Quiz – Vad kan du om snuskiga spel?

Medlem
Medlem

Skäms lite. Om det sen är för att jag för högt eller för lågt, låter jag vara osagt. 😉

Medlem
Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Gissade fel på frågan om textspelet.

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Margy:

Mitt resultat: 10/10.

Bör man skämmas?

Vi är några riktiga snuskgubbar...

Medlem

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Jag skäms… Jag vill hävda att jag hade tur med gissningarna, men jag tror inte jag gissade på en enda fråga…


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Jag är generellt en pilsk person. Men så många sexspel har det inte blivit, kanske för att det inte finns så många sådana spel för oss bögar. Mitt favoritspel i genren är lätt "Coming Out on Top". Faktiskt bra story och väldigt ocensurerat. Det har "Overwhelmingly Positive" på Steam. Det förtjänar det

Och nej - man ska inte skämmas över sin sexualitet som vissa undrar i tråden. Det är väldigt förlegat. Den är en helt naturlig del av oss människor.

Medlem
Medlem

signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem
Medlem

Varför kan jag det här....

Medlem

Jag har kvar min Comondore 64 och spelet Sexgames 😁

Medlem

Hade Sex Machine på Amiga som var rätt roligt. Och så nåt som hette Gaz, men som bara var ett bildspel.

Medlem

Jag kan mitt snusk.

Medlem

signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Medlem

Jag genomför quizet åt en vän.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Gen
Medlem
Medlem

Äntligen börjar det gå bra på quizen!

Medlem

Hoppsan Kerstin!

Medlem
Skägg.
10 Chambers

”Jag läser Playboy for artiklarna, mamma!”


signatur
Medlem

Självklart är det "safe for work" vi lever ju i en värld där allt är maximum 18. Så om det inte kan visas på jobbet så betyder det ju att just -18 styr världen. Och att dom på jobbet där nästan 100% borde vara över 18 kommer att få leva sina "orättfärdiga" liv som om dom aldrig växte upp. På jobbet och alla offentliga platser där -18 åringar kan och får vistas. Ha ha! Jag vet att det inte bara är så men konsekvenserna blir det samma.

Skriv svar