Dra ut på äventyr med folkabussen i mysiga Outbound

Robot
Dra ut på äventyr med folkabussen i mysiga Outbound

Modifiera och inred bussen som du vill och utforska den öppna världen.

#Outbound, #Square-glade-games, #nyhetstips


Medlem

Ser mysigt ut ^.^

Releasehästryttare

Som nån som hållit på med fordon så tänker jag stackas hjul och chassi med den extra vikten som man bygger ovanpå

Inaktiv

Intressant. Lite oklart vad man ska göra dock.

Påminner om en av de bästa filmerna: Captain Fantastic

Medlem

Ser mysigt ut och känns lite annorlunda. Hoppas bara att man får till världen, så den blir intressant.

Redaktör
Ponny

Den här trailern var helt rätt idag när snön vräker/kräker ner utanför fönstret.

Also: det här spelet skriker "Daniel Sjöholm".


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Det såg mysigt och intressant ut, men frågan är vad man har för mål när man spelar det, jag är rädd för att det blir ett spel som man spelar två kvällar och sen är utforskarintresset slut. Men det återstår att se.

Medlem

Nice att inte ha en fiende som dyker upp i stil med hajen i Raft eller liknande bara för att få ett extra svårighetsmoment som stressar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skribent

Jag kan väl tycka att det känns som något av en motsägelse att man verkar vara på någon sorts semester, men ägnar den åt att slita och bygga en massa. Kanske är svårt att göra ett spel av att bara ligga och slappa i en solstol, förstås.

KoP
Medlem
Skrivet av sweclockern:

Det såg mysigt och intressant ut, men frågan är vad man har för mål när man spelar det, jag är rädd för att det blir ett spel som man spelar två kvällar och sen är utforskarintresset slut. Men det återstår att se.

Avslappnat spelande är mål nog för mig. 🙂 En del spel behöver inte ett slut eller ett tydligt mål.

Att pyssla i spel tycker jag personligen är mysigt och skänker lugn.

Medlem

Ser ju riktigt trevligt ut, hoppas kickstartern går bra.

Medlem

Undrar vad VW har att säga om utseendet.

Medlem

Ser riktigt mysigt ut. Blir till att hålla koll på det här!

Chefredaktör
Skrivet av anon_332538:

Intressant. Lite oklart vad man ska göra dock.

Påminner om en av de bästa filmerna: Captain Fantastic

https://www.youtube.com/watch?v=hwrHOhF8BH4

❤️!

Chefredaktör
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Den här trailern var helt rätt idag när snön vräker/kräker ner utanför fönstret.

Also: det här spelet skriker "Daniel Sjöholm".

DANIELMYS!!!!

Inaktiv
Skrivet av Joakim Kilman:

Jag kan väl tycka att det känns som något av en motsägelse att man verkar vara på någon sorts semester, men ägnar den åt att slita och bygga en massa. Kanske är svårt att göra ett spel av att bara ligga och slappa i en solstol, förstås.

Det är ju vad varannan medelålders svensk gör på semestern

Medlem
Skrivet av anon_332538:

Det är ju vad varannan medelålders svensk gör på semestern

https://www.youtube.com/watch?v=kjIvxMQ_kB0

Jag kollade på det klippet fööör länge

Medlem

Det här spelet ser så jäkla mysigt och avslappnande ut! Kan vara ett bra spel att varva ner med efter allt vardagsstress


signatur
1
Skriv svar