Årets hårdvara

Medlem
Årets hårdvara

Året börjar lida mot sitt slut och det har blivit en hel del konsoler/hårdvara i år och jag tror inte att det kommer bli fler.

De jag köpt är följande

Asus Rog Ally

Super Pocket Capcom

Super Pocket Taito

New 2DS XL

2DS

Evercade

Retro Freak

Wii Super Mario Anniversary edition

Gameboy Advance CIB

3 GBA

1 GBA SP

Asus Laptop med RTX 3070 Ryzen 7 5800H

Amiga 500 Mini

Nintendo 64

Holländskt Nes

GP32

Skärmar

Ikegami 10 tum
Sony PVM 14N65
B&O Beocenter 1
Sony KV-X2963E

Årets hårdvara för mig är Rog Ally, så nära en bärbar Xbox man kan komma.

Där är en del problem, men det är troligen Windows som är problemet, till exempel har jag fått installera om Halo Infinite 4 gånger eftersom det är någon uppdatering och sen är det hela spelet som behöver installeras, 110gb. Och i Halo Infinite börjar spelet skjuta om man råkar nudda vid skärmen.

Annars är det skön kontroll, lite orolig för spakarna när de kommer börja drifta. De är ju inte så lätta att byta. Lagom stor skärm, superfin bild, 7 tum, större vill jag inte ha, föredrar faktiskt switch lite framför Oled versionen. Lätt att ta med, men jag spelar alltid med laddaren i, det gör jag nästan alltid med 3DSen med. SD läsaren funkar än.

Spelen flyter på utan problem,

Super Pocket är något jag definitivt rekomenderar, speciellt Capcom varianten. Den har inbyggda spel, spelar evercade kassetter och är skön att spela på, EXP varianten gillar jag ej då den känns klumpig.

Medlem

Förväntade mig en recension av Regain eller liknande 😂


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Haha hade samma reaktion på titeln med trodde det var Recension av Typ rakapparat eller dylikt typ Philips mega 3000k hair remover

Medlem
Skrivet av Rhoum:

Haha hade samma reaktion på titeln med trodde det var Recension av Typ rakapparat eller dylikt typ Philips mega 3000k hair remover

Min Braun Series 1 är alltid årets Hårvara. Använd sedan 2011 och still going strong.

Medlem

jag körde med en gillette styler sen typ 2005 eller något dock hösten 2021 gick den sönder så fick en ny rakaparat en remington så den skjuter skarpt

Medlem
Skrivet av Rhoum:

jag körde med en gillette styler sen typ 2005 eller något dock hösten 2021 gick den sönder så fick en ny rakaparat en remington så den skjuter skarpt

Trodde min Braun var sönder för några år sen för den blev så slö, men märkte att det var för att jag inte tänkt på att man kan tömma ur den på nedmalet skägg...det var ganska äckligt med 10+ år av skäggmjöl där under skärhuvet.

Medlem
Skrivet av Rhoum:

jag körde med en gillette styler sen typ 2005 eller något dock hösten 2021 gick den sönder så fick en ny rakaparat en remington så den skjuter skarpt

Instämmer, riktigt bra för en skitpeng.

Medlem

Ryzen 7 7800X3D.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Efter att ha rakat skallen med hyvel en gång för längesedan blev det omöjligt att gå tillbaks till maskin.
Så hyvel sedan dess, Gillette mach3 turbo!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar