Stor omröstning! Utse årets hetaste spel

Medlem

Som Suikoden fanboy så är Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes det självklara valet!

Medlem

Final Fantasy VII Rebirth (även om jag har stora farhågor kring spelet) och Eiyuden Chronicles.

Medlem

Metroid Prime 4 och Silent Hill 2!

Medlem

Death Stranding 2. Inget releasedatum ännu men förhoppningarna finns att det kan släppas sent i år. Annars är inget på listan intressant för min del hittils

Medlem
Skrivet av Arceion:

Metroid Prime 4 och Silent Hill 2!

Yes, samma här!

Medlem

Något annat: Balatro

Medlem

STALKER 2 utan tvekan.

Medlem

FF7 Rebirth helt klart men dessa ska nog också liras hoppas jag Shadow of the Erdtree, Star Wars outlaw.

Medlem
Skrivet av Arceion:

Metroid Prime 4 och Silent Hill 2!

Tillsammans med half-life 3 hoppas jag? 😉

Medlem

Listan är lång på spel men endast ett är av intresse. Space Marine 2. Annars är det bara expansionen till Grim Dawn och SoD i WoW Classic som intresserar.

Medlem

Man vet att man är gammal när det jag ser fram emot mest är flight simulator.

Avstängd
Medlem
Skrivet av Mr_Qi:

För min del är Expeditions: A MudRunner Game det hetaste spelet. Efter hundratals timmar i Snowrunner så är jag redo för ett nytt äventyr.

Kände likadant först men efter att spelet verkar fokusera på de små scout-bilarna blev det inte lika intressant.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Det enda jag sett som lockar är Deep Rock Galactic: Survivor, som verkar vara ett otroligt underhållande och lättsamt spel. Resten har jag ingen vidare koll på. Jag har inte sett ett enda survival/build-game som lockar förutom små uppdateringar i Valheim och Conan Exile.
Jag hade kunnat hoppats på ett fungerande Diablo IV som ger något, men det finns inte en chans i världen att jag ens funderar på en expansion med tanke på spelets nuvarande skick. PoE2 kanske? Aja...tar året som det kommer.

Medlem

Tja för min del blir det Granblue Fantasy Relink.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Solkar etta för mig med, men sen finns det många intressanta spel, Rise of the Ronin hoppas man hårt på! Lika så båda FF spelen

Medlem

Mitt GOTY 2024 blir FF7 Rebirth. Finns andra lovande spel också, bl.a. Granblue Fantasy Relink, men Rebirth kommer helt klart vara årets bästa spel för mig.

Edit: ovan nämnda spel lär strykas från GOTY-listan om Switch-uppföljaren kommer i år, vilket den lär göra.

Medlem

Måste lägga till Helldivers 2. Det och Persona 3 reloaded kommer att börja 2024 väldigt bra för mig. Ett singel player jrpg och ett multiplayer co op lir. Dom kommer att fungera väldigt bra tillsammans.

Medlem

Blev väldigt svårt att välja ett spel för mig. Så många jag ser fram emot.

Medlem

Assassin's Creed Red ska väl komma i år. Så är det jag ser framemot mest. 😊

Medlem

Stalker 2 om det kommer i år.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag bryr mig inte. Icewind Dale 2: Enhanced Edition blir det för mig i vinter. Sen får vi se om Stalker 2 släpps som planerat.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Hoppas på överraskningar, spel som dyker upp från ingenstans som "Dave The Diver" och "Against The Storm" gjorde 2023.

Sen ser jag verkligen fram emot "Grim Dawn - Fangs of Asterkarn".

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Svårt! Men det är svårt att slå en remake av Silent Hill 2.

Silent Hill 2
Stalker II
Alone in the Dark
Replaced
Hellblade II
Little Nightmares III

Hade Tomb Raider I-III Remastered fått en fysisk utgåva hade den kunnat kvala in.

Det verkar komma en fysiska utgåva, i varje fall verkar den gå att köpa via Play Asia

Medlem

1. Homeworld 3
2. Space Marines 2
3. Hellblade 2

Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Tillsammans med half-life 3 hoppas jag? 😉

Hahahaha! Risken att Metroid Prime 4 och Silent Hill 2 inte kommer i år får väl nästan anses vara lika stor som chansen att Half-Life 3 kommer (det vill säga extremt liten) 😉

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av MasonDixon:

Det verkar komma en fysiska utgåva, i varje fall verkar den gå att köpa via Play Asia

Oh, håller tummarna!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

12
Skriv svar