Uppesittarkväll med Årets spel!

Robot
Uppesittarkväll med Årets spel!

Häng med i livesändningen med auktioner, insamling till Barncancerfonden och mycket annat. Start klockan 19.

#läsarnas-årets-spel, #årets-spel


Fragtjuv

Vinet är inhandlat inför denna klassiska kväll!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Ska bli mycket spännande att följa. Jag vill se vilken plats på ÅS-listan ni ger Gollum, Rise of Kong, och Walking Dead Destinies. 😃

Jag har missat några år på grund av arbete så det här blir mitt första år med nuvarande gänget.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Bennii:

Ska bli mycket spännande att följa. Jag vill se vilken plats på ÅS-listan ni ger Gollum, Rise of Kong, och Walking Dead Destinies. 😃

Jag har missat några år på grund av arbete så det här blir mitt första år med nuvarande gänget.

Det finns en särskild plats i helvetet på listan för den trion.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Alla vet vilket spel som vinner.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör
Skrivet av Joe Swallows:

Vinet är inhandlat inför denna klassiska kväll!

Svälj inte allt på en gång, Joe!


signatur
Medlem
Skrivet av Molotov:

Alla vet vilket spel som vinner.

Forspoken?

Medlem

Har haft Starfield som GOTY på min personliga lista men det lutar mer och mer åt att Avatar petar ner det från tronen! Ska bli spännande att se hur ni resonerar kring era favoriter ☺️ Kommer det någon årets besvikelse lista? Skulle vilja slänga in Marvel's Spider-Man 2 på den, ett bra spel men lever inte alls upp till förväntningarna, mycket sämre än 1an.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Det finns en särskild plats i helvetet på listan för den trion.

Tycker absolut ni borde presentera en topp 3 kalkoner i år där gissningsvis dom tre ställs mot varandra om vilket som faktiskt är mest otrevligt att ge sig på om man nu var tvungen att spela två av dom…

Redaktör
Skrivet av gundemannen:

Tycker absolut ni borde presentera en topp 3 kalkoner i år där gissningsvis dom tre ställs mot varandra om vilket som faktiskt är mest otrevligt att ge sig på om man nu var tvungen att spela två av dom…

Det kan komma både hyllningar och sågningar under sändningen.


signatur
Medlem

Ett spel som borde vara med i mycket mer GOTY diskussioner är Remnant 2, gaaaaalet underskattat spel.

Medlem

Hörde i nån podd att remakes och remasters borde ha en egen kategori vid årsbästalistande och tycker det är en intressant vinkel. Fattar att det ändå är försent nu dock. Och så fix på Daniels mic/skägg då, så man slipper välja mellan tinnitus eller att missa allt han säger när han tittar till höger😄

Medlem

Julmust, pepparkakor, öl och annat gott är förberett för att inte tala om ett bra humör som jag tycker vi alla tar med oss. Jag och tjejen är redo, vi ses på fredag och låt oss ha en riktigt kul kväll tillsammans.

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av Molotov:

Alla vet vilket spel som vinner.

Jag tror du har rätt. Men dock så förstår jag inte alltid varför.

Tur att man har olika smak ibland.

Medlem

Sitter på ett flyg när detta sänds så missar det tyvärr detta år (dålig planering). Lägger dock gärna ett bidrag till insamlingen när tillfälle ges.

Medlem

Oooooolidligt spännande!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skribent

Vinner inte Raid: Shadow Legends så vet jag inte vad jag gör.

Medlem

Med tanke på den senaste kontroversen med välgörenhet av youtubern The Completionist som samlat in pengar till demensforskning men istället behållt pengarna på ett konto i 10 år (pengar är skänkta nu, men bara efter att de blivit påkomna) hur vet vi att pengarna vi skänker ikväll går till barncancerfonden?

Alltså, jag tvivlar inte på er men skadar inte att fråga! Jag skänker gärna pengar till Barncancerfonden via FZ


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Moderator | Testpilot
Skrivet av LancelotSwe:

Med tanke på den senaste kontroversen med välgörenhet av youtubern The Completionist som samlat in pengar till demensforskning men istället behållt pengarna på ett konto i 10 år (pengar är skänkta nu, men bara efter att de blivit påkomna) hur vet vi att pengarna vi skänker ikväll går till barncancerfonden?

Alltså, jag tvivlar inte på er men skadar inte att fråga! Jag skänker gärna pengar till Barncancerfonden via FZ

Jag har absolut ingen insyn i detta så spekulerar bara som tittare och vad som sagts förut.

Jag upplever det som att istället för att FZ har en egen stiftelse så länkar vi alltid till en insamling på barncancerfondens hemsida. Pengarna går dit, det finns en egen sida för det som sagt för att hålla koll och den uppdateras automatiskt.

Tidigare år (och samma lär gälla nu) har FZ alltid själva gått in på den sidan och skänkt pengar som kommit in via Youtube och även själva stått för den mängd Youtube tagit (de tar likt Twitch alltid en liten andel när man blir medlem, sänker en slant osv). Vi går alltså in efteråt när alla pengar blivit räknade och skickar in dem precis som ni andra.

Sidan hos Barncancerfonden: https://www.barncancerfonden.se/fz-3-barncancerfonden10


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Drycken inhandlad. Pepparkakor och annat mumsigt är inhandlat. Nu är det bara jultröjan som ska på också. Tagga!!!!

Fy satan vilken mys Fredag de kommer bli ikväll! 🤘🍻

Fragtjuv
Skrivet av Tomas Helenius:

Svälj inte allt på en gång, Joe!

Haha, jag ska verkligen försöka att inte göra det!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Hoppas på en högoddsare. The day before.

Medlem

Hoppas att redaktionen är lite utklädda i år!

Medlem

Ikväll kommer sambon och jag sitta i soffan för en helkväll. Som de senaste åren. Höjdpunkten på året!

Medlem

Jag fortsätter min kamp att ge Remnant 2 mer uppmärksamhet, ett av de spel jag haft absolut roligast med under 2023, ett spel som är med i alldeles för lite GOTY diskussioner!

Till er som missat det, ett souls-liknande looter fps som är riktigt välgjort, grymma bossfighter, bra spelkänsla, bra grafik och ljud, grym replayability.

5 av 5 spel!

Medlem

2an och 3an blir nästan mer intressant. För den är riktigt svår


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Jag satt igår och kollade igenom 2019 års upplaga av denna vår motsvarighet till Nobelfesten. Slås av hur skön energi det är i studion, hela kvällen igenom och hur det lär se likadant ut i år. Man håller med varann, protesterar och klagar ibland men stämningen är skön. Det är en av de saker som gör FZ till en så fin plats 🙏


signatur

War, War never changes...

Medlem

Frun ska trycka ur sig en unge idag men har sagt att du får va klar till kl 19 för då är det FZs uppesittarkväll!

Hon fick något mordiskt i blicken...


signatur

Ducati Streetfighter 848

123
Skriv svar