Nästa Battlefield ser ut att komma som tidigast i april 2025

Medlem

Nej Battlefield har gjort sitt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Om de gör om BF 2142 eller något liknande så kan det vara intressant för min del. Synd att man inte kan köra BF 2142 MP längre.

Medlem

Tyvärr Dice... jag har inget förtroende för er nå mera!

Efter senaste fiaskot och sedan har ni varit knäpptysta och inte tagit något som helst ansvar.

Medlem

Förbokar direkt.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Battlefield 3 Remaster pl0x!

Najj, Bad Company 2 remake. .. Det vore något. 🤤


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Najj, Bad Company 2 remake. .. Det vore något. 🤤

Nja, det finns ju överhängande risk då att de ändrar karaktärerna till att vara kvinnor med diverse proteser, och så klart så måste hela gänget vara BIPOC!

Medlem

2042 var inte alls någon höjdare. Även nu efter alla uppdateringar.

Däremot tycker jag att BF V är ett riktigt bra spel och kan tipsa om att testa det igen. Det har fått en rejäl uppsving senaste tiden.

Vad som är relativt nytt är att det finns ett gäng med community servrar som använder sig av någon slags Bot för att hantera att automatiskt banna fuskare. Den använder information från bfvhackers som är en statistikdatabas som håller reda på fuskare dels från abnormala siffror men också verifierade fuskare.

BF V var tidigare helt ospelbart på grund av mängden fuskare. Men det här gör en enorm skillnad. Har personligen lagt ner flera hundra timmar sedan ifjol, riktigt kul.

Medlem

Ja så länge dom försöker bli mer och mer hopp och studs som cod så kommer inte jag gå tillbaka till battlefield iallafall, allt efter bf4 har totalt saknat det dom tidigare spelen hade för min del tyvärr.

12
Skriv svar