GTA-fan tror sig ha hittat GTA VI-Lucias skådespelerska

Robot
GTA-fan tror sig ha hittat GTA VI-Lucias skådespelerska

Manni L. Perez matchar både utseende- och röstmässigt.

#Gta-6, #Rockstar


Medlem

Ja!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Trevligt i så fall att se ett företag som inte förfular sin skådespelerska i spelet, för en gångs skull.

Medlem

Rätt så lik ja.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Trevligt i så fall att se ett företag som inte förfular sin skådespelerska i spelet, för en gångs skull.

Tycker du? Jag förstår inte vad du pratar om till att börja med. Sen kan ju grafiken i spel avgöra mycket hur verklighetstrogen en karaktär kan bli. Själv så tycker jag att hon är fulare i spelet men igentligen så bryr jag mig inte en sekund över skådespelaren bakom karaktären. Det bästa för alla är om man separerar karaktären och skådespelaren bakom så mycket som möjligt. Men sen är jag också för att jag ska veta så lite som möjligt hur ett spel är gjort så jag kan njuta av spelet maximalt. Sen är det lätt att skådespelaren kommer att få skit för något i spelet. +Spelet är så extremt överhypat så saker och ting kan gå lite galet. Man kommer att bli "förvånad" över hur vissa kommer att uppträda.

Medlem

Så lika ser dom inte ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jo så är det nog


signatur

Meep!

Medlem
Medlem

Okej nu börjar detta med djupgående på GTA VI spåra ut. Innan 2025 vet vi för mycket.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Trevligt i så fall att se ett företag som inte förfular sin skådespelerska i spelet, för en gångs skull.

Helt rätt.

Medlem

Hon ser för lite latino ut. Tror inte att det är hon.

Medlem

De misstänkte en annan dam förut? (minns ej namnet)
Tyckte den förra var mer lik än denna iaf.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

KoP
Medlem
1
Skriv svar