DOOM släpps officiellt på Husqvarnas helvetiska gräsklippare

Robot
DOOM släpps officiellt på Husqvarnas helvetiska gräsklippare

På en motorsåg då? 😏

Medlem

Lysande, love it!


signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Doom rullandes på en neogeo vore något, men tyvärr omöjligt.

Medlem

Kan man inte bara undvika att uppdatera gräsklipparn så man får behålla spelet?

Och sen när har man börjat uppdatera gräsklippare egentligen? Så länge den kan klippa gräs (eller spela doom) är den tillräcklig ju haha

Medlem

Får vi en FZ recension?

Medlem

Och hur stor är risken att uppdateringen går fel och gräsklippare över hela landet (världen?) börjar ge sig ut på gatorna i jakt på demoner? Demoner som i det här fallet är intet ont anande fotgängare.. Är det bara jag som ser början på apokalypsen i det här?!

Medlem

But can it run Crysis?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av jawik:

Och hur stor är risken att uppdateringen går fel och gräsklippare över hela landet (världen?) börjar ge sig ut på gatorna i jakt på demoner? Demoner som i det här fallet är intet ont anande fotgängare.. Är det bara jag som ser början på apokalypsen i det här?!

Låter ganska troligt

Skrivet av herrPuffy:

Kan man inte bara undvika att uppdatera gräsklipparn så man får behålla spelet?

Och sen när har man börjat uppdatera gräsklippare egentligen? Så länge den kan klippa gräs (eller spela doom) är den tillräcklig ju haha

Har inget minne av att de behövde uppdateras när jag jobbade på Husqvarna. Men då använde robotarna dumma slingor för att hålla koll på var de inte fick åka på trädgården.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Skribent
Skrivet av herrPuffy:

Kan man inte bara undvika att uppdatera gräsklipparn så man får behålla spelet?

Och sen när har man börjat uppdatera gräsklippare egentligen? Så länge den kan klippa gräs (eller spela doom) är den tillräcklig ju haha

Jag gissar du kan bara skippa uppdatera den. Sen blir den en klenod som du kan sälja på ebay om 10 år för 666 Mille


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Nu vill jag ha Doom i min iRobot dammsugare!

Skribent
Skrivet av xverminator:

Nu vill jag ha Doom i min iRobot dammsugare!

Börja hacka


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar