Horizon Forbidden West Complete Edition släpps till pc i mars

Robot
Horizon Forbidden West Complete Edition släpps till pc i mars
Medlem

Detta ses väldigt mycket fram emot. Hoppas det blir en bra port nu när det är Nixxes som ligger bakom den.

Medlem

Oh yeah!

Medlem

Blir ett köp för mig.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Bra Sony


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Testpilot

Kom ihåg nu kids. Inga förköp!

Vänta på släppet och kolla hur recensionerna blir och hur den tekniska standarden är vid släppet.
Eftersom det är Nixxes som hanterar portningen kommer det bli bra men det lovar inte att det *ÄR* bra vid release.

Mest efterlängtade släppet i närtid för egen del, kul!

Medlem

Jag gillade verkligen känslan i första spelet (pc) men jag har så svårt att ta mig igenom det då uppdragen känns så.. Platta? Jag har lirat mycket witcher 3 och ja.. Ni förstår säkert..

Någon som har koll på hur det är i Forbidden West?

Medlem

Nice! Blir ett köp om 2-3 år 🙂

Medlem

Kommer spela på PS5 men kul för dem som inte har konsol eller bara föredrar PC rent allmänt!

Gen
Medlem

Har redan spelet på PS5 men inte DLCn så det blir ett köp på PC. Ser fram emot att lira det på nytt med korrekt grafik, det tog ett bra antal patcher innan Guerilla fixade problemen på PS5 och då hade jag redan varvat det.

Medlem

Nice! Blir rea köp om några år när det är patchat. 👍

Tyckte ettan var mycket trevligt på datorn.

Medlem

Grymt! Hoppas bara att de har tagit sin tid och optimerat det den här gången.

Medlem

För varje ny teknik/förkortning som tillkommer PC-spelvärlden så blir jag gladare att jag bara spelar på konsol nuförtiden.

Medlem

Bara jag får ändra FOV så är jag nöjd.


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem
Skrivet av pazu:

För varje ny teknik/förkortning som tillkommer PC-spelvärlden så blir jag gladare att jag bara spelar på konsol nuförtiden.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Kom ihåg nu kids. Inga förköp!

Vänta på släppet och kolla hur recensionerna blir och hur den tekniska standarden är vid släppet.
Eftersom det är Nixxes som hanterar portningen kommer det bli bra men det lovar inte att det *ÄR* bra vid release.

Eftersom Horizon Zero Dawn funkade felfritt för mig vid PC-Släpp (vilket det inte gjorde för många andra) och jag allmänt haft goda erfarenheter av deras arbete så..

Medlem

Ni som har spelar burning shores, var det bra? Jag hann aldrig spela det innan jag sålde PS5:an. Funderar på om det är värt att köpa till PC för att spela genom det.

(Tyckte över lag bra om FW, men osäker på om det är värt att köpa en gång till.)


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Ni som har spelar burning shores, var det bra? Jag hann aldrig spela det innan jag sålde PS5:an. Funderar på om det är värt att köpa till PC för att spela genom det.

(Tyckte över lag bra om FW, men osäker på om det är värt att köpa en gång till.)

Det är bra men ganska kort, en epilog till spelet skulle jag säga.

Själv skulle jag inte orka spela om spelet bara för Burning Shores. Jag tycker iof Horizon Forbidden West är ganska långtråkigt och enformigt utanför main quest, värt att nämna.

Medlem

Förköpte det på steam direkt! (Får bonus outfit också för det)
Spelar Horizon Zero Dawn för första gången just nu och älskar det!!

1
Skriv svar