Det tuffa rollspelet Outward kommer till Switch

Robot
Det tuffa rollspelet Outward kommer till Switch

Vissa hatar det, andra älskar det.

#Nine-dots-studio, #Outward


Quake-konnässsör

Ett underbart spel som är värt att spelas igenom !

Medlem

Ett av de första spelen jag körde tillsammans med min sambo. Svårt som fan men lite kul att det gick att köra på samma dator och med någon mod kunde man dela upp så man fick var sin skärm. Enda knepiga blev när man skulle kolla på kartan
Vet inte hur långt vi kom men tänkt att jag ska återbesöka spelet själv i framtiden. Vore kul att klara det då jag tycker det var fantastiskt.


signatur

osv.

Skribent
Skrivet av Minnels:

Ett av de första spelen jag körde tillsammans med min sambo. Svårt som fan men lite kul att det gick att köra på samma dator och med någon mod kunde man dela upp så man fick var sin skärm. Enda knepiga blev när man skulle kolla på kartan
Vet inte hur långt vi kom men tänkt att jag ska återbesöka spelet själv i framtiden. Vore kul att klara det då jag tycker det var fantastiskt.

De ska ha lagt in split screen på PC nu med nya versionen.

Ja jag har också spelat det med frugan, det är som ett spel man bara ger sig ut på äventyr i och hittat spännande saker. Packar väskan med mat och förnödenheter sen börjar vandra. Gillar det mycket för det är få RPG idag som ger en samma frihet, det är väldigt old school.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Nice.
Älskar när det dyker upp såna här otippade tredjepartsspel till Switchen.

1
Skriv svar