Mark Wahlberg bekräftar filmmanusarbete för en Uncharted-uppföljare

Robot
Mark Wahlberg bekräftar filmmanusarbete för en Uncharted-uppföljare

Och denna gång kommer Sully att ha en mustache.

#Film, #Uncharted


Medlem

Haha, besvikelsen jag upplevde när jag klickade in på artikeln och insåg att det inte var ett nytt spel.

Skribent
Skrivet av Drakir:

Haha, besvikelsen jag upplevde när jav klickade in på artikeln och insåg att det inte var ett nytt spel.

My bad Har förtydligat att det rör sig om ett filmmanus i rubriken.

Quake-konnässsör

Finns det alltså en första film?

Redaktör
Ponny

Får fortfarande viss PTSD när jag tänker på slutet av första filmen. Det var inte mycket bättre innan iofs.

Låt oss snacka Uncharted 5 istället!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Medlem

För första filmen var ju så bra och castingen var strålande.. not

It's not a lake, it's an ocean

Första filmen var verkligen medelmåttig. Bitvis snygg men den kändes som en billig Disneyrulle. Hoppas de kan ta fler steg upp i en eventuell uppföljare.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Hoppas de byter ut Tom Holland. The Rock hade varit en mer trovärdig Nathan Drake.

Quake-konnässsör

Denne är fortfarande bättre än vad filmen är.

Tom Holland passar som Spiderman, men som Nathan Drake, nej. Han både är och ser betydligt yngre ut för den rollen som Nathan Drake. Han må vara 25 under tiden de spelade in filmen, men han ser ut som han precis gick ut högstadiet.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Hoppas de byter ut Tom Holland. The Rock hade varit en mer trovärdig Nathan Drake.

Mark Wahlberg hade varit en mer trovärdig Nathan Drake.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Tyckte ändå det var ett underhållande äventyr (en genre det var lite brist på det senaste). Dock kändes det som att dom castat två Nathan Drake., där Holland är den betydligt sämre av dom.

Medlem

Typisk Sony-film. Kul att se. Kollar gärna en uppföljare.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Filmen var underhållande, men otroligt felcastad.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Tyckte om filmen, hade inte sagt nej till en uppföljare

Medlem
Skrivet av almblad:

https://www.youtube.com/watch?v=v5CZQpqF_74

Denne är fortfarande bättre än vad filmen är.

Nathan Drake är väl en skön blandning av Nolan North och Nathan Fillion, inte så konstigt att den där lilla snutten innehåller mer hjärta och själ än hela "Uncharted"-filmen. Att de verkligen satsade på rätt skådisar märks ju rakt igenom - en Sully med mustasch! Elena som faktiskt ser ut och känns som hon ska!


signatur

War, War never changes...

Medlem

Ja de får gärna kruta på en uppföljare. Ettan var ju pajig men samtidigt väl underhållande. Jag ser gärna mer iaf.

1
Skriv svar