Jurassic Park: Survival ryktas sikta på att bli som Alien: Isolation

Robot
Jurassic Park: Survival ryktas sikta på att bli som Alien: Isolation

Alltså hjärtat i halsgropen och knappa möjligheter att skydda sig.

#Jurassic-park-survival, #Saber-interactive


Vill gärna att man kan kolla sitt liv genom att glo på ett hjärta på ens bröst.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Låter hur bra som helst!

Medlem

Ge mig!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Låter väldigt intressant men är inte varumärket "jurrasic park" mer riktat mot en åldersgräns runt 11 medan "alien" och "alien Isolation" är mer riktar mot en högre åldersgrupp. Detta gör mig skeptisk om det verkligen blir något åt "alien Isolation" hållet eller om de pga namnet måste rikta sig mot en yngre åldersgrupp.

Medlem

Fasen vad häftigt, låter sjukt lovande

Medlem

Låter lovande!

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Vill gärna att man kan kolla sitt liv genom att glo på ett hjärta på ens bröst.

Trespasser är fan kult


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

It's not a lake, it's an ocean

Lyckas de med stämningen kan det bli riktigt, riktigt bra.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

timeshift, inversion är trevliga koch underhållande, har bara inte hunnit komma så långt. gillar också world war z så detta kan bli något. enligt wikipedia så har saber en massa bollar i luften, space marine 2, untitled painkiller game, Kingdom come switch port , Star Wars: Knights of the Old Republic Remake. mycket på gång.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Jävligt bra och exakt det jag hoppades på efter trailern.

Jag älskade Alien: Isolation, kändes som om jag var där på plats, mitt hjärta dunkade, samtidigt som jag svettades och minns hur den skrämde skiten ur mig när den närmade sig haha. Synd att vi aldrig fick en uppföljare med tanke på slutet.

Medlem

Bra, då behöver jag inte lägga till detta spel i backloggen 🤣
Klarar fan inte den typen av spel. Vet inte hur många gånger jag hade Aliens hemma som avrätta min familj eller dinosaurier som förstörde huset och åt upp min familj när jag var liten.. det satte sina spår


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Filmklippet var jättesnyggt men gameplay på 5 sekunder såg inte jättefint ut.
Svårt att säga vad det blir av det här men hoppas att de kan få upp grafiknivån i klass med videon.

Skrivet av Managor:

Trespasser är fan kult

Trespasser blir nog mer lättspelat i VR.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Medlem
Skrivet av Lasrod:

Låter väldigt intressant men är inte varumärket "jurrasic park" mer riktat mot en åldersgräns runt 11 medan "alien" och "alien Isolation" är mer riktar mot en högre åldersgrupp. Detta gör mig skeptisk om det verkligen blir något åt "alien Isolation" hållet eller om de pga namnet måste rikta sig mot en yngre åldersgrupp.

Bara filmerna skulle jag säga, dom är ju mer "action" än "skräck" som böckerna är. Så följer man böckernas steg blir det nog lite mer skräck. 😊

Medlem

Hoppas det blir mer inspiration från böckerna och inte bara filmerna. Mycket mer skräck där i. Men i vilket fall så hoppas jag verkligen dom lyckas med det här. Alien Isolation är på min topp 10 lista favoritspel (alla kategorier) så om det här ens kommer i närheten så blir jag glad.

Medlem

Jag är inte nöjd förns det släpps ett Texas Chainsaw Massacre-spel som har samma upplägg som Alien Isolation.


signatur

"There will be another time"

Medlem
Skrivet av unoR:

Bara filmerna skulle jag säga, dom är ju mer "action" än "skräck" som böckerna är. Så följer man böckernas steg blir det nog lite mer skräck. 😊

Böckerna dryper ju av så mycket blod och invälvor, att man nästan blir rädd för att lämna dem på den vita bordsduken!

Medlem
Skrivet av Managor:

Trespasser är fan kult

Skulle älska att se en remake som inte suger. Hade mycket kul med trespasser trots att det var världens buggigaste spel

Medlem

Synd, hade mycket hellre sett ett spel med action fokus och inslag av survival, hade passat bra på ön, orka smyga, jumpscares och andra dryga skräck-inslag....

Medlem

Ännu ett spel jag inte vågar spela klart då. Alien isolation var ju inget mindre än helt fantastiskt, men alldeles för läskigt.

Medlem
Skrivet av one63:

Skulle älska att se en remake som inte suger. Hade mycket kul med trespasser trots att det var världens buggigaste spel

https://youtu.be/oI3wHROc31c?si=Wb65DQPUwGAnG4-B

Ingen aning om det suger. Men det ser inte jättekul ut.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Önskar att de hade gått mer åt familjevänligt spielberg-äventyr än survival Horror

Medlem

Har svårt att se ett spel med dinosaurier i jurassic park miljö, främst då raptorer som jag antar är "läskigast" att möta, ska lyckas skrämma en i samma grad som en xenomorph på ett skepp men lyckas dom är ingen gladare än jag.
Skrämmande scenarier som skulle fungera på mig vore att t.ex simma över djupt vatten och att man när som helst kan bli uppäten av en stor valliknande grej eller att som grupp springa genom väldigt tät djungel/högt gräs på tid med raptorer som tar en och en och är man för långsam är man körd etc

Medlem
Skrivet av lonian:

https://youtu.be/oI3wHROc31c?si=Wb65DQPUwGAnG4-B

Ingen aning om det suger. Men det ser inte jättekul ut.

Misstänker att det gör det, men när originalet kom så spelade man igenom mycket skräp som inte hade blivit installerat idag

Medlem
Skrivet av lonian:

https://youtu.be/oI3wHROc31c?si=Wb65DQPUwGAnG4-B

Ingen aning om det suger. Men det ser inte jättekul ut.

Det där är inte Trespasser, utan en fan-skapad VR prototyp.

Det här är Trespasser.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Det där är inte Trespasser, utan en fan-skapad VR prototyp.

Det här är Trespasser.
https://youtu.be/IWUKuGIj1jk?si=hfsg_g6X8OS8fuUN

Jo, spelade det där lite när jag var barn.
Har hon bara en hand?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Jo, spelade det där lite när jag var barn.
Har hon bara en hand?

Japp, utvecklarna kunde inte får den andra handen att fungera.

Om jag inte minns helt fel så kunde man även vrida på handleden genom att hålla nere skift. Det gick faktiskt att skjuta sig själv om man vred handen tillbaka, och sedan tryckte emot en vägg så att pistolen pekade rakt mot en!

Medlem

Det här låter som mitt drömspel. Survival horror möter Jurassic Park. Hela första filmen är ju i princip redan survival horror i filmform. Fy fan vad jag längtar efter att få springa i panik, jagad av en T-rex!


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

1
Skriv svar