Sims-liknande Paralives visar upp sju minuters gameplay

Robot
Sims-liknande Paralives visar upp sju minuters gameplay

Och lovar att aldrig släppa DLC som kostar.

#Alex-massé, #Paralives


Medlem

Välbehövlig konkurrens! Löftet om att aldrig kränga dyra DLC:s är särskilt välkommet.

Medlem

Är pepp för Paralives, men det känns som det är låååångt kvar till släpp. Early access 2025 så kanske 2026-27?

FM-guru
F.d. Sisyr

Trodde nästan detta hade dött efter all radiotystnad, men man har visst bara slutat uppdatera på Steam. Var såvitt jag minns det utvecklat av en soloutvecklare, men kan ha fel.

Medlem

Klart man inte behöver släppa DLCs till ett så fult spel...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Klart man inte behöver släppa DLCs till ett så fult spel...

Och folk tycker jag är den negativa tattaren här på FZ....

Detta behövs verkligen i spelindustrin, istället för allt skräp som släpps.
Speciellt nya konkurrenter inom just "sim-simulation" då det finns inget förutom The Sims som existerar inom det.

Gav mig på Sims 4 via alternativ väg och tycker det har blivit totalt störtlöjligt och ren dynga. Alla DLC och skit som lägger till värdelösa saker som man bara skrattar nedlåtande åt.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Och folk tycker jag är den negativa tattaren här på FZ....

Detta behövs verkligen i spelindustrin, istället för allt skräp som släpps.
Speciellt nya konkurrenter inom just "sim-simulation" då det finns inget förutom The Sims som existerar inom det.

Gav mig på Sims 4 via alternativ väg och tycker det har blivit totalt störtlöjligt och ren dynga. Alla DLC och skit som lägger till värdelösa saker som man bara skrattar nedlåtande åt.

Jag kom direkt från snyggaste spel quizet =/

Det behövs verkligen fler spel som kan utmana sims ja.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

alla dessa sims-kloner och inte i närheten tillräckligt många jones in the fast lane-kloner.

Så hur planerar man att finansiera projektet i längden? Ska detta bli ytterligare ett i raden ambitiösa indie-spel med knappt någon marknadsföring och ge upp efter 6 månader i early access?

Har själv inget problem med betald DLC så länge det faktiskt är värt priset, är ett bra sätt att stödja en utvecklare.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

1
Skriv svar