Källor: Indiana Jones-spelet släpps i år

Robot
Källor: Indiana Jones-spelet släpps i år

Gameplay-debut nästa vecka.

#indiana-jones


Medlem

Jag är försiktigt optimistisk och hoppas verkligen det blir ett riktigt bra spel. Hoppas att det blir i tredjeperson…

Medlem
Skrivet av MasonDixon:

Jag är försiktigt optimistisk och hoppas verkligen det blir ett riktigt bra spel. Hoppas att det blir i tredjeperson…

Jag tog för givet att det skulle vara tredjeperson, men Machine Games har väl bara gjort FPS tidigare så nu blir jag lite orolig.

Medlem

Fasiken på tiden att ett bra Indy lir kommer. Machinegames lyckades bra med Wolfenstein så har hoppet uppe.

Senaste spelet jag lirade med Indy var infernal machine där han kändes som en pansarvagn att styra..

Medlem

Skitkul med Indy!

Det skulle också vara kul att få höra något om State Of Decay 3 och Fable.

Medlem

Indy VS Tomb Raider VS Uncharted.

Känns som de andra 2 är iterationer som modernariserat konceptet och anpassat det för nutid.

Kan bli spännande att se deras version av detta och om Indi kan vara aktuell på 2000-talet.

Medlem

Skall bli kul att se hur man gör med piskan.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör
Ponny
Skrivet av MasonDixon:

Jag är försiktigt optimistisk och hoppas verkligen det blir ett riktigt bra spel. Hoppas att det blir i tredjeperson…

Skrivet av Påskmust:

Jag tog för givet att det skulle vara tredjeperson, men Machine Games har väl bara gjort FPS tidigare så nu blir jag lite orolig.

Tror och hoppas att Machinegames klarar att gå från första- till tredjeperson. (Respawn gjorde ju det med Jedi-spelen.) Jag hoppas också det blir tredjeperson. Det känns rätt att en serie som inspirerat Uncharted och Tomb Raider blir tredjeperson. Sen hoppas jag det blir mer fokus på äventyr och mindre på action – även om båda delarna ska med. Uncharted och Tomb Raider kan då och då bli lite väl fullt ös medvetslös. Jag vill mest ha pussel och äventyrskänsla!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Skall bli kul att se hur man gör med piskan.

Liknande som de gjorde i metroid med grapplinghook typ. Hoppas de tar tillvara på den här chansen nu och gör ett bra spel.

Medlem

Om det stämmer så är det här tveklöst mitt mest efterlängtade spel 2024.

Medlem

Tja, det kan ju inte bli sämre än de senaste filmerna iaf 😊

Hoppas på ett härligt äventyr! Det var ett tag sedan de senaste delarna i Uncharted eller Tomb Raider släpptes.

Skribent
Skrivet av Fearnox:

Indy VS Tomb Raider VS Uncharted.

Känns som de andra 2 är iterationer som modernariserat konceptet och anpassat det för nutid.

Kan bli spännande att se deras version av detta och om Indi kan vara aktuell på 2000-talet.

Hade älska en crossover mellan dessa spel. Skulle kunna vara att Lara, Indy och Drake jagar samma skatt och det är lite tävling om vem som hinner först.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Senaste indiana jones spelet jag körde var "the infernal machine". Jag hoppas de kan leverera, skulle vara kul med något nytt äventyrsspel med indiana


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Hade älska en crossover mellan dessa spel. Skulle kunna vara att Lara, Indy och Drake jagar samma skatt och det är lite tävling om vem som hinner först.

Man växlar emellan dem och kör på 40, 90 och 2010-talet🙂 Kanske med Nathans dotter efter 2020-talet.

Medlem

Lets gooooo!

Medlem

Heta Nazi brudar incomming!

Medlem

Kul att machinegames utvecklar det, då kan det bli bra. Gissar dock att det innebär att dom i nuläget inte jobbar på någon riktig uppföljare till 2017 års mästerliga Wolfenstein?

1
Skriv svar