSTIGT va?

Kolla upp först hur steam fungerar med sina recensioner....

De aggregerar bara recensioner av folk som köpt spelet via steam och inte köpt en nyckel någon annanstan

Steamdb tar med alla recensioner i procenten på sin sida om du vill kolla

Medlem
Skrivet av Karmak:

Kolla upp först hur steam fungerar med sina recensioner....

De aggregerar bara recensioner av folk som köpt spelet via steam och inte köpt en nyckel någon annanstan

Steamdb tar med alla recensioner i procenten på sin sida om du vill kolla

Om man jämför Steam mellan Open Critic och metacritic är det stor skillnad. Betygen är avsevärt mindre på båda de plattformarna jämfört med steam och de ända bevis som finns är "anecdotal evidence" personer som säger att de sett recentioner tagits bort eller fått sina borttagna.

Hur hårt har du investerat i detta spel? Ingen gillar det och det känns som du försöker försvara spelet "Titta bara på steam DET har bra betyg!" Spelet är dåligt så enkelt är det.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Om man jämför Steam mellan Open Critic och metacritic är det stor skillnad. Betygen är avsevärt mindre på båda de plattformarna jämfört med steam och de ända bevis som finns är "anecdotal evidence" personer som säger att de sett recentioner tagits bort eller fått sina borttagna.

https://www.youtube.com/watch?v=BnGehmvEdNg

Hur hårt har du investerat i detta spel? Ingen gillar det och det känns som du försöker försvara spelet "Titta bara på steam DET har bra betyg!" Spelet är dåligt så enkelt är det.

Ser inte ett enda bevis från dig att steam har tagit bort massa recensioner

Anecdotal evidence att random personer på internet har skrivit det? Oj om vi ska tro random saker som skrivs på internet utan bevis så är männskligheten dömda att gå under

Och då tror du såklart PSN har också tagit bort alla negativa recensioner på exakt detta spelet?
Nu går vi mot jorden är platt konspirationsteori nivå

Investera i spel? Nej jag investerar inte i spel, det är ingen aktiehandel
Jag köper och spelar spel för det är roligt
But you do you

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Att det inte skulle finnas någon form av borttagning av recensioner är bullshit då det skulle kunna vara olagligt att ha kvar recensioner med olagligt innehåll.

Alltså, jag har redan sagt det i en annan tråd, det går INTE ATT TA BORT EN RECENSION SOM UTVECKLARE, bara valve kan göra det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Alltså, jag har redan sagt det i en annan tråd, det går INTE ATT TA BORT EN RECENSION SOM UTVECKLARE, bara valve kan göra det.

Ja? Vi pratar om att recensioner kan bli borttagna av diverse olika anledningar från Steam av Steam.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Ja? Vi pratar om att recensioner kan bli borttagna av diverse olika anledningar från Steam av Steam.

Ja och ingen har tagit bort något från detta spelet.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Ja och ingen har tagit bort något från detta spelet.

Självklart har det har tagits bort recensioner. Det finns så klart moderering av recensioner även hos Steam.
Annat är i strid med lagen.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Ser inte ett enda bevis från dig att steam har tagit bort massa recensioner

Anecdotal evidence att random personer på internet har skrivit det? Oj om vi ska tro random saker som skrivs på internet utan bevis så är männskligheten dömda att gå under

Och då tror du såklart PSN har också tagit bort alla negativa recensioner på exakt detta spelet?
Nu går vi mot jorden är platt konspirationsteori nivå

Investera i spel? Nej jag investerar inte i spel, det är ingen aktiehandel
Jag köper och spelar spel för det är roligt
But you do you

cope you do you. Spelet suger. Lev med det. Spelet har floppat. Ingen gillar det. Hoppas du har en bra dag


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Ingen gillar det.

Jag har inte spelat det, men det bestämmer bevisligen inte.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

På tok för hög prislapp.Sedan ingen fan av GaaS-spel med live-service upplägg...

Diggar dock RockSteady Studios så jag kommer ge liret en chans när prislappen droppat några hundra spänn...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

12
Skriv svar